piątek, 12 października 2018

Osobiste zdrowie jest wartością prywatną.


Wolne Zdrowie
źródło

Osobiste zdrowie jest wartością prywatną.
Nie zależy od, i należy do żadnych służb. 
Zdrowie nie bierze się z pigułek, nie da nam go lekarz.
Nasze zdrowie zależy przede wszystkim od nas, od naszego stylu życia, od świadomych wyborów jakich dokonujemy.







Opublikowano , autor:
 
 

„Lena Huppert – fundacja QLT.
Proszę państwa, ja mam do państwa wielki szacunek po tym wszystkim, że jesteście tutaj i się nie boicie. To jest bardzo ważna rzecz, nie możemy się bać. Ja osobiście na szczęście nie mam z dziećmi tego typu problemów bo moje dzieci były dawno szczepione, natomiast wśród znajomych proszę mi wierzyć bardzo dużo. I są to objawy porażające, takie jak zresztą dzisiaj państwo przedstawialiście. Co bardzo ważne, musimy pamiętać, mówią nam o tym, że nie ma badań, nie udowodniono, że te wszystkie paskudne substancje, które dodawane są dziś do szczepionek są szkodliwe. Otóż jest to po prostu nieprawda. W zeszłym roku organizowałam konferencję „SZCZEPIENIA XXI WIEKU” http://fundacja-qlt.pl/?konferencja-s... na której Justyna oczywiście była z nami i wielu, wielu fantastycznych ludzi jak prof. Majewska, Hubert Czerniak itd., Jerzy Zięba. I proszę mi wierzyć, bardzo proszę i zachęcam do odsłuchania sobie nagrań na stronie fundacji QLT. Można się wiele nauczyć i można wiele zrozumieć i są proszę państwa dowody naukowe, bardzo ważące, że właśnie te syfy za przeproszeniem – rtęć, aluminium, glifosat i inne paskudztwa, które się dzisiaj dodaje do szczepionek i wstrzykuje dzieciom …. formaldehyd itd. ….. to jest na samą logikę… to nie trzeba być ani naukowcem, ani lekarzem żeby to rozumieć. I ja wiem, że wielu lekarzy nie szczepi, ani siebie, ani swoich dzieci, szczególnie na grypę, to już w ogóle. Także to nie jest prawda. I na koniec chciałam jeszcze powiedzieć bardzo zabawną w cudzysłowie oczywiście rzecz. Mianowicie po konferencji prowadziłam korespondencję z Ministerstwem Zdrowia. Jako że Ministerstwo twierdzi, że polskie szczepionki są przebadane, bezpieczne i nie ma żadnego problemu, więc ja w takim razie poprosiłam ich żeby z ostatnich 10 lat dali mi te wyniki i te potwierdzenia, że rzeczywiście badane są wszystkie partie i rzeczywiście nic tam za tym się nie kryje. I wiecie proszę państwa co się okazało? Tragedia. Ministerstwo Zdrowia odpisało mi, że nie dysponuje badaniami. I pytanie na jakiej podstawie dopuszczają szczepionki pozostało otwarte. Niestety na to już mi odpowiedzi nie udzielono. To się nadaje do zgłoszenia do prokuratury, po prostu, zwyczajnie za popełnienie przestępstwa przeciwko narodowi bo nie ma to zupełnie innych już metod działania. Dziękuję uprzejmie.”
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz