poniedziałek, 26 listopada 2018

SANANDA poprzez Dancing Dolphin "Nowy złoty wiek faktycznie zaczął się"




"Zaczął się nowy Złoty Wiek" 

Otrzymano 11-25-18 JAM JEST SANANDA i mam wiadomość dla Lightworkers of Earth w tym czasie. 

Ta wiadomość ma być krótka i słodka, jak mówisz. Ponieważ JESTEM zajęty świętowaniem z waszymi braćmi, waszymi Wzniesionym Mistrzami, Aniołami, Kompanią Nieba, Galaktyczną Rodziną, Gają i wszystkimi jej Królestwami oraz waszymi Wewnętrznymi Ziemskimi Braćmi, którzy są przebudzeni i świadomi. Wszyscy świętujemy nadejście Nowego Wieku, Nowego Złotego Wieku, który faktycznie już się rozpoczął!  Możecie lub nie być świadomi, drodzy, ale to prawda.
 Za kulisami pojawiło się wiele wydarzeń, które spowodowały twój ostatni skok do Nowego Złotego Wieku i wszyscy otrzymają tę wiadomość kanałami, które już wkrótce znasz.



Co to znaczy, pytasz? Cóż, to znaczy, że wasza planeta i wszystkie jej narody wkroczyły w kolejny etap waszego rozwoju. 

Uwolniłeś się od niewoli! Wielki eksperyment, nad którym pracowaliśmy od wieków i wieków, nareszcie odniósł prawdziwy sukces. Pokój został zdobyty. Rządy się zgodziły. W końcu ukłonili się, aby pozwolić swoim ludziom być wolnymi i zgodnie z waszymi warunkami, przestrzegali nowych praw GESARA, aby umożliwić wszystkim narodom na Ziemi BEZPŁATNIE !!!! Po wielu oporach od wielu rządów, to najszczęśliwsza wiadomość, jaką mieliśmy od jakiegoś czasu.

Wreszcie, wasze błogosławieństwo RV jest znów na wyciągnięcie ręki, drogie serca. Wiemy, że była to dla ciebie wielka sytuacja; słysząc, że nadchodzi, a mimo to nie pojawia się, gdy jest obiecana. Rozumiemy i wiemy, jak się czujesz. Masz powiedzenie "płaczliwy wilk" ze starej bajki. W związku z tym nie będziemy podawać dat, godzin i obietnic, ale tylko po to, aby poinformować was, że JUŻ nadal nadchodzi i jest gotowe, aby zapukać lub zadzwonić.Wiele innych chwalebnych wydarzeń jest zsynchronizowanych z waszymi RV, drogimi sercami; w tym Matka Tsunami Miłości / Wydarzenie, na które wszyscy czekacie. Tak jak wcześniej Matka Boska powiedziała temu Poprzednikowi, ona dokładnie wyczekiwała swoją Miłosną Falę i nie chcielibyśmy zepsuć tego zaskoczenia.



W tym momencie jest wiele rzeczy, za które powinniśmy być wdzięczni, widzicie? Twój oficjalny początek Nowego Złotego Wieku, w którym wszyscy ludzie i kobiety będą BEZPŁATNIE realizować swoje najwyższe marzenia, RV, aby Lightworkers of the World mogli rozpocząć swoje humanitarne projekty, aby pomóc potrzebującym; Fala Miłości Matki;

 GESARA; odwiedziny Twojej Galaktycznej Rodziny; powrót Mentorów i wiele innych cudów, o których jeszcze nie słyszeliście! Bądźcie wdzięczni i przyjmijcie te nadchodzące błogosławieństwa w waszych sercach, drodzy, bo wszyscy są w drodze! Będziesz zachwycony poza twoją najdzikszą wyobraźnię - i wiemy, że wyobraziłeś sobie wiele!



Jesteś błogosławiony. Jesteś kochany ponad miarę.


JESTEM Sananda i życzę wszystkim, abyście poczuli, że te wiele błogosławieństw nadchodzi, aby czuć miłość swojego Matki i Boga Ojca, którzy dali życie dla nas wszystkich.  Jestem wdzięczny za wszystkich, którzy dołączyliście do nas w tym wielkim doświadczeniu. Dziękuję za twoją usługę, wsparcie i miłość. Niedługo będziemy razem.

Namaste. 

                                            *** 

Zapraszam do dzielenia się! Wiadomości o miłości poprzez Dancing Dolphin

https://dancingdolphinlove.blogspot.com/

                                     brama pomiędzy światami 


Niedziela, 25 listopada 2018


MATKA BOŻA "Twoje święte dzieło zakończyło się sukcesem!" 11-25-18



                           MOTHER GOD     
przez Dancing Dolphin

"Twoja święta praca zakończyła się sukcesem!"



Otrzymano 11-25-18

Tu Matka Boża, a ja mam także przesłanie tego sprawiedliwego wieczoru dla moich Dzieci Lightworker. Poczuj moją miłość. Kąpię się w moim różowym świetle bezwarunkowej miłości co przenika do wszystkich waszych ciał; twoje fizyczne ciało i wszystkie twoje świetlne ciała. Jesteście głęboko kochani i troszczy się o was.

Wiem, jak trudne były dla was ostatnie lata, drogie dzieci. Pracowaliście tak bardzo ciężko i z takim przekonaniem, aby wykonać wasze misje. Wasze poświęcenie dla Światła jest zdumiewające i jestem bardzo wdzięczny za to. Oczywiście, twój Ojciec i ja jesteśmy dumni! Być może dumni rodzice.

Ta podróż lightwork obejmowała transmutowanie ciemnego żużlu, który hermetyzował i dusił Gaję przez eony mrocznych form myślowych bólu, cierpienia i utraty; 
oczyszczanie sieci energetycznych otaczających Gaję; 
i docieranie do "ciemnych" i pomaganie im w przejściu do Światła. 
Każdy z was miał misje, które były specyficzne dla twoich specjalnych zdolności. Wszyscy czuli, że niekończące się zadania są pewne. Wielu z was rzeczywiście wykonało tę pracę pilnie podczas swojego snu i obudzili się wyczerpani. Cieszymy się, drogie dzieci. Twoja święta praca odniosła sukces !!

Teraz czas mojego tsunami miłości, mojej Miłosnej Fali jest prawie nad wami wszystkimi. To jest mój sposób na pokazanie ci mojej wdzięczności za całą tę pracę, którą wykonałeś. To jest moje wielkie błogosławieństwo. I jak już powiedziałam, dotrze to do doskonałego czasu. Będziecie zachwyceni i zrelaksujecie się w mojej miłości, czując, że enkapsulują każdą komórkę waszego ciała żywą, kochającą radością! Zmyje twój ból, kłopoty i stres. Pozwól, by zmiękło cię do kości, kochane serca !!! To jest mój prezent.

JAM JEST twoją Matką Bogiem i życzę ci spokojnej nocy lub pięknego, radosnego dnia, kiedy tylko jesteś. Wasz Ojciec i ja kochamy was bez końca i posyłamy wam naszą Miłość. Zawsze.

                                               *** 
Zapraszam do dzielenia się! 
Wiadomości o miłości poprzez Dancing Dolphin 
https://dancingdolphinlove.blogspot.com/


Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz