czwartek, 29 kwietnia 2021

Jakże to jest wyzwalające



29 kwietnia 2021 r. przez Steve Beckow


Po prostu odpuść!

Nie ma wątpliwości, że wykorzystuję ten "cichy" czas na introspekcję i oczyszczenie.

Kiedy jest tak cicho, jak teraz, mogę obserwować siebie i zauważać swoje myśli, a także wszystkie skrzyżowane połączenia i potencjalne spięcia.

Więc nie tylko mam myśli, ale obserwuję siebie, jak je mam. (To jest ścieżka świadomości).

Zauważyłem jedną myśl dzisiaj, gdzie indziej ale w prysznicu.

Widziałem że nie mogę pisać na tematy które cechują wysoki stopień społeczna interakcji. Nie mam żadnego tła w nich, z wyjątkiem akademickiego.

Myśl właśnie bąbelkowa w górę. Albo spłynęła w dół.

Kiedy spojrzałem głębiej, zobaczyłem, że nie mam dojrzałych i dobrze ukształtowanych opinii w takich dziedzinach jak rodzicielstwo, edukacja i interakcje społeczne.

Jestem szczęśliwym pustelnikiem, zadowolonym singlem i oddanym pisarzem.

Kiedy to zobaczyłem, poczułem wielką ulgę. Doświadczałem dysonansu poznawczego - wojny wewnątrz siebie - nad faktem, że nie mam żadnych inteligentnych opinii na tematy społeczne lub polityczne, jeśli dotyczą one interakcji społecznych. Więc co miałem napisać?

Nic. Po prostu przestań. Odmówić zajęcia się tematem, na który nie masz inteligentnej opinii.

Proste.

Nie udawaj, aż ci się uda. Nie udawaj. Nie ośmieszaj się.

To nie jest odosobnione uświadomienie. Uświadomienia przychodzą teraz częściej. Myślę, że są one częścią wzrastających energii miłości, które wyciskają z nas każdą odrobinę skrytości.

Nie ma nic ukrytego, co nie zostałoby ujawnione.  W miarę stopniowego wznoszenia się stajemy się znani sami sobie.

Tutaj węzeł w świadomości jest wygładzany. Tutaj przyczyna bezproduktywnego wzorca zachowania staje się jasna. W wyniku tego lepiej znam siebie i jestem bardziej spokojny.

Wiem na przykład, że lubię proste życie. I nie tylko wiem to, ale jestem przygotowany, aby zidentyfikować to publicznie. Nie tylko wiedzieć, ale i dzielić się tym.

Przyjaciel powiedział, że jest kwiecień i czas zacząć nosić szorty. Wyciągnęłam więc nożyczki i odcięłam nogawki od moich dżinsów. Moja zimowa garderoba (T-shirt i dżinsy) stała się teraz moją letnią garderobą, bez żadnych kosztów. Proste życie.

Nie mam myśli o modzie. O finansach rodzinnych. Jak postępować z ludźmi. Jak się wybić w świecie biznesu. Jak zdobywać przyjaciół i wpływać na ludzi.

Nie mam przemyśleń na wiele tematów.

Jakże wyzwalające jest uświadomienie sobie tego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz