piątek, 30 kwietnia 2021

Jesteśmy w środku Zmiany

 

www.stankovuniversallaw.com

Drogi Georgi,

Myślałam i czułam energię i przebudzenie Niemiec.

Odważna kampania różnych aktorów, a nawet wsparcie niektórych lekarzy wywołuje tutaj wielką falę.

Niektórzy wiosłowali z powrotem w obawie przed odwetem. Jednak nie Jan Josef Liefers Odważnie odpowiadał na pytania w talk show, które bardziej przypominają rozprawę sądową.

Wydaje się trochę niezręczny i zagubiony w swojej roli, a ja zaczynam go wspierać.

Urodzony w Dreźnie, jest obdarzony instynktem braku wolności / dyktatury, ale ma niewiele lub nic wspólnego z Duchem.

Kiedy dostrajam się do energii mojej czakry serca, czuję ciepło i silną obecność . I myślę o Matce Marii bardziej niż wcześniej.

Słyszałam o akcji 15 maja. Podejrzewam, że ze względów taktycznych niewiele jest jeszcze zgłoszonych.

Z miłością

Helga

______________________________

Droga Helgo,

na poziomie energetycznym wiele się dzieje, co promuje ten nowy trend znajdowania prawdy w Niemczech.

W weekend moja dusza poprosiła mnie o oczyszczenie całej Europy, a zwłaszcza Anglii, ponieważ wciąż jest tam dużo ciemności. Aktywowałem Koło Światła i Życia oraz Fontannę Wolności tutaj we Włoszech i rozszerzyłem je na całą Europę i podłączyłem do Koła i Fontanny istniejącej w Bawarii, Austrii i Czechach, które zainstalowałem tam już zeszłej zimy 2019 roku / 20. To była potężna akcja i energetyczne wyrównanie miało miejsce w całej galaktyce i we wszechświecie.

Czułem po tym, jak znacząco zmieniłem bieg Wzniesienia - dano mi wiedzę, że go przyspieszyłem, bo też dużo mówię o obecnej nieznośnej sytuacji na Ziemi z moją Duszą i Źródłem i zostałem wysłuchany, tak jak ja też urzędnik obserwator i analityk na ziemi. Ponadto wiem, że moja monada duszy jest dyrektorem tego planetarnego wniebowstąpienia i jest bytem, ​​który podejmuje ostateczną decyzję, a wszystkie inne siły światła muszą podążać. Wiem o tym od 2014 roku, kiedy z sukcesem dokonaliśmy pierwszego wniebowstąpienia.

W nocy z czwartku 28 kwietnia marzę o tym, jak okrywam wszystkich ludzi „ płaszczem prawdy ”, a to tworzy filtr i wysyła kody prawdy do struktury energetycznej wcielonej osobowości, które uniemożliwiają ludziom kłamać, widzieć i żyć tylko prawdą. To był ważny proces w przygotowaniach do Zmiany, która jest teraz w pełnym toku.

W rzeczywistości, mówię z mocą do mojej duszy w tych dniach, że nie może być żadnych objawień z tą ludzkością, ponieważ ludzie nie są w stanie zobaczyć prawdy i wszystkie objawienia, które już są, nie będą naprawdę postrzegane w ich wylewności i nie będzie emocjonalnego oburzenia, które następnie wywoła niezbędną zmianę. Dlatego właśnie niezbędne jest katharsis duszy i nakładam ten płaszcz prawdy na ludzi jako część ich zbliżającego się katharsis duszy we śnie.

We śnie odebrałem to jako wielki przełom, który zmieni całą sytuację na planecie i byłem bardzo szczęśliwy, usatysfakcjonowany i odetchnąłem z tą energiczną rezolucją.

Wczoraj rano byłem w Diano Marina, aby odebrać soczewki, a na koniec porozmawiałem z optykiem i powiedziałem mu prawdę o oszustwie koronawirusowym . On i jego sekretarz, która słuchała, byli pod wielkim wrażeniem i zmartwieni.

Po południu, kiedy wróciłem do domu, wydarzyło się następujące niesamowite wydarzenie. Wcześniej, kiedy byłem w Diano Marina, widziałem duży statek kosmiczny nad Cervo, gdzie przecina się Centrum Uzdrawiania Światła z tą rzeczywistością i zdałem sobie sprawę, że obserwują mnie przez cały dzień. Zostałem ostrzeżony, gdy szedłem promenadą, czekając, aż moje okulary skończą się. Chmura wyglądała bardzo podobnie do tej z tego artykułu (zobacz zdjęcie z chmurą) i zastanawiałem się, co robi tam ten gigantyczny statek kosmiczny:

Otwarcie czakr serca, gardła i korony ludzkości w lipcu, sierpniu i wrześniu 2019 r .: Jak tworzymy nową rasę ludzką zdolną do wznoszenia się.

Potem, gdy po południu pracowałem przy komputerze, nagle zrobiło się bardzo ciemno i zaczęło mocno padać, Nagle potężna błyskawica i grzmot docierały w tym samym czasie z maksymalnie 50-100 metrów do mnie przez okna, nie mogę powiedzieć dokładnie, jak daleko, ponieważ zasunąłem zasłony i światło wpadało przez szczelinę między dwiema zasłonami. To na pewno nie była normalna błyskawica i grzmot, ponieważ był ogłuszający i byliśmy jedynymi, a potem niebo się przejaśniło. Nie było burzy ani burzy ani innych wstrząsów.

Grzmot był naprawdę ogłuszający, a błyskawica oślepiająca. Byłem zaskoczony, gdy piorun uderzył w moją pierś potrójnie witalną duszę. Zakładam, że reaktywowali go w ramach przygotowań do Zmiany, którą zrobili 2 lata temu (patrz artykuł powyżej). To musi być związane z moim snem o tamtej nocy Płaszczu Prawdy, który jest ściśle związany z potrójnym płomieniem wszystkich kandydatów do wniebowstąpienia. Wypadki takie jak ten nie zdarzają się przypadkowo.

Droga do wolności: jak ludzie zmienią się jako systemy energetyczne podczas nadchodzącej globalnej zmiany.

Byłem wtedy w szoku i cały mój układ nerwowy był w rozsypce. Zjadłem coś, bo byłem głodny, ale moje ciało wciąż się trzęsło, a wibracje rosły i musiałem się położyć i spać, a potem po prostu położyć się, aż trochę wyzdrowiałem, a potem było już późno i położyłem się prawidłowo.

Ostatniej nocy miałem kolejny niezwykły sen, który jest kontynuacją tego, co wydarzyło się wczoraj. Śniło mi się, że promieniowałem materią nieożywioną, ludźmi i innymi istotami moją wyższą energią i ożyli. Nie w tym sensie, że byli martwi, a potem wskrzeszeni, chociaż to również może być częścią tego energetycznego procesu, ale w tym sensie, że zostali podniesieni do znacznie wyższych wymiarów i stali się znacznie bardziej żywi, natura była bardziej żywa, a ludzie naprawdę byli. żywi po raz pierwszy.

Biorąc pod uwagę fakt, że wczoraj mój potrójny płomień życia, miejsce duszy w mojej klatce piersiowej, zostało ponownie aktywowane przez błyskawicę i grzmot w tym samym czasie, uderzając mnie w serce / klatkę piersiową i przerażając mnie, ten sen jest logiczną konsekwencją tego, co teraz robię w przygotowaniu do Zmiany i zrobię to po zmianie widocznie dla wszystkich ludzi. Wysłałem te energie do wszystkich obiektów i istot, a one rozkwitły w nowym życiu. To było niesamowite i poczułem się jak Czarodziej w Krainie Oz i poczułem wielką radość z ożywiania wszystkiego moim wyższym światłem i energią. Byłem oryginalnym twórcą bawiącym się kreacją.

Zakładam więc, że dzieje się teraz wiele rzeczy, ponieważ Shift jest w pełnym rozkwicie i wkrótce zobaczymy wyniki, ponieważ jak napisałem do ciebie, stara matryca jest teraz martwa, a nowa ziemia jest wokół nas i może manifestować się w dowolnym momencie, faktycznie zaczął się manifestować, a stara matryca szybko się rozpada.

Widać to teraz politycznie i w mediach w Niemczech i spodziewam się, że teraz ta tendencja szybko przyspieszy.

Z miłością

Jerzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz