poniedziałek, 27 lutego 2023

Uczynić miłość ścieżką



Luty 27, 2023 przez Steve Beckow


Jestem pod wrażeniem tego, co Sanat Kumara mówi tutaj:

"Tak więc w miarę postępu, usidlajcie się indywidualnie, prowadząc w stewardship, prowadząc kolektyw, pokazując im drogę. (...) Już wykuwaliście nowe ścieżki i to, co robicie, mówi: 'Przyjdźcie, przyjdźcie i chodźcie za mną.' Jesteście prowadzącą gęsią. Jesteście prowadzącą kaczką. Jesteście wiodącą rybą." (1)

Ujął to humorystycznie, ale to my jesteśmy wiodącą kaczką. Jeśli weźmiecie pod uwagę, jaką historyczną okazją jest nasze Wniebowstąpienie, wtedy możemy zobaczyć, jaka ogromna odpowiedzialność spoczywa na nas, aby zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby to wydarzenie zakończyło się sukcesem.

I możemy zrozumieć, stojąc na progu ostatniej rundy trzęsień ziemi, wykolejeń pociągów i pożarów fabryk, dlaczego nasze źródła mówią, że Kompania Niebios wysłała "najsilniejszych z silnych".

Czas, abyśmy znaleźli tę siłę w sobie, a następnie zademonstrowali to zachowanie tym, którzy nas otaczają, przewodząc w naszych dziedzinach.

Hej, walczę razem ze wszystkimi innymi. Przynajmniej jestem w pozycji, w której mogę się ograniczać i zmniejszać wydatki, podczas gdy na przykład rodzicom byłoby trudniej.

Niemniej jednak, wewnętrzna walka trwa między jedną stroną mnie, która chce zabić b@$!@^%$!!!, a drugą, która wie, że miłość jest jedyną odpowiedzią.

Wszystko co mogę zrobić, i wszystko co jest wykonalne, to być świadkiem lub obserwować myśli, dać im moją uwagę i pozwolić im przejść w ich własnym tempie. W ten sposób nie utworzyłem z nimi połączenia. Ale zmagam się z moimi wazami (lub podstawowymi problemami).

To właśnie w takich chwilach widzę wartość w wyobrażeniowym zakotwiczeniu do Matki lub Gai. Podczas gdy byłem sceptycznie nastawiony do tych rzeczy, już nie jestem.

Robię to, co zwykłem nazywać podstawowym ruchem duchowym: Odwrócenie się od świata (zmysłów, posiadania, prawa dżungli) do Boga (zakotwiczenie się w Matce, jedynym obliczu Boga, jakie kiedykolwiek poznamy).

To rozstrzyga sprawę. Mogę zapomnieć o tym, co tu powiedziałem, ale uznaję to również za fundamentalne zobowiązanie, które gdzieś się rejestruje i rezonuje, kiedy znów na nie trafiam. Na jednym poziomie zapomnę o tym; na innym nie.

Tak, dzieje się wiele, pozornie wszędzie. Niemniej jednak, ty i ja zgodziliśmy się przewodzić, czy to wszystko się dzieje, czy nie. Przywództwo nie jest wydarzeniem, jest to stan umysłu, postawa dostępności i gotowości.

Nie uważam faktu, że moje życie może nie być uporządkowane, za wystarczającą wymówkę dla mnie, aby nie stawić czoła (i nie przewodzić) temu, co nas wkrótce spotka. Sprawy nigdy nie będą uporządkowane.

Nie tak, żeby ktoś musiał coś robić. Ale jeśli chcemy dalej realizować plan, zgodnie z naszą wolnością woli, nasze źródła zdają się mówić, że jedną rzeczą, którą obiecaliśmy zapewnić, było przywództwo. Pamiętaj: Wszyscy jesteśmy aniołami, czy zapomnieliśmy, czy nie. (2)

W hinduizmie miłość jest ścieżką - bhakti. Teraz, gdy stoimy w obliczu tego, co mówi się, że będzie najgorszym, co nas spotka, moim zdaniem cały świat potrzebuje uczynić miłość ścieżką.

Czas na prowadzenie?

Przypisy

(1) "Sanat Kumara: Universal Law, Operating System for Nova Earth", 21 lipca 2017, na stronie http://goldenageofgaia.com/2017/07/21/video-transcript-sanat-kumara-universal-law-operating-system-for-nova-earth/.

(2) Zobacz:

    Love Like We Never Imagined It to Be na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Love-Like-We-Never-Imagined-It-to-Be-R13.pdf.
    An Explosion in the Meaning of Humanness na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/01/An-Explosion-in-the-Meaning-of-Humanness-10.pdf.
    Lightworkers: Creating a World that Works for Everyone. Vol. 3: Emergence and Service na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/10/Lightworkers-3-3-R2.pdf oraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz