czwartek, 23 lutego 2023

Miłość, świadomość jako pojawienie się....

 
Luty 23, 2023 przez Steve Beckow


Nie ma oporu wobec kochającej służby

Zrobiłem dużą rewizję i rozszerzenie Vasanas: Preparing for Ascension by Clearing Old Issues. Jest ona mniej więcej dwukrotnie większa. Praktykowanie procesu oczyszczania ze zdenerwowania jest jednym ze sposobów pozbycia się ciężaru urazy i podobnych negatywnych uczuć. (Inwokacja uniwersalnych praw jest inna) Pobierz tutaj:

https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/Vasanas-Preparing-for-Ascension-R2.pdf


Ta książka, jak i wszystkie książki, może być użyta, jeśli się nad tym zastanowić, jako przeszukiwalna baza danych; ta, na temat wazan.

Zauważyłem, że mam reakcję zarówno na słowo "nieseparatywny" jak i "separatywny".

Pamiętajcie o tle, w którym o losie narodów decydują inne narody. Kto chciałby stracić swoją narodowość?

Jeszcze bardziej, kto chciałby stracić swoją osobowość na rzecz nieseparacji lub swoje miejsce w niebie na rzecz separacji?

Cała ta dyskusja irytuje... Ups. Przepraszam... Irytuje mnie cała ta dyskusja - z jednej strony wydaje się podnosić możliwość, że ja jako jednostka przestanę istnieć, a z drugiej strony wydaje się, że releguje mnie do tyłu klasy, jeśli w ogóle bronię separacji.

Och, nie wiem, co myśleć o tej sprawie. Nie mówię więc ani nie myślę w tych kategoriach.

Co mnie bardziej dotyka, to fakt, że naprawdę kochałem moją naturalną Matkę i te dwie rzeczy "miłość" i "Matka" są we mnie zakorzenione. Tak więc teraz służę Boskiej Matce i najwyraźniej zgłosiłem się na ochotnika do przypominania ludziom o miłości, kiedy zapomnieli! (1) Kto by pomyślał?

To jest troll spod mostu, który przemawia! To tylko pokazuje! Jeśli ja mogę wyjść spod mostu, gdy Matka pociągnie za mój sznurek, to każdy może.

Więc "nie" dla terminologii separacji; tak dla miłości do Matki.

Sri Ramakrishna, który osiągnął oświecenie (2) kilkoma ścieżkami hinduistycznymi i kilkoma bardziej niehinduistycznymi, polecał bhakti czyli miłość jako najłatwiejszą i najprzyjemniejszą.

Ona, oraz świadomość i emergencja, to ścieżki, które uważam za odpowiednie dla lightworkerów.

Wyrzeczenie? Nie. Musimy pozostać w świecie - ale nie z niego.

Dążenie do pozostania w wyższych wymiarach? Nie. Pamiętając o tym, że wszyscy jesteśmy aniołami, oto co AAM powiedział jednemu aniołowi/lightworkerowi na temat oświeceń w wyższych wymiarach:

Archanioł Michał: Kiedy używasz terminu "dramatyczne doświadczenia oświecenia" [tak jak ja to zrobiłem wcześniej], mówisz o Nirwanie. Mówisz o jedności wszystkich z Jednym.

Nie znaczy to, że tego nie doświadczycie, ale nie możecie (cóż, możecie, jeśli chcecie; to jest wybór) po prostu pozostać w tym stanie jedności, Jednego, [i] być w pełni świadomi, w służbie, w działaniu....

Tak więc jest to stonowanie, jeśli w ogóle. To naprawdę jest środek. ...

Wiecie, że oświecenie jest tuż przed wami. Możecie mieć do niego dostęp. Ale jeśli jesteś w służbie, nie zdecydujesz się tam zamieszkać. ...

Możesz myśleć o tym jak o trzymaniu dwóch stóp mocno na ziemi. (3)

Więc wolno nam może posmakować, może przekąsić. Ale na koniec uczty otrzymujemy pełny posiłek.

Praca Światła rezygnuje z poszukiwania tylko tego, co osobiste; w pewnym stopniu tak, ale nie na tyle, aby odwrócić uwagę od swojej misji w tym ważnym momencie historii powszechnej.

Możecie się z tym nie zgadzać.  Ja tylko przedstawiam swoją opinię.

Te trzy elementy wydają mi się zgodne z pracą światła: miłość, świadomość i wyłonienie.

Wow, czytam te słowa i dostaję od środka falę ciepła. Wewnętrzne "Tak".

Zgadzam się.

Miłość, świadomość i wyłonienie....

Gdzie byłeś? Dlaczego przyszliście tak późno? (4)

Przypisy Podążaj

Pobierz Vasanas: Przygotowanie do Wzniesienia poprzez Oczyszczenie Starych Kwestii tutaj:

https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/Vasanas-Preparing-for-Ascension-R2.pdf

Przypisy

(1) Boska Matko: Powiedzieliście do mnie: "Matko, a co jeśli zapomną? Ja im przypomnę. Będę komunikować się z nimi poprzez słowa, poprzez moją pasję, poprzez moje serce, poprzez moją wiedzę. Przekażę im miłość."

To jest wasze zadanie i jest to zadanie zmiany, ponieważ ta planeta, w tym wielkim chaosie, w fluksji, ... przez ten cudowny instrument wolnej woli, jak oni wybierają i jak wy wybieracie, aby po prostu być miłością. Może ona mieć nieskończoną, dosłownie nieskończoną ilość wyrazów. (Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem poprzez Lindę Dillon, 30 kwietnia 2019).

(2) Czasami Brahmajnana lub oświecenie siódmej czakry, a czasami vijnana lub wniebowstąpienie. Zobacz Swami Nikhilananda, trans, The Gospel of Sri Ramakrishna. New York: Ramakrishna-Vivekananda Center, 1978; c1942.  [dalej PR w GSR].

(3) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 14 lutego 2012.

(4) Sri Ramakrishna do Narendry Gupty, późniejszego Swami Vivekanandy, kiedy spotkali się po raz pierwszy:

 
"Ach! Przyszedłeś bardzo późno. Dlaczego byłeś tak niemiły i kazałeś mi czekać przez te wszystkie dni? Moje uszy są zmęczone słuchaniem daremnych słów światowych ludzi. Och, jakże tęskniłem, aby przelać mojego ducha w serce kogoś odpowiedniego do przyjęcia mojego przesłania!" (PR do Narendry, późniejszego Swami Vivekanandy, w GSR, 57).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz