wtorek, 20 listopada 2018

Aktualizacja Corey Goode - 18 listopada 2018 r

 
http://www.cosmicnews.org/…/20/corey-goode-ssp-ufo-disclos…/
20 listopada 2018 r
Aktualizacja Corey Goode - 18 listopada 2018 r
Emerytowany chirurg "Dark Fleet", znany jako "BONES", zapewnia pełną odprawę Sojuszowi SSP.
Ponad rok temu skontaktował się ze mną starszy mężczyzna, który twierdził, że jest emerytowanym chirurgiem z dużego amerykańskiego oddziału wojskowego. Najwyraźniej miał kogoś, kto był w okolicy Boulder, gdy byłem w mieście, aby nakręcić epizody z serii, której byłem gospodarzem.
Podszedł do mnie jego przyjaciel i powiedziałem, że emerytowany chirurg wojskowy chciał ze mną porozmawiać o swoim trwającym całe życie zaangażowaniu w wiele programów związanych z SSP. Intuicyjnie czułem, że jego przyjaciel jest szczery, więc postanowiłem odbyć długą podróż do bardzo odległej lokalizacji, aby spotkać się z potencjalnym świadkiem.
Liczba środków bezpieczeństwa była więcej niż odrobiną przesady. Zwracam uwagę na sytuacje, w których "teatr" wpływa na moje decyzje. Jest to typowa taktyka kontrwywiadu i jest tylko jedną z kilku czerwonych flag, na które uważam. Owe znaki wydawały się pochodzić z uzasadnionego poczucia niepokoju obu stron.
Kiedy byliśmy po raz pierwszy przedstawieni, stary dżentelmen wyszedł ze starej przyczepy, która wyglądała jak budynek biurowy na różnych budowach. Zszedł powoli po drewnianych schodach, a jego głowa zdawała się być na obrotowym kracie, sprawdzając, czy nie ma czegoś podejrzanego.
Przedstawił się pod swoim prawdziwym imieniem i poprosił, abym określił go jako "BONES". Zapytałem go, czy jest to nawiązanie do postaci Star-Trek. Stwierdził, że jest to i że jest to również pseudonim, który przyciągałby uwagę w małych kręgach starych weteranów, którzy byli byłymi osobistościami wysokiego szczebla.
Powiedział mi, że pracował dla określonego oddziału amerykańskiego wojska przez ponad 30 lat. Był chirurgiem, który pracował w różnych programach, które były bardzo podobne do programów MILAB z mojej młodości. Stwierdził, że był zaangażowany w kilka "20 i plecach" przez ponad 20 lat z jego służby wojskowej.
Kiedy zapytałem go, w jakim programie był zaangażowany, spojrzał mi prosto w oczy i powiedział mi prawdziwą nazwę tajnego programu. Następnie powiedział: "Myślę, że odnosisz się do tego programu jako" DARK FLOTA "." Byłem zszokowany, gdy usłyszałem, że nazwa tego programu tak swobodnie spadła.
Kazano mi zachować poufność kilku z tych nazw programów z kilku powodów. Powiedziano mi, że chodzi o bezpieczeństwo operacyjne (źródła i metody) i spowoduje problemy dla agentów w terenie. Rzeczywiste nazwy, które pojawią się, nadadzą programom potrzebne informacje, aby skupić się na małej grupie, która będzie pytać o naruszenie bezpieczeństwa.
Drugim powodem było użycie kilku terminów opisowych, które, jak mi powiedziano, zostały stworzone jako sposób na wyśledzenie kontrwywiadowczych i typów osobowości, które zwracają uwagę poprzez naśladowanie informacji. Niektóre osoby, które wysuwają pomysłowe historie oparte na moich zeznaniach, mogą być całkiem przekonujące i więcej niż jeden szanowany badacz padł ofiarą tych opowieści fanowskich. Kilkoro z moich zaufanych kolegów i ja wiedzieliśmy o tej kontrwywiadowczej metodzie ochrony zasobów i węszenia LARPerów. Sprawiło, że nieskończenie łatwiej było je wyplenić, kiedy zbliżyły się do nas i stwierdziły, że są w ICC, Mrocznej Flocie lub międzyergalaktycznej Ligii Narodów.
Stworzyłem przyjaźń z "BONES" i ostatecznie zdobyłem jego zaufanie. Trudno było nie mówić publicznie o wszystkich nowych informacjach, które dzielił ze mną na temat "DARK FLOTA". W końcu udało mi się namówić go na spotkanie z sojuszem SSP, by przekazał kilka cyfrowych plików, które on i inni mogli ukraść z tego programu. Od dziesięcioleci bardzo starannie gromadzili te informacje.
Umówiłem spotkanie między BONES i Sigmundem w odległej lokalizacji w górach Kolorado. Musiałem być na tym spotkaniu, aby dokonać prezentacji. Kiedy Sigmund przybył do tego miejsca ze swoim małym zespołem, byłem nieco zaskoczony, gdy przybyli do odbiory i SUV-ów.
Zrobiłem wstęp, a potem szybko znaleźliśmy się na tyłach SUV-a, który był lekko opancerzony. Sigmund nie marnował czasu, kładąc się na Bonesa i pytając go o swoje pochodzenie. Sigmund nie był rozczarowany odpowiedziami. Bones sięgnął wtedy do płaszcza i wyciągnął dwa dyski twarde.
Bones wręczył je bezpośrednio Sigmundowi i powiedział mu, że wszystko, co Sojusz SSP kiedykolwiek chciał wiedzieć o "DARK FLOTA", można znaleźć na tych dyskach. Stwierdził również, że istnieje wiele plików wideo z niego i innych z tego programu, podając swoje zeznania i spowiedzi na łożu śmierci. Bones przypomniał Sigmundowi o niebezpieczeństwie, w jakie wpadła jego mała grupa. Sigmund podziękował mu i zapewnił mu sposób na bezpośredni kontakt z Sojuszem SSP.
Wyczułem, że po tym jak znalazł się w podobnej sytuacji i został uratowany przez sojusz SSP, gdy był w podobnym niebezpieczeństwie, wydawał się autentycznie utożsamiać z Bones. Spotkanie zakończyło się tak szybko, jak się zaczęło, a my wszyscy udaliśmy się w nasze oddzielne kierunki.
W ciągu następnych tygodni i miesięcy miało miejsce wiele innych niepowiązanych zdarzeń, a ja nie byłem tak blisko łączności z BONES, jak kiedyś. Skoncentrowałem się na BONES z tyłu głowy i skupiłem się na innych sprawach, gdy Sigmund skontaktował się ze mną. Sigmund chciał spotkać się z Gonzalesem i ze mną na ważną odprawę we wczesnych godzinach porannych 17 listopada.
Krótko mówiąc, Gonzales i ja spotkaliśmy się z Sigmundem i wieloma innymi pracownikami SSP Alliance w LOC Alpha Base, w sali konferencyjnej, która została ustawiona na prezentację wideo na jednym z dużych inteligentnych szklanych padów, które obniżały się z sufitu . Siedzieliśmy tam, kiedy Sigmund mówił o nowej inteligencji, jaką otrzymali o Mrocznej Flocie.
Następnie podał prawie trzygodzinne streszczenie tego, co znaleziono na dwóch dyskach twardych, które dostarczył im Bones. Sigmund był wyraźnie podekscytowany i stwierdził: "Mamy wszystko! Ich infrastruktura, ich listy aktywów sięgają 80 lat i miejsca, w których się znajdują. Teraz znamy podstawy Mrocznej Floty w kilkunastu systemach gwiezdnych, a także na Ziemi i mamy wspólne porozumienia i plany bitew, które DARK FLOTA podpisała z Draco i rasą insektoidów, a także pakty o nieagresji z innymi Grupy ET. "
Zygmunt oświadczył, że mają teraz wszystko, czego potrzebują, aby przechwycić zasoby Ciemnej Floty na każdym kontynencie na Ziemi. Zidentyfikowali każdego agenta Mrocznej Floty i podwójnego agenta na planecie oraz tego, jak zinfiltrowali programy ICC i MIC SSP. Był przekonany, że mają teraz wystarczająco dużo informacji, aby przekazać je do Sojuszu na rzecz przyszłych oskarżeń.
Sojusz SSP jest również przekonany, że dysponują teraz skuteczną inteligencją na każdej bazie ICC, Mrocznej Floty, Słonecznej Straży i międzygalaktycznej Lidze Narodów, która jest aktywna w galaktyce i są gotowe, gdy rozpocznie się akcja. Powiedziano mi, że zapewni to, że cała ekstraplanetarna infrastruktura, która została zbudowana w tajemnicy, będzie dostępna do użytku przez nowy system, który został opisany. Jest to plan po ujawnieniu informacji, że mniejszość w sojuszu na Ziemi poświęciła wiele planowania.
Powiedział dalej, że zbierają informacje, które zostaną mi przekazane w przyszłości. Powiedziano mi, że po zebraniu tych informacji będzie mi dane ujawnić w sposób korzystny dla Sojuszu SSP. Zostałem również poinformowany, że mniej więcej w tym samym czasie, gdy zostanę oczyszczony z informacji o Mrocznej Flocie, powinienem również zostać zwolniony, aby ujawnić informacje z mojego spotkania w LOC Alpha, Bravo i Charley oraz zwiedzanie starożytnych ruin obcych w Sam księżyc.
Powiedziano mi, że Sojusz SSP jest niezmiernie zadowolony z sukcesu programu "Powyżej Majestatyczny, Implikacje Tajnego Programu Kosmicznego" i że mają nadzieję, że przyszłe filmy będą mogły być wykorzystane jako narzędzie ujawnienia. Plan Sojuszu SSP pozostaje niezmieniony, planują uniemożliwić częściowe ujawnienie i znaleźć sposób na pełne Ujawnienie, zapewniając w ten sposób całą "Infrastrukturę SSP" całej ludzkości na równych warunkach.
Z niecierpliwością czekam na dostarczenie wam tych nowych i ekscytujących informacji, gdy tylko zostaną oczyszczone. Powiedziano mi, że nowa informacja o Mrocznej Flocie jest tak obszerna, że ​​będzie wymagać serii raportów, aby ją właściwie rozpowszechnić.
Miałem także wiele doświadczeń Anshara i Gonzalesa, które były warte uwagi i miały znaczący wpływ na moją podróż, którą mam nadzieję wkrótce udostępnić.
Dziękuję,
Corey Goode

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz