sobota, 24 listopada 2018

KU: Droga do Przebudzenia



Zgodnie z obietnicą udostępniam stronę Czytelnikom, którzy pragną podzielić się z nami swoimi przemyśleniami oraz opisać swoją drogę do przebudzenia. Szczerze wierzę w to, że zachęci to również innych do pisania artykułów i opisywania swoich perypetii, które mogą pomóc rozjaśnić innym ich drogę do przebudzenia.

Życzę miłego czytania

S. Lernaciński


Witajcie moi drodzy czytelnicy.

Korzystając z uprzejmości twórcy bloga, pragnę podzielić się moimi doświadczeniami, które zmieniły moje spojrzenie na otaczający świat. Nie jest to nic nowego dla większości czytelników jednak to co chcę przekazać znajdzie się na końcu tej opowieści.

Pierwszym z rewolucyjnych doświadczeń dla mnie, było uświadomienie sobie, że po skończonej szkole – Politechnice Warszawskiej – świat nie czekał na mnie aby skonsumować mój zapał i chęć do działania dla dobra ogółu. Otrzymałem posadę technika w publicznej instytucji poza konkursem, bo na takie niskie stanowisko nie są one ogłaszane. Drugim szokiem było, że wszystko w tej instytucji jest po znajomości, „rodzinie” mówiąc krótko. Mimo obserwacji świata wokół, gdy wszedłem w pełni w model zarabiania pieniędzy a było to 1270 zł netto, gdzie moi koledzy po specjalizacji w firmie otrzymali ponad 6000 zł tylko dlatego, że ich ojciec miał znajomego dyrektora, było to dla mnie zimny prysznic. Ego poczuło się upokorzone.

Ten model braku uczciwości i swobody działania zacząłem obserwować wokół – patrząc naiwnie oczami dziecka – wśród znajomych i mimo, że nie byłem tego uczony pogodziłem się z tym, że świat tak wygląda. Mogłem być na garnuszku rodziców lub przyjąć to co mi zaoferowano. Nie poddając się, krok, po kroku inwestowałem w siebie kończąc kursy i szkolenia. Inwestowałem także zarobione pieniądze ile mogłem w kursy, których nie dostarczała mi instytucja. Nauczyło mnie to, że wytrwałością i pracą można wiele osiągnąć. Były wzloty i upadki, upokorzenia i małe sukcesy, jednak nigdy się nie poddawałem. Ego musiało ustąpić i skulić ogon. Wyrywało się od czasu do czasu, gdy siedząc z dziewczyną piliśmy drinki w piątkowe wieczory.




(Wideo) David Wilcock Najnowsze przełomowe pełne ujawnienie wszystkich pięciu kosmicznych sojuszy



Opublikowano 24 listopada 2018 r

David Wilcock ujawnia wszystko w tym przełomowym "pełnym ujawnieniu" pięciu różnych grup, które walczą o pozytywną przyszłość ludzkości - i Ascension.
Spotkasz grupy Earth Alliance, dywizje Secret Space Program Program (MDS), The Secret Space Program Alliance, Inner-Earth Alliance i Sphere-Being Alliance. 
Każda z tych grup jest na coraz wyższym poziomie, a historia ich wysiłków urzekła społeczność "Seeking Truth" z cotygodniowym programem Davida Cosmic Disclosure. 
Bitwa naprawdę nabiera rozpędu, więc nie przegap najnowszego i największego wywiadu, na gorąco z prasy! 
Możemy bardzo dobrze dostrzec pełne publiczne ujawnienie się i upadek Cabal.
 Nowy Świat - i uwolnienie fantastycznych technologii i postępów nauki, jeśli pięć grup Sojuszu postawi na swoim.

xyz
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz