niedziela, 25 kwietnia 2021

Ivo Of Vega: Twoje prawa a przywileje w tym społeczeństwie Matrixa



Kwiecień 25, 2021 przez Sitara


Sharon Stewart

https://tinyurl.com/emynaxkx

Sharon: Oni (Głębokie Państwo) tworzą problemy, a potem proponują tak zwane rozwiązania. Nie są one rozwiązaniami. To są bandaże.  Nie tylko zmodyfikowali nasze prawa za pomocą warunków, aby przekształcić je w przywileje, ale mają i nadal mówią o tym publicznie jako o następnej najlepszej rzeczy, którą powinniśmy być zachwyceni.

Faktem jest, że nasze prawo do wyboru dla siebie zostało tak zmanipulowane, że wielu nie jest już zdolnych do niezależnego wyboru. Nie działają więc z wolnej woli. W takich wydarzeniach, jakie mamy teraz, ludzie polegali na rządach, które mówiły im, co mają robić, a więc w rzeczywistości powinny być rządy odpowiedzialne, które podejmują zdrowe decyzje za ludzi, którzy nie wiedzą, jak decydować za siebie. Ale my tego nie mamy.

Dobre zdrowie to nie przywilej - to nasze prawo! Kiedy ludzie zaczną to rozumieć i domagać się naprawienia tego stanu rzeczy, w końcu gdzieś dojdziemy. Nasz system opieki zdrowotnej nie jest wadliwy z powodu ignorancji - jest wadliwy z założenia. Moglibyśmy wspólnie zrobić dla siebie o wiele więcej.

Ludzie wciąż odpuszczają swoim rządom, systemom medycznym, systemom bankowym, usprawiedliwiając je. Dlaczego?

Ivo: Bardzo dobrze, mój drogi. Widzisz wyraźnie. Dostrzegasz ludobójstwo. Nie odrzucasz go jako czegoś, co dzieje się w wyniku innych zdarzeń. Zdajesz sobie sprawę, że to masowe ludobójstwo można powstrzymać, gdyby ktoś się o to postarał.

Ja: To, czego nie mogę zrozumieć, to to, że jeśli to wszystko ma być pantomimą odgrywaną po to, by ludzie zrozumieli świat, w którym żyją, to dlaczego pozwala się na dalsze rozpowszechnianie toksycznych vaxxów, od których ludzie umierają. To nie jest pantomima. To jest prawdziwa sprawa.

Ivo: Zgadza się. To nie jest do końca pantomima. Istnieją aspekty tego, które są odgrywane dla dobra tych, którzy mają zrozumieć. Są też inne aspekty, których nie można w tej chwili powstrzymać, a jednym z nich jest rozpowszechnianie szczepień ochronnych. Jest tak wiele ciemnych agend rozgrywanych teraz na ziemi, że twierdzenie, że wszystkie są teraz zatrzymane jest głupotą.

Ja: A jednak są ludzie, którzy wysuwają takie twierdzenia. I myślę, że robią to po to, aby ludzie przestali się martwić i obawiać. Dlaczego agenda v nie może być zatrzymana, Ivo?

Ivo: Oni mają więcej w rękawie, moja miłość. Jeśli nie mogą jej rozwinąć, to zagrozili, że zniszczą świat na inne sposoby. A my wierzymy, że mają środki, by to zrobić.

Ja: Aha.

Ivo: Również agenda v na tym etapie jest taka, że ludzie mogą wybrać czy chcą ją mieć czy nie. Jest to prekursor do wprowadzenia łóżek medycznych przez Sojusz. Jedno prowadzi do następnego.

Ja: Jakbyśmy potrzebowali tego doświadczyć, aby spróbować uzdrowić ludzi? Czy nie jest nas wystarczająco dużo chorych bez konieczności przechodzenia przez ten wirusowy program?

Ivo: Tak, jest. To wszystko jest jednak do odegrania.

Ja: Mam wrażenie, że ma nastąpić jakiś ogromny wpływ czy coś w tym rodzaju. Świat zagrożony przez wirusa i łóżka medyczne przychodzą na ratunek.

Ivo: Kochanie, wpływ, który coś ma jest tak ważny jako czynnik budzący dla wielu ludzi.

Jeśli nie pozwolono by na rozwinięcie agendy Vee, po prostu wdrożyliby jedną ze swoich innych agend, takich jak wypuszczanie śmiercionośnych toksyn do światowych dróg wodnych, wypuszczanie odpadów nuklearnych lub głodzenie ludzi na Ziemi poprzez zamykanie sklepów. To, w rzeczywistości, byłaby preferowana metoda Światła. Przynajmniej w tym momencie masz wybór, czy przyjąć lekarstwo, czy nie.

Ja: Tak wielu ludzi nie potrafi samodzielnie myśleć, więc to już nie jest kwestia wyboru, prawda?

Ivo: Ma pan wybór, kogo chce pan słuchać.

Ja: A pranie mózgu tego zabrania, ponieważ w przypadku mojej siostry, na przykład, ona uważa mnie za szalonego szaleńca za to, że mówię to, co mówię. To jest właśnie kontrola umysłu.

Ivo: Zdaję sobie z tego sprawę, kochanie, ale to jest najłatwiejsza droga dla kolektywu.

Ja: Wow. Okej. Niewiele to mówi o stanie, w jakim jesteśmy kolektywnie, prawda?

Ivo: Tak, jest aż tak źle.   Musicie zdać sobie sprawę, że oni mają całkowitą kontrolę nad waszym światem. I aby ją odzyskać, musieliśmy interweniować w ich procesy. Oni mają tak wiele procesów, że praca na rzecz waszej wolności wymagała wiele pracy. A jednak to się dzieje.

Ja: Tak, jak upadek banku RBC. Nigdy nie sądziłem, że dożyję dnia, w którym upadnie kanadyjski bank.

Ivo: A jednak to się dzieje.

Co więcej, tak wielu z was donosi, że to dzieci, te niewinne, są ratowane jako pierwsze. To prawda. DUMBy są oczyszczane, a dzieci wykorzystywane w pedofilskich szajkach są ratowane. Oczywiście w Stanach jest nowa aktywność z powodu dużego napływu ludzi z Ameryki Południowej i Środkowej. Wielu z nich to handlarze dziećmi, których ofiary są przywożone do Stanów. Więc na razie dorośli biorą sprawy w swoje ręce, aby można było skupić się na dzieciach.

 Ja: Ach. Z założeniem, że dorośli są zdolni do samodzielnego myślenia.

Ivo: Z wiedzą, że wielu z nich nie jest i nie zdecydowałoby się na zmianę swojej dotychczasowej "normalności". I to widać u wielu: chcą, żeby ich "normalność" do nich wróciła, wierząc, że jeśli teraz się podporządkują, to tak będzie.

Ja: Rozumiem, tak.

Ivo: Najpierw ratuje się tych, którzy nie mają wyboru. Potem skupimy się na pomocy wszystkim innym.

Ja: Dzięki Ivo.

Ivo: Rozumiem, że to nie jest łatwe dla nikogo, ale ta zaraza musi zostać wypleniona z waszej planety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz