piątek, 24 lutego 2023

Gry i rozrywka w Tajgecie * * brak wideo**


Posted on
Agencja Kosmiczna

Swaruu z Erry była młodą pozaziemską damą z Tajgety w Plejadach, która od grudnia 2017 do kwietnia 2020 roku była w pisemnym, na żywo i prawie codziennym kontakcie internetowym z nami, Robertem i Gosią. Była w komunikacji z nami a także z innymi ludźmi, bezpośrednio z orbity ziemskiej. Przy pierwszym kontakcie miała 17 lat. Już jej tam nie ma.

Od 2008 roku załoga Tajgety kontaktowała się z setkami ludzi na Ziemi w ramach oficjalnego programu “Pierwszy Kontakt”. Program już nie funkcjonuje. Jednak załoga Tajgetan i Swaruunian nadal utrzymują kontakt z nami, Robertem i Gosią oraz kilkoma innymi osobami, przekazując wiele aktualnych, duchowych, historycznych, naukowych i technologicznych informacji i podtrzymując przyjaźń.

INFORMACJE NIE SĄ CHANELOWANE

Po raz pierwszy w historii rasa pozaziemska dzieli się bezpośrednio tak ogromną ilością informacji. Nadszedł czas abyśmy się obudzili i dowiedzieli się więcej o otaczającej nas rzeczywistości!

 

Autor: ATTACHE

Opublikowano 3 maja 2021

 

Prowadzący wywiad: z jakiego materiału wykonane są zabawki w Tajgecie?

Yazhi: nie używamy tu plastiku. Używamy żywicy kompozytowej, która trwa znacznie dłużej. Jest nietoksyczna i można ją również formować. Jeśli porównasz ją z plastikiem, wyglądałaby prawie tak samo w zależności od kawałka, ale z tą różnicą, że bardzo trudno ją złamać, ponownie w zależności od kawałka.

Prowadzący wywiad: a jakie są zabawki dla dzieci w Tajgecie, czym się bawią?

Yazhi: obowiązuje ta sama zasada. Dzieci będą kopiować to czym żyją. Zwyczaje ich rodziców, ich środowiska i społeczeństwa, do tego oczywiście służy gra. Główna różnica w stosunku do Ziemi polega na tym, że zabawki nie są tak łatwo dostępne jak części zamienne do pralki. Oznacza to, że dzieci mają silną tendencję do ręcznego budowania własnych zabawek w Tajgecie, z materiałów takich jak karton lub drewno. Z materiałami kompozytowymi, takimi jak żywice, które są odpowiednikiem plastiku dla Tajgety, ale nie pochodzą z węglowodorów. Głównie ręcznie, jak ja je robię, a to nie znaczy, że są prymitywne. Wiele ręcznie robionych zabawek wygląda na wykonane maszynowo lub repliki prawdziwych w skali.

Są również tworzone przez dzieci, które projektują je za pomocą domowego komputera. Każdy ma taki, chyba że zdecydują się nie mieć. Następnie robią je na replikatorze. Czasami też to robię.

Rodzaj zabawki różni się w zależności od lokalizacji i upodobań dzieci. Ale klasyki są nadal: transporty, statki, statki morskie i takie rzeczy dla chłopców. I lalki, domy, zaprojektowane budynki lub rzeczy artystyczne bardziej dla dziewcząt. Nie ma wykluczenia ani ograniczenia roli płci w przypadku zabawek lub , w szczególności w Tajgecie, ale zabawki odzwierciedlają jak wyraźna jest tożsamość płciowa w Tajgecie. Coś co ginie na Ziemi.

Prowadzący wywiad: zabawki są trudne do zdobycia, to zaskakujące.

Yazhi: ponieważ ludzie nie produkują ich dla innych, ponieważ to jest coś co wychodzi z samych dzieci. Może mogłyby to być tylko zabawki dla bardzo małych dzieci, które można znaleźć. Dzieje się tak, że nie ma motywacji do tworzenia zabawek, po co? Jest to bardziej artystyczna zdolność dzieci i część ich rozwoju do rozumienia rzeczywistości i powielania jej w skali. Chociaż nie dotyczy to wyłącznie dzieci, ponieważ dorośli również lubią robić rzeczy w skali.

Prowadzący wywiad: a czy macie gry planszowe?

Raguel: tak, ale są bardzo nieużywane.

Prowadzący wywiad: a gry planszowe są z Ziemi czy z Tajgety?

Raguel: Oba. W Tajgecie mamy grę budowlaną. Wygląda to na łatwe, ale staje się coraz trudniejsze. To gra planszowa, nic elektronicznego. Nie budujesz czegoś takiego jak Lego. Jest konceptualna z zasadami. Z zasadami, które stają się coraz surowsze. Umieszczasz swój budynek w środku, kondycjonując tę samą przestrzeń do różnych zastosowań, które pojawiają się w grze. Ale zaczynasz od dołu i idziesz w górę. A budynek staje się coraz węższy. A jednocześnie dom, podłoga lub stopień zwiększają wymagania wewnątrz, powodując, że sprawy stają się coraz bardziej skomplikowane. Kto najlepiej rozlokuje wnętrze, wygrywa. Ma wiele elementów dekoracji wnętrz i myślę, że jest bardziej skoncentrowana na graniu przez kobiety, ale każdy może w nią zagrać. Tajgeta ma tendencję do doceniania prostoty, pozostawiając trochę za złożoność elektroniki.

Z Ziemi najczęstsze jakie mamy, to na przykład: turysta lub szachy.

Prowadzący wywiad: jak wygląda prezentacja tej konkretnej gry? Jakie są kawałki?

Raguel: jest to 12-poziomowa deska, wykonana z drewna i tektury. Z serią sześciokątnych kości, które pojawiają się losowo. Masz przypisane karty. Z nich rozwiązujesz to mentalnie i przekazujesz swoje pomysły innym głównie telepatycznie, układasz je i układasz karty na każdym piętrze lub poziomie. Jeśli zapomnisz pojęć, to jesteś na zewnątrz. To dużo pamięci. To jest idea, aby zmniejszyć pamięć, też. Jeśli to co każda osoba pamięta nie jest już przystające, schodzisz o jeden poziom. Zwycięzcą jest ten kto ma większą kontrolę nad całą sytuacją. Gra jest bardzo mentalna. Telepatia jest tutaj bardzo ważna, ponieważ mentalny obraz miejsca jest przekazywany blokowo do każdego szczegółu. Myślę, że możesz też bawić się opisami mówionymi.

Prowadzący wywiad: czy to do gry zespołowej?

Raguel: tak, dla dwóch lub więcej osób. Ale jest to bardziej interesujące, ponieważ jest więcej uczestników.

Prowadzący wywiad: ciekawe, że interesują was również ludzkie gry wideo.

Raguel: uważamy je za bardzo interesujące. Nie porównujemy ich do naszych gier wideo. Jest inaczej. To prawda, że jest to o wiele prostsze, ale my też to lubimy aby móc grać bez angażowania się w holograficzną symulacyjną grę wideo. Trzymasz się z daleka od gry i to jest relaksujące. Dla porównania, myślę, że to jak rezygnacja z gier wideo na konsoli na rzecz spokojnego popołudnia z grą planszową.

Mamy konsolę Xbox One. Na pokładzie jest także Wii, Playstation 3 oraz stare Atari, które działa dobrze. Ostatnio zainteresowaliśmy się tutaj tego rodzaju grami, ale odkryliśmy również elementy kontroli umysłu w nich, jak można się spodziewać.

Prowadzący wywiad: czy mężczyźni i kobiety grają w nie jednakowo? Myślę, że mężczyźni grają tutaj więcej.

Raguel: myślę, że jest to równe, ale widzimy tam wiele rzeczy. Jest to część naszej pracy nad zrozumieniem rasy ludzkiej.

Źródło: https://swaruu.org/transcripts/games-and-entertainment-in-taygeta-no-video

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz