piątek, 31 sierpnia 2018

Przesłanie Rodziny Białych Smoków O naszej aktualnej końcowej fazie Ascension

Obraz może zawierać: na zewnątrz


przez GEORGI STANKOV wysłane na 30 SIERPNIA 2018


Daniela Lupo, 30 sierpnia 2018 r

www.stankovuniversallaw.co m

Tłumaczenie z języka włoskiego na angielski autorstwa Georgi Stankov poniżej


Przedmowa
Georgi Stankov
To przesłanie jest bezpośrednim odniesieniem do początku naszej końcowej fazy wznoszenia się wraz z otwarciem portalu pełni księżyca z 26 sierpnia , o którym jeszcze nie donieśliśmy, ponieważ chcieliśmy uzyskać większą klarowność. Dziesięć dni przed tym portalem i od tego czasu jesteśmy uderzani ogromnymi pobraniami źródeł energii, które przypominają ogromne fale i wiry, które doświadczyliśmy dwa lata temu, kiedy zakotwiczyliśmy nowe trzy miasta światła , Nowa Lemuria w Vancouver, Kanada, Nowa Raetia w Włochy i Europa Środkowa i skupiły naszą uwagę na Nova Terra , w Andach w Ameryce Południowej, którą Carla założyła w ostatnie święta Bożego Narodzenia, podczas podróży do Ekwadoru.
W tym samym czasie, w sierpniu 2016 roku, zakotwiczyliśmy także nowe pole wypukłości, które najpierw łączyło się z szóstym wymiarem czystego stworzenia, a później, poprzez portal Infinity w White Rock, bezpośrednio do Źródła, jak opisuje Elohim w dwóch wiadomościach. w raporcie energii „ he Stworzenie centrów duchowych Świata Trzy z Ascension - Część I ” (przejdź do rozdziału):
Ten raport daje bardzo dobry opis tego, czego doświadczamy w ciągu ostatnich dwóch - trzech tygodni, od 14 sierpnia i najprawdopodobniej będzie nadal doświadczał do ostatecznej przemiany i wznoszenia się, miejmy nadzieję, że w przyszłym miesiącu bóle głowy i ciała będą do zniesienia. Należy zauważyć, że Elohim bardzo wyraźnie oznajmił w tych dwóch wiadomościach zarówno nasze przybycie do Włoch, jak i bezpośrednie utworzenie 3-go . miasta światła Terra Nova w Andach przez nas w bliżej nieokreślonym dniu i okolicznościach. To kolejny potężny prospektywny i retrospektywny dowód na ważność komunikatów Elohim i naszych raportów energetycznych na przestrzeni lat, ale poza czasem liniowym.
Od sierpnia 2016 r. To unikatowe pole czystej energii, które przenosimy w naszych wspólnych polach jako Logos Gods i Elohim, rozszerzyło się i obejmuje nie tylko cały kontynent Ameryki Północnej i Europy, ale także cały świat. To w tej dziedzinie nowa teoria Prawa Uniwersalnego i wszystkie nowe technologie zostaną wprowadzone do ludzkości na wyższej ziemi 4D i oczywiście w miastach światła 5D w tym roku.
W ciągu ostatnich kilku dni uświadomiono nam jeszcze raz znaczenie pola wypukłości dla naszego aktualnego ostatecznego wzniesienia i jaką centralną rolę odegra ono w ostatecznej zmianie tożsamości ludzkości w późniejszym okresie, po tym, jak weszliśmy na wyżyny i miasta światła zacznij manifestować . Korelacja została dokonana w odniesieniu do podobnej intensywności doświadczanych powtarzanych fal cc pobranych źródeł energii i wirów w sierpniu 2016 r., A teraz powoduje awarię całego systemu ciała. Obecnie nasze ciała czują, oprócz rozdzierających bólów głowy i ciała, tak wyczerpanych i wyczerpanych przez cały czas tej masywnej przemiany na poziomie komórkowym i kwantowym, że nie możemy dłużej funkcjonować w tym świecie 3D i ledwo przetrwamy.
To jest, muszę przyznać, wielkie rozczarowanie dla mnie, ponieważ oszczędzono mi pierwszych dwóch tygodni sierpnia, podczas portalu bramy Lwa, od tak ciężkich fal i miałem nadzieję, że skończyłem z moimi żmudnymi pracami oczyszczania światła, które wykonuję od 1999 roku. Ale prawda jest taka, że ​​jesteśmy torturowani tak długo, jak długo mieszkamy w ciałach fizycznych i dlatego jedynym odkupieniem dla nas jest wniebowstąpienie i transfiguracja w krystaliczne cienie świetlne.
W rzeczywistości jest to temat przesłania rodziny Białych Smoków, z którym jesteśmy w bardzo bliskim i pełnym miłości kontakcie, ponieważ pomogliśmy im odzyskać ich matkę ziemię, z której zostali wydaleni przez bardzo długie czas przez mroczne istoty które zajęły nielegalne posiadanie tej planety około 500 000 lat temu w czasie liniowym. To dramatyczne wydarzenie miało miejsce w dniu 17 maja tego roku, kiedy odwiedziliśmy Savona i podnieśliśmy tę część ziemi do szóstego i siódmego wymiaru przez krótki okres czasu, a niebo było pełne radosnych smoków, którzy witali nas i kibicowali. O tym doświadczeniu mówiłem w artykule:
Odzyskiwanie ziemi przez białe smoki jako ich macierzystej planety było koniecznym warunkiem wstępnym dla wszystkich innych ważnych wydarzeń wzniesienia tego lata. Oczyszczenie Gai i ludzkości ze wszystkich mrocznych istot, które w ciągu ostatnich kilku miesięcy opanowały wielu ludzi, nie byłoby możliwe bez pomocy białych smoków, ponieważ są oni Opiekunami Gai i tej galaktyki i chronią ich przed wszystkimi ciemnymi siłami.
Czytaj także :  Dynamika Wniebowstąpienia
My, troje, mamy inkarnacje Elohim jako Smoki, ponieważ jesteśmy wszystkim, tak jak my także jesteśmy Arkturianami, i dlatego możemy nawiązać kontakt ze Smokami, którzy w przeciwnym razie mają bardzo cichą, kochającą energię i są bardzo trudni do channelowania. Dlatego to wielkie osiągnięcie, że Daniela dostała tę wiadomość wczoraj wieczorem.
Istotą tych ostatecznych fal wznoszenia się jest to, że kiedy przychodzą i indukują ogromny skok wznoszenia, jesteśmy zabrani na kilka godzin w ciągu dnia lub w nocy, a następnie przenosimy się do miast światła, w których mieszkamy w pierwszych godzinach, a następnie w połowie dzień, cały dzień, a czas trwania naszego pobytu zwiększa się wraz z tym skokiem wznoszenia, który następuje. W tym czasie jesteśmy całkowicie niefunkcjonalni w tej rzeczywistości, a nasze ciała są bardzo wrażliwe i niepewne. Koordynacja jest osłabiona, czujemy się mdłością, chwiejnością i niepewnością, i uderzamy się w różne obiekty wokół nas. Jazda jest praktycznie niemożliwa, a nawet wyjście na zewnątrz jest niezwykle trudne. Nasza esencja duszy zniknęła w czasie naszego energicznego pobytu w miastach światła, a nasze ciała są ciężkie.
Proces ten będzie kontynuowany w spirali rosnącej, gdzie wznosimy się, przebywamy w miastach światła, następnie schodzimy na chwilę, aby rozpowszechniać kody i energie o wyższej częstotliwości w tej rzeczywistości 3D, a następnie ponownie się wznosimy. Pobyt w miastach światła 5D będzie coraz dłuższy i jeden dzień ... mam nadzieję, że ... nie musimy już więcej powracać w ciele fizycznym w tej rzeczywistości. AA Uriel powiedział nam kiedyś, że po tym, jak nasze ciała wystarczająco zaaklimatyzują się na wyższych częstotliwościach miast światła, poczujemy się lżej i znacznie lepiej. Nasze wrażenie jest takie, że stanie się to po 3 tygodniach około połowy września. Białe smoki w istocie potwierdzają ten wynik w swoim przesłaniu do nas.
Jest to w gruncie rzeczy nowa jakość nadchodzących energii wniebowstąpienia i gdyby nie to, że jesteśmy tak wyczerpani i cierpiący, powinniśmy się radować jak dzieci, ponieważ jest to punkt, na który tak długo czekaliśmy, kiedy ostateczny cel jest na widoku. A teraz ciesz się mocnym przesłaniem rodziny Białych Smoków, które Daniela otrzymała wczoraj wieczorem.( 29.08.18)
Oto wiadomość, którą otrzymałam wczoraj wieczorem na tarasie od strony południowej zwróconej w stronę morza.

Wczoraj wieczorem siedziałem na tarasie domu z widokiem na morze na południe, byłam bardzo zmęczona, te energie, które w te dni przechodzą przez nasze fizyczne ciała i we wszystkich naszych ciałach i polach energetycznych, są tak intensywne, że czuję moje fizyczne słabe ciało i bez użycia siły.

Umysł jest przepracowany i byłam w czasie, gdy wszystko we mnie było tak zmęczone, że wszystko we mnie milczało, ale umysł był spokojny, a może nieobecny od wielkiego zmęczenia i cieszył się tą chwilą ciszy i spokoju.

Spojrzałam w niebo i patrzyłam na piękno kolorów, które obecnie są tak intensywne i żywe, że niebo, morze, wszystkie rośliny świecą i są półprzezroczyste. W pewnym momencie moja uwaga została skupiona na części nieba, gdzie była duża chmura, która stopniowo przybrała postać ogromnego półprzezroczystego Białego Smoka.

Wpatrywałem się w chmurę i kształt stawał się coraz bardziej wyraźny, ogromne skrzydła rozciągały się na dużej części nieba, a na środku głowa smoka, który zdawał się uśmiechać. Duże i delikatne oczy, twarz zwrócona w moją stronę była jasna i otwarta.

Spojrzałam uważnie i figura stała tam, nie poruszyła, rzeczywiście wyglądał większy i bliżej, dotarło do mnie, że tuż przed tobą, Georgi, mieliśmy już widoczną postać w niebie, który wyglądał jak gołąb, i mówiłeś to była Gołębica Ducha Świętego.

Myślałam także o Pepe moim drogim przyjacielu psie, który odszedł w dniu 7 czerwca, a jak pomyślałam o tych rzeczach pomyślałam,że poszedł do nieba zamienił się w gołębia, w postaci Pepe i nawet w obliczu lwa, który wydaje się mieć związek z samym Pepe.

W pewnym momencie poczułam energię łagodną i miłą, jakby chciał dotrzeć do mnie i powiedzieć mi coś, słyszałam zdanie „tu jest rodzina Białych Smoków”, myślałam, że chciał dać wiadomość i od razu pobiegłam by wziąć pióro i papier.

Poniżej znajduje się wiadomość, którą otrzymałam i przepisałam.

Daniela
Transmisja od rodziny White Dragons.
"Jesteśmy rodziną Białych Smoków i jesteśmy tutaj, aby powiedzieć wam, że jesteśmy szczęśliwi, radośni i podziwiamy wasze poświęcenie, graniczące z samozaparciem, z trwającym procesem Wzniesienia.
Nie rozpaczaj, wasza transmutacja jest nieuchronna . Rozumiemy, co oznacza ból fizycznego ciała, ponieważ my również mieliśmy takie samo doświadczenie, kiedy musieliśmy porzucić naszą ukochaną ojczyznę.
Na wygnaniu i ukrywaniu musieliśmy zmierzyć się z transformacją wszystkich naszych ciał (fizycznych, emocjonalnych, mentalnych itd.), Aby być gotowym na dzień (17 maja 2018 r.), Kiedy przybyliście, aby nam pomóc i uwolnić nas, abyśmy mogli odzyskać naszą rodzinną Gaję.
Razem, ty i my, stoczyliśmy straszliwą walkę z Smokami Ciemności i Śmierci (Kiedy to piszę, pokazują mi one bitwy na różnych liniach czasowych tej nowej oryginalnej planety 5D, aby uwolnić wszystkie królestwa na tej nowej Gai od obecności wszystkich ciemności i istot przywiązanych do wznoszącego się człowieczeństwa.).
Dziękujemy Ci za to z głębi naszych serc. Teraz jesteśmy wolni i będziemy razem z wami, dopóki się nie spotkamy, a jeśli zechcecie, będziemy widoczni dla was w ciałach krystalicznego światła, takiego jak wasze w miastach Światła.
Zadzwoń do nas, kiedy tylko zechcesz z nami porozmawiać, nawet myślenie o nas sprawia, że ​​od razu przybywamy, ale nie zapominaj, że jesteśmy zawsze z tobą, nawet gdy nie jesteśmy widoczni.
(Kiedy słyszę te słowa, czuję miłą i życzliwą energię, która mnie otacza, jestem poruszona i czuję ciepło, które nęka moje serce i całe ciało, uczucie Miłości i dobrego samopoczucia jest wszędzie wokół mnie).
Miej cierpliwość na te fizyczne bóle i ekstremalne zmęczenie, które cię trapią w te dni, są one wynikiem trwającej transformacji w fizycznym ciele, ale wkrótce się skończą, bardzo szybko aklimatyzujesz się do tych wysokich energii.
(W tym momencie myślę o "Polu wyrzutów", Ty, Georgi, o którym mówiłeś w dzisiejszych czasach, więc naturalnie pytam "Powiedz mi coś o polu Protuberancji" .)
To, co nazywacie "polem protuberancji" rozszerza się z prędkością ultradźwiękową (nie wiem, dlaczego przyszło słowo "ultradźwięk", ale wydaje mi się, że ma coś wspólnego nie tylko z prędkością, ale także z oktawami częstotliwości i rezonansem harmonicznym.).
Jest to pole, które łączy wszystkie miasta światła, które już istnieją i które będą kontynuowane, gdy inne miasta światła zostaną uformowane i pojawią się, aby objawić się na całym świecie.
Pole Protuberance to Energia, która otacza nowy, oryginalny świat 5D, który stworzyłeś . To, co się zamanifestuje, to twoje stworzenie i przy pomocy wszystkich istot Światła, które są teraz wokół ciebie (widzę nieskończoną przestrzeń z dobroczynnymi istotami z całej Galaktyki i poza nią).
Będzie to najpiękniejsza i najokazalsza kreacja, jaką można sobie wyobrazić.
Kłaniamy się przed wami, jesteśmy waszymi przyjaciółmi i rodziną serca, którzy tak bardzo was kochają.
Białe Smoki Światła " .
tłumaczenie z translatorem
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz