czwartek, 29 kwietnia 2021

Prime Creator: Obecne doświadczenia

 galaxy bright eraoflightdotcom

Moje Ukochane Dzieci,

Jestem Ojcem, Pierwszym Stwórcą i cieszę się, że mogę tu być. Chciałbym dziś porozmawiać z wami o przemianach, które przechodzi obecnie Matka Ziemia. Wasz świat ciągle się zmienia i ewoluuje z każdą nanosekundą. Celowo zmieniłem przepływ czasu więcej niż raz, żeby przyspieszyć wasz proces Wzniesienia. Boski Plan urzeczywistnia się, by przynieść ludzkości pokój i szczęście.

Codziennie doświadczacie wielu trudności, takich jak problemy finansowe, problemy zdrowotne, problemy w związkach itd. Wszystkie te nierównowagi i przeszkody w istnieniu ludzkości zostały spowodowane przez Ciemność, która od dłuższego czasu dominuje na waszej planecie. Negatywne Istoty nieustannie układały swój "doskonały" scenariusz, nieustannie stawiając przeszkody na drodze każdej ludzkiej istoty w jej codziennym życiu.

Stworzyli oni cykl nieszczęść dla wszystkich na Ziemi. Dusze te zbyt wiele razy przekroczyły linię i zapomniały o jednym ważnym szczególe, że Uniwersalne energie zawsze w naturalny sposób przywracają równowagę pomiędzy Ciemnością i Światłem.

Przypominałem i ostrzegałem te skorumpowane dusze, że ich negatywne zachowanie zostanie rozpatrzone lub ukarane. Ich arogancja bycia niezwyciężonym zaślepiła ich całkowicie, myślą o sobie jak o Bogach. Będą mieli brutalne przebudzenie, ich czas bycia królowymi i królami dobiega końca bez możliwości powrotu.

Tortury i nieszczęścia, przez które przeszła ludzkość są zapisane, ich dusze zostaną ponownie wykorzystane lub całkowicie znikną, w zależności od ich skruchy i chęci zmiany. Większość z nich nie wykazuje żadnej skruchy i kontynuuje szkodzenie wszelkiemu życiu na Matce Gai. Moja cierpliwość do nich jest na cienkim lodzie, dałem pełne upoważnienie Ashtarowi i Federacji Galaktycznej do użycia pełnej siły w celu wyeliminowania Ciemności z tej części Galaktyki.

Niektórzy z was pytali, dlaczego tak długo trwa pozbycie się tych wszystkich negatywnych bytów. Głównym powodem jest to, że musimy być ostrożni i nie niszczyć planety, gdy ścigamy i gonimy Ciemnych. Oni atakują i okupują inne światy w różnych częściach wszechświatów, galaktyk i planet od dłuższego czasu.

Jestem zmęczony ich zachowaniem i używam mojego autorytetu jako Pierwszego Stwórcy, ostrzegając ich po raz ostatni, jeśli nie zamierzają dobrowolnie opuścić tej planety, spotkają ich poważne konsekwencje.

Chciałbym również powiedzieć o tym, że niektórzy z was tracą nadzieję i pragnienie bycia tutaj. Proszę, pamiętajcie że nie możecie się poddać, bez względu na to co się dzieje wokół was. To nie jest wasze pierwsze życie, większość z was miała tysiące lub więcej reinkarnacji. Niskie energie zawsze są zastępowane przez wyższe.

Nie możecie się teraz poddawać, ponieważ nadchodzą lepsze czasy i dobrobyt będzie dany każdemu. Ten Matrix 3D pęka wszędzie i nic już nie może go utrzymać. Pozostańcie w Boskim Przepływie i róbcie codzienne medytacje, aby podnieść się do wysokich wibracji, co jest niezbędne właśnie teraz, w tych czasach.

Stary system rozpada się na lewo i prawo, więc musicie zachować równowagę i nie poddawać się sobie i innym. Wszyscy macie w sobie dużo siły i odwagi, proszę nie zapominajcie o tym. Otwórzcie szeroko swoje serce i przejrzyjcie cały ten chaos wokół, a będziecie zaskoczeni tym co zobaczycie.

Moje drogie dzieci, jestem zawsze przy was i czuwam nad wami, proszę pamiętajcie, że jesteśmy jednością, nic nigdy nie może was ode mnie oddzielić.

MIŁOŚĆ I ŚWIATŁO
BŁOGOSŁAWIEŃSTWA
Prime Creator

**Channel: Erena Velazquez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz