poniedziałek, 26 listopada 2018

AKTUALIZACJA ENERGII: PRZYBYŁA OGROMNA FALA




 25 listopada 2018 r

Dawn Bailey - Mamy teraz ogromną falę. Słyszę teraz energię przez cały czas. Przez cały dzień było cicho i cicho. Około pół godziny temu (21:30 czasu wschodnioamerykańskiego) usłyszałem, że znacznie się zwiększył. Jest to teraz najwyższa częstotliwość, która jest najwyższa, jaką słyszałem od kiedy zacząłem słyszeć w zeszły weekend. To nie jest ucho. To jest cała moja głowa. Przeszła ze środka na prawą stronę mojej głowy i zostaje tam teraz. To było przejście do przysadki mózgowej powodującej drenaż z zatok, które mogą sprawić, że gardło będzie bolało i drapało. Możesz też mieć ból głowy, ból na ramionach i w górnej części pleców, a nawet ciśnienie z energii. Możesz także uzyskać bardzo gorącą energię.
Ta energia zbiorowa też będzie czuła. Jeśli widzisz energię, możesz zobaczyć różowo-purpurową, mglistą energię. Niektórzy lightworkers mogli zauważyć wzrost ataków dzisiaj. Ciemna energia pędziła, by ją przemienić, zanim ta fala uderzy. Pracowałem dziś wieczorem i zacząłem to odczuwać, ale nie usłyszałem tego wzrostu, dopóki nie dotarłem do domu. Dzięki Bogu, że wyszłam z pracy wcześniej, zanim przyszła ta fala. Myślę, że wielu ludzi zostaje w domu, ponieważ nie byliśmy zajęci na sobotnią noc. Nie mam ustalonego czasu, aby zejść z mojej zmiany. Po prostu wychodzę, kiedy jest wolno.
Było również około 4 dużych trzęsień ziemi na całym świecie 5.0 lub późniejszym. Ostrzegano mnie o tym wczoraj. Było 91 innych trzęsień ziemi, które były poniżej 5,0.
Powiązane: GLOBAL TAROT CZYTANIE DLA PORTALU 11/11
Jeśli twoje ciało i mięśnie są obolałe, ta energia może być powodem. Po prostu dbaj o siebie. Jedz to, co chcesz i ile chcesz, JEŚLI to zdrowa żywność. Naprawdę chcesz trzymać się z dala od alkoholu, fast foodów i fast foodów, ponieważ te rzeczy mogą sprawić, że poczujesz się gorzej. Twoje ciało ostrzeże cię, co jest i nie jest dobre dla ciebie, jak się czujesz po tym, jak je spożywasz. Zachorowałam dziś na jakiś zły sok pomarańczowy. Nikt oprócz mnie nie robił i myślę, że to moje ciało ostrzega mnie przed czymś, co nie jest dobre.
Po fizycznym kundalini powinniście porzucić alkohol. Sprawi, że będziesz fizycznie chory i otworzysz swoją energię. Alkohol jest trucizną dla ciała świetlistego, jeśli jest spożywany za dużo. Jeśli pijesz za dużo, pozwól, aby twoja straż była w dół, a twoja energia otwarta. Może to spowodować ataki fizyczne, ponieważ łatwiej Cię zaatakować. Słyszałem od ludzi zmuszanych do wycofania się z alkoholu i narkotyków, z tego procesu. Jestem pewien, że nie jest to przyjemne doświadczenie, ale jest konieczne.
Jeśli zaopiekujesz się swoim świetlistym ciałem. Zostaniesz nagrodzony wyglądem i uczuciem młodszej, lepszej skóry, włosów i paznokci i myślę, że dłuższe życie. Myślę, że menopauza dla kobiet może się nie zdarzyć w ogóle lub znacznie później niż zwykle. Kobiety zauważają także częstsze cykle. Mój szedł do każdego nowiu i pełni księżyca, więc dwa razy w miesiącu. Stajemy się coraz bardziej związani z planetami i księżycem. Przechodzimy od świadomości planetarnej do uniwersalnej do galaktycznej, a to oznacza również energię. W końcu będziemy mieli tylko 3 czakry, które są naprawdę bramkami. Brama Gaia będzie umiejscowiona w czakrze korzenia, w sercu eterycznym w czakrze serca i w bramie stellera w czakrze korony, w jednej ciągłej kolumnie energii łączącej je. To będzie z ulepszeń ciała astralnego / duchowego, przez które przechodzicie ostatni.
Powiązane: 25 dziwnych objawów wniebowstąpienia Ludzie doświadczają na całym świecie
Energia ucichła i znów się podnosi. Jestem też bardzo gorąca, płonąca na gorąco. Ból gardła i naprzemienne duszno i katar. Po prostu dbaj o siebie. Jedz zdrowo i pij dużo wody. Jeśli ostatnio włożyłeś kilka funtów, to jest masa wody. Lightworkerzy niosą dodatkową wodę do transmutowania energii. Zyskałem i straciłem to samo 10-15 funtów wielokrotnie podczas tej podróży. Z łatwością utracisz wagę wody. Moja skóra staje się ciemniejsza, włosy stają się grubsze i dłuższe, a moje oczy stają się bardziej zielone. Ta podróż zmienia wszystko w środku i na zewnątrz, a to jest szalona jazda.
Dużo miłości i światła.
Świt

Nazywam się Dawn Bailey. Jestem lightworker, szamanem, jasnosłyszącym i jasnowidzącym uzdrowicielem energii. Odwiedź mój blog na stronie soulsisterstruth.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz