piątek, 30 listopada 2018

No i cóż mam powiedzieć?

Obraz może zawierać: 1 osoba

 
No i cóż mam powiedzieć?

Ci, którzy znają mnie co najmniej 20 lat, powiedzą, że mówię o tym odkąd mnie znają.

Inni, przeczytali 2 cz. Ukrytych Terapii oraz Cholesterol - Naukowe Kłamstwo i za nic na świecie nie tkną statyn! Po zapoznaniu się z treścią obu książek, wielu lekarzy przestało przepisywać statyny!

Kiedy zacząłem mówić o cholesterolu, statynach itd... Dostało mi się, oj... dostało !!! Często publicznie! bo znachor, bo nie lekarz, bo propaguję szkodliwe dla społeczeństwa teorie(!!) itd... itd...
Przecież między innymi o to Warszawska Izba Lekarska doniosła na mnie do prokuratury!

Linczowali mnie w mediach lekarze, studenci medycyny itd... Wtedy też wyzywali mnie od najgorszych.

Tutaj trzeba dodać, że nasz "własny, nadwiślański" dr Jan Kwaśniewski mówił o tym już od chyba 50 lat !!! Jaki los zgotowali mu jego "koledzy" lekarze? Zgnoili go ! Ile razy i to od lat mówiłem, że Doktor powinien dostać nagrodę Nobla !! Ile razy słyszało się od lekarzy jak to niby przez jego ludzie umierają, bo jedzą masło i smalec!! No i co? Przeprosicie go tchórze?
W odróżnieniu od dra Atkinsa podał znacznie lepszy sposób odżywiania.

Dobrze, że ten film wyemitowali, ale w tym materiale filmowym, oczywiście z konieczności, jest bardzo, bardzo wiele niedomówień. Omawiam to zawsze na każdym moim wykładzie. Ci którzy byli wiedzą o tym

To właśnie na prośbę lekarzy, napisałem cały rozdział dotyczący cholesterolu, statyn, niebezpieczeństwa tej trucizny, jak oszukano lekarzy, plus przekazałem całą masę jeszcze innych, nie mniej bardzo interesujących informacji.

Kiedy mit o dobroci szczepionek padnie, a już pada i to bardzo gwałtownie, kiedy za wciskanie ludziom kłamstw nt. szczepionek przestaną dostawać kasę, podobny film zrobią o szczepionkach.

Kiedyś powiedziałem, teraz powtórzę : "Wykujcie moje powyższe słowa w skale, żeby nie uległy zniszczeniu" bo to, o czym mówię o szczepionkach sprawdzi się też. To tylko kwestia czasu.

Dla wielu osób dorosłych, a w zdecydowanej większości dla milionów dzieci będzie już za późno.

https://player.pl/filmy-online/cholesterol---wielki-blef,99265?fbclid=IwAR3dyFvdBA-vsOMdQ97648iPidTZSg02rMCTx59wdO8Ddi4PcNAxZDe32Kw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz