niedziela, 31 grudnia 2023

Wniebowstąpienie: dlatego tu jesteś

 

 

 

Autor: Sierra NZ



Kab
@Kabamur_Taygeta
Our ascension isn’t from a solar flash, and it's not a natural occurrence caused by cosmic cycles. It’s a plan by Pleiadians of Galactic Federation. Galactic Federation found Earth and upgraded evolving pre-humans barely surviving. We were put on a fast track to become a…
 
Image
1.6K
Reply
Copy link



Otwieram ten post podnoszącym na duchu postem o Wniebowstąpieniu, który został zawarty w najnowszym biuletynie Starship Earth. Rezonuję z wieloma z tych informacji.

Moją misją na Ziemi (oprócz tego bloga!) jest bycie ambasadorem Federacji Galaktycznej, gdy statki wylądują. W związku z tym... zeszłej nocy odwiedziły mnie dwa gwiezdne statki. Po długiej nieobecności, ku mojej ogromnej radości, powróciły. Nic nie może się równać z błogością połączenia z galaktycznymi braćmi i siostrami. Ich błyski genialnego białego światła są bardzo potrzebnym balsamem dla tego zmęczonego Wojownika Światła.

Wczoraj poznałem nowego przyjaciela z plemienia dusz. Znaliśmy się już społecznie, ale w ciągu dwóch godzin zdaliśmy sobie sprawę, że oboje jesteśmy w pełni przebudzeni na galaktyczną energię. To było bardzo ekscytujące. Ona jest prawie 40 lat młodsza ode mnie. W pewnym momencie zapytała: "Jak radzisz sobie z codziennym przebywaniem w dwóch różnych rzeczywistościach...?". Zatrzymałem się przed odpowiedzią. Odpowiedziałem po prostu: "To trudne...".

Obudziłem się duchowo dziesięć lat przed jej narodzinami. To była długa, odizolowana podróż. Jednak izolacja szybko zanika - wczorajsze spotkanie z moją nową siostrą duszą jest tego przykładem. My, Wojownicy Światła, wzmacniamy nasze istniejące relacje z plemionami dusz i przyjmujemy nowe. Zasłona między wymiarami zniknęła, uwalniając nas do bycia z naszymi ludźmi.

A teraz informacje...

Zegar Q aktualizuje się tak szybko, że samo pisanie o aktualizacji sprawia, że staje się ona przestarzała niemal natychmiast. Przyznaję, że jestem podekscytowany najnowszą aktualizacją (w chwili pisania tych słów). Pamiętaj, że PRAWDĘ zawsze można znaleźć w swoim sercu. Słuchaj swojego serca, a nigdy się nie pomylisz. Najnowsza wiadomość zegara Q... "Y2K3: 4D>5D UPGRADE. PL ROUTE.
https://qofficial.net/password

Najnowszy biuletyn Starship Earth zawiera najlepsze informacje na temat cyrku wyborczego prezydenta Trumpa związanego z zegarem Q. Jest też wiele innych interesujących informacji.

Przedstawiciel stanu Maine John Andrews dąży do oskarżenia sekretarz stanu Maine Sheeny Bellows za usunięcie prezydenta Trumpa z karty wyborczej.
https://gab.com/QAnon211/posts/111664099218272144

Wygląda na to, że Bellows mogła się już wycofać. Bezcenne. Q: "Nie możesz powiedzieć ludziom; musisz im pokazać...
https://gab.com/QAnon211/posts/111663159131604908


Mówiąc o Q, dzięki Stephenowi za ten post Dana Scavino. Stephen zbadał zrzuty Q i jest tam DWANAŚCIE odniesień do "BUCKLE UP..." Ekscytujące rzeczy.

Here is another intriguing Q connection to ‘BUCKLE UP…’

Finally, an awesomely cool meme of President Trump. Bring on 2024…!

Jest upalny dzień, więc po południu idę na plażę popływać. Przepraszam, czytelnicy z półkuli północnej. Pamiętajcie, że pięć miesięcy temu skakałem boso po mroźnej ziemi, podczas gdy wy upajaliście się falami upałów.

Cieszcie się oczekiwaniem na zbliżającą się wielką zmianę. To moja najlepsza rada. Po latach/dekadach oczekiwania na nadejście tego niezwykłego czasu, stwórzcie przestrzeń, aby ZADOWOLIĆ się wysiłkami całej waszej odwagi i cierpliwości. Wy, Wojownicy Światła, jesteście bez wątpienia najodważniejszymi z odważnych, najsilniejszymi z silnych.

MAMY TO.

Dziękuję za przeczytanie tego wpisu. Możesz go udostępniać, o ile opublikujesz go ponownie w całości, w tym link do mojego bloga.

Tam gdzie idziemy jedni, idziemy wszyscy.

Miłość i Światło

Sierra

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz