środa, 21 listopada 2018

KU - Corey Goode – aktualizacja 17-11-2018



By |21 November 2018

Najświeższe wiadomości: Emerytowany chirurg Ciemnej Floty znany jako “Bones” przedstawił pełne informacje Sojuszowi Tajnego Programu Kosmicznego.
Ponad rok temu skontaktował się ze mną starszy mężczyzna, który twierdził, że jest emerytowanym chirurgiem w jednej z głównych amerykańskich jednostek wojskowych. Najwyraźniej miał kogoś w obszarze Boulder (Kolorado), kto miał na mnie oko, gdy będę w mieście, aby nakręcić odcinki z serii, w której byłem współgospodarzem.
Podszedł do mnie jego przyjaciel i powiedział, że emerytowany chirurg wojskowy chciałby porozmawiać ze mną o swoim wieloletnim zaangażowaniu w wiele programów związanych z TPK (Tajnym Programem Kosmicznym). Intuicyjnie poczułem, że mogę zaufać temu człowiekowi, więc zorganizowałem długą podróż do bardzo odległego miejsca, aby spotkać tego potencjalnego informatora. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz