czwartek, 23 stycznia 2020

Ty, Solar Flash, zmiana świata | Raport Ery Światła za pośrednictwem KejRaj




Raport Ery Światła 21.01.2020: 

Ty, Solar Flash, Świat Zmień 

Pozdrowienia dla Ciebie! 
Z serca do serca w tej chwili mówimy, jestem KejRaj. Informacje wyrażone tutaj to z mojego punktu widzenia mój punkt widzenia. Gdyż cała prawda czeka na was w waszych sercach. Dostrój się do światła w tobie. Dzisiejszy kawałek może być nieco inny niż zwykły format aktualizacji. Jak byś się czuł, gdybyś nie miał żadnego wsparcia ze strony Wszechświata, nikogo ani niczego poza Tobą? Czy czułbyś się słaby i bezsilny? Straszny i niegodny? Czy pozwoliłbyś, by twoje ego wprowadziło cię w otchłań? Co z twoim codziennym życiem, jak by się zmieniło, czy pozostało takie samo?


Znalazłbyś w sobie spokój, byłeś spokojny i zdałeś sobie sprawę, że to zależy wyłącznie od ciebie? Ale nie jest łatwo uwierzyć, że to zależy wyłącznie od ciebie, ponieważ wszystko, czego pragniesz, to pokój, spokój, światło i miłość do świata, a jednak tego nie widzisz. Dlaczego? Być może potrzebujesz po prostu spokoju w środku, tak ci powiedziano. Ale jednocześnie mówi się wam, że jesteście tutaj, aby nieść światu światło i miłość, jesteście tutaj, aby zmienić ten świat. Powiedziano ci, żebyś się nie martwił, bo zmiana świata nie jest twoim obowiązkiem. Świat nie potrzebuje zmian, ale mówi się, że zmiany zachodzą, gdy mówimy. Ktoś musi to wszystko przekręcić. Co jeśli powiem wam, ODRZUĆ wszystkich nauczycieli i guru spoza was, a zamiast tego skupcie się i posłuchajcie jednego nauczyciela W MIEJSCU. Bądźcie, żyjcie, działajcie z serca iz sercem, z czystą intencją.


Możesz nawet mnie odrzucić, moje słowa. Nic nie wiem, a ty nie. Wydaje mi się, że najjaśniejsze światło świeci od wewnątrz, a SOBIE ZNAJDZIESZ, GDZIE TWOJE DUSZE PRAGNĄ. Ale gdzie lub co to jest w środku. Czy w sobie, duszy, Ja Jestem Obecnością? Czy to wszystko powyższe? Dlaczego to WYŻSZA i DUSZA, kiedy są W TWOIM? W tej chwili jesteście właśnie JA JESTEM OBECNOŚCIĄ. Rozumiem, że inni sprawili wrażenie, jakby to wszystko było oddzielone od WAS, to po prostu nieprawda. Musisz domagać się własnej prawdy. Musisz odebrać swoją moc. Jestem moja, jestem obecna. Jestem sobą. Jestem duszą Wcielam esencję duszy. Jesteście wszechmocni, kochający i wszechmocni. Proszę, zrozumcie, że to tylko poziomy świadomości, nie jesteście oddzieleni od waszej obecności.

To samo można powiedzieć o wymiarach, wszystkie są poziomami świadomości. W rzeczywistości istnieje tylko JEDEN wymiar. Jedno pole, wiele gier, wielu graczy i WSZYSTKIE krany Stworzenia istnieją w tym jednym wymiarze / polu, ale każdy z nich postanowił odgrywać inną rolę w różnych grach. Tak, to, co nazywacie Pierwotnym Stwórcą, również znajduje się na tym polu, a TY ODDYCHASZ od Stwórcy. To wszystko na dziś. Weź co chcesz, resztę zostaw na później. Z serca do serca, jestem KejRaj.


Saint Germain: Masz moc tysiąca słońc Jestem Saint Germain. Przychodzę z tobą w pomyślnym czasie, w tych pomyślnych chwilach, do których przybyłeś. Bo wszystko dzieje się dokładnie tak, jak przepowiedziano przez eony czasu. » Źródło

Książę Harry: „Nie będę zastraszany graniem w grę, która zabiła moją mamę” W odniesieniu do tego, co skłoniło tę decyzję, z pewnością możemy wiele spekulować, być może chcą zdystansować się od rodziny królewskiej z powodu niedawnego skandalu w tym wuja księcia Andrzeja i zarzuty dotyczące jego udziału w handlu dziećmi. » Źródło

 Plejadianie: nasze międzywymiarowe przesłanie dla wszystkich istot na Ziemi
My, Plejadianie, którzy przybyliśmy do Gai, aby pomóc Jej w Jej Wzniesieniu Planetarnym, witamy was, członkowie Ziemi Gai. My wraz z pozostałymi członkami Galaktycznej rodziny Arkturian, Wenusjan, Antarian, a także całą naszą Galaktyczną Rodziną, która zabrała statek na Ziemię i / lub obserwowała drogą Gaję z wyższych wymiarów tego, co nazywacie „przestrzenią kosmiczną”. » Źródło: 

pełny raport Benjamina Fulforda: Rothschildowie wyrzuceni z Rosji i Japonii podczas rewolucji światowej Rewolucja światowa rozwija się wraz z wydarzeniami historycznymi mającymi miejsce w Afryce, Chinach, Francji, Japonii, Rosji i gdzie indziej, w miarę jak stara siatka kontroli planetarnej wciąż się rozpada, zgadza się wiele źródeł. » Źródło 

Jak się zabezpieczyć, usuwając negatywne energie i byty
Gdy nadal łączymy się i poruszamy przez czwarty wymiar na wielu różnych poziomach, ciemne siły stają się coraz bardziej zdesperowane w poszukiwaniu źródeł energii lub tego, co zostało nazwane „buchaczem”. » Źródło 

Biały Orzeł: Stań w swojej mocy Tutaj, gdzie jestem, nie istnieje, ponieważ rozumiesz ciała fizyczne jak u ciebie, tylko białe światło kryształu. Niemniej jednak jestem silnie związany z waszą planetą Ziemia / Gaja, ponieważ żyłem tam również fizycznie. Jestem do waszej dyspozycji poprzez krystaliczne białe światło, aby pomóc wam zebrać zgromadzoną mądrość. » Źródło 

Eksperci W.HO Health przyznają, że toksyczne składniki szczepionki są szkodliwe dla dzieci
Pierwsza fala kompilacji niektórych bardziej potępiających cytatów została stworzona przez organizację „Highwire” Del Bigtree, która opublikowała wideo na YouTube. Wiedząc, że film zostanie szybko zbanowany, opublikowaliśmy go na Brighteon.com, gdzie „Highwire” ma wkrótce uruchomić kanał. » Źródło 

Witamy w Zero Point Cóż za dramatyczne preludium do 2020 roku rozgrywało się przez kilka pierwszych tygodni stycznia, ponieważ przeszliśmy przez portale zaćmienia i konwergencję 0-punktowego załamania czasowego 12/13 stycznia. » Źródło 

Boska Matka: Planeta Ziemia Oficjalnie ma teraz rodziców-opiekunów Drogie dzieci na ziemi, jestem waszą Matką Bogiem. Obecnie planeta znajduje się w tak trudnej sytuacji z powodu planetarnego wstąpienia i stanu ludzkiej świadomości. »
Źródło 

Trzęsienia ziemi: Chiny, Indonezja, Albania Wcześniej w styczniu dwa trzęsienia ziemi uderzyły w pobliżu Indonezji, trzęsienie ziemi o sile 6,2 w dniu 7 stycznia i trzęsienie o wartości 5,5 w dniu 2 stycznia, zgodnie z USG Geological Survey (USGS). » Utrata pamięci źródłowej 

Czy jesteś nietypowo zapominając o rzeczach? Wkraczacie na nowy paradygmat. Nie istniejesz już w miejscu, które korzysta z pamięci. W starym świecie używa się pamięci, aby coś wiedzieć. Wchodziliście i wychodzili z nowego świata w nowy sposób. » Źródło: 

Towarzystwo UFO twierdzi, że ma kontakt z bogami z kosmosu
Ten pub nie jest jednak przeciętnym alkoholem. Robi to inaczej, odkąd została podjęta przez lokalną społeczność. Ale nie jestem tu po tę historię. Jestem tu na comiesięczne spotkanie Todmorden UFO. » Źródło 

Kliknij tutaj, aby przeczytać poprzedni raport Era światła .

 Źródło: Era Światła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz