środa, 1 lutego 2023

Bill Gates znów zachowuje się dziwnie, gdy jest pytany bezpośrednio o związek z Jeffreyem Epsteinem

 

Replying to @abc730
"Nie jestem pewien, czy to najlepsze wykorzystanie jego czasu, ale to od niego zależy, co zdecyduje, co zrobić". - @billgates o zakupach @elonmuskTwitter #abc730
 

"Myślę, że dawanie jest bardzo spełniające. Myślę, że w pewnym sensie, nie jest to przysługa dla twoich dzieci, aby całe bogactwo pojawiło się." – @billgates #abc730


42
Reply
Copy link

 

Bill Gates został po raz kolejny zapytany bezpośrednio przez reporterkę o swoją historię ze zmarłym obecnie elitarnym pedofilem Jeffreyem Epsteinem i po raz kolejny Gates zareagował dziwnie.

W wywiadzie dla ABC Australia reporterka Sarah Ferguson poszła tam, pytając Gatesa, czy żałuje konsekwentnie spotkania z Epsteinem w przeszłości "wbrew radom i życzeniom [jego żony] Melindy".

"Cofasz się w czasie, ale tak, powiem to po raz ponad setny, tak, nie powinienem był jeść z nim kolacji" - odpowiedział Gates z dziwnym uśmiechem.

"Epstein miał sposób na seksualne kompromitowanie ludzi. Czy to przed tym ostrzegała cię Melinda?" Ferguson kontynuował, ponieważ Gates wydawał się nieswojo nastawiony do linii przesłuchania.

"Nie, mam na myśli jego... Nie, jadłem z nim kolację i to wszystko" - odpowiedział niezręcznie Gates.

Kiedy Ferguson zapytał Gatesa, czy żałuje "związku" między Fundacją Gatesa a Epsteinem, Gates odrzucił to pojęcie, stwierdzając "Nigdy nie było żadnego związku tego rodzaju".

Bill Gates mówi, że spotkanie z Epsteinem 5 lat po tym jak został skazany za przestępstwo seksualne było "błędem".



 

Melinda Gates powiedziała: "Nie podobało mi się, że [Bill] spotykał się z Jeffery Epsteinem. Dałam mu to jasno do zrozumienia. Ja również spotkałam Jeffery'ego Epsteina dokładnie jeden raz. Chciałam zobaczyć, kim jest ten człowiek i żałowałam tego od sekundy, kiedy wkroczyłam w drzwi".

"Był odrażający, zło uosobione" - powiedziała była żona Gatesa w wywiadzie dla CBS, Gayle King, dodając: "Miałam potem koszmary na ten temat. Dlatego moje serce pęka dla tych młodych kobiet. Tak właśnie się czułam, a jestem starszą kobietą. On był okropny".

Ostatnim razem, gdy Gates został zapytany o Epsteina, zafiksował się na fakcie, że "on teraz nie żyje".


Podczas pobytu w Australii Gates był obecny na turnieju tenisowym Australian Open, gdzie obserwował szturm Novaka Djokovica do zwycięstwa.

**By Steve Watson

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz