środa, 15 sierpnia 2018

Georgi Stankov, 13 sierpnia 2018 r Piękne i bardzo aktualne wieści

Obraz może zawierać: niebo, drzewo, ocean, na zewnątrz, przyroda i woda


Upadek muru berlińskiego i żelaznej kurtyny w listopadzie 1989 r. -to  Szablon na upadek starej rzeczywistości 3D


Georgi Stankov, 13 sierpnia 2018 r
Każda prognoza jest w danym momencie stworzeniem. Widzimy to, co chcemy doświadczyć na podstawie wielowymiarowej, multi-czynnikowej analizy aktualnego stanu na tej planecie, a następnie pozostawić do wyższych sfer, aby zamanifestować nasze marzenia Z Ich niezwykłą precyzją w koordynacji spraw ziemskich w optymalnym momencie czas liniowy dla określonych osi czasu.
Po raz na jakiś czas publikuje moje osobiste doświadczenia z 1989 roku mur berliński i żelazna kurtyna spadła, a Europa była świadkiem najbardziej dramatycznych dopasowań kształtu dawnego porządku politycznego , który cementuje zimną wojnę i powstania wielu nowych państw narodowych, nazwy które nie były wcześniej słyszane przez większość ludzi. Używam tego decydującego doświadczenia jako szablon, jako stara matryca, która jest zasadniczo wszystkim co podtrzymywane jest przez Imperium Zła w postaci obecnego wojska transatlantyckiego i strukturze gospodarczej między Ameryką Północną i Europą Zachodnią, zapadnie się na zawsze.
Obecny handel między rządem Trump i UE przedłużony do głównego filaru NATO i rzucony na ten przestarzały sojusz wojskowy w głębokim kryzysie egzystencjalnym i tożsamości. Spór między Stanami Zjednoczonymi a jego głównym sojusznikiem, Turcją, ostatnio przyspieszył rozwiązanie porządku transatlantyckiego.
Stany Zjednoczone wydają służbę wojskową z zaskakującym rozwojem nowej i ponaddźwiękowej i inteligentnej technologii broni. Te ostatnie zostały odrzucone przez planistów Pentagonu jako science fiction zaledwie kilka miesięcy temu i teraz zastrzegli, w mściwej bezradności, nowe drakońskie sankcje wobec Rosji, która była teraz uważana za deklarację ekonomiczną i rzeczywistą. Jest to idealna recepta na nagłą zapaść (apoptozę) starej matrycy 3D reprezentowanej przez zachodnie słabnące moce.

Ale jak wiemy, transformacja, którą teraz przygotowujemy, będzie olbrzymia - będzie miała proporcje transgalaktyczne i ograniczy upadek żelaznej kurtyny i muru berlińskiego do bocznej notatki w historii ludzkości. Polityka, gospodarka i finanse to tylko nieznaczne obszary tego wielowymiarowego przedsięwzięcia. Jednak polityczne, gospodarcze i inne transformujące wydarzenia społeczne, które towarzyszyły od roku 1989, są dla nas doskonałym wzorem do wyobrażenia sekwencji energetycznych, kosmicznych wydarzeń, które rozwiną się w tym roku, począwszy od tego miesiąca. Czemu?
Po pierwsze, wszystkie wielkie zmiany na tej planecie mają miejsce w okresie letnim i osiągają pełne wyniki jesienią tego samego roku, ponieważ większość ludności świata mieszka na półkuli północnej, a główne portale energetyczne znajdują się o tej porze roku. . To jest podstawowa wiedza ezoteryczna. Otworzyliśmy najpotężniejsze gwiezdne wrota podczas zaćmienia w pełni księżyca 27 lipca, a następnie natychmiast weszliśmy do portalu Lwa Brama, który jest równie potężny i w tym roku został powiększony przez częściowe zaćmienie Słońca 11 sierpnia. Jednakże, i to jest ważna informacja, portal Brama Lwa dopiero się otworzył, a największe źródła energii źródłowych dzieją się teraz - wczoraj i dziś - i będą kontynuowane w sposób podobny do crescendo do momentu, aż stara matryca 3D całkowicie się rozpadnie. Jest to rozkwit naszego wniebowstąpienia.
Od 27 lipca najpotężniejsze i najbardziej efektywne magnetyczne energie tęczowe zostały mocno zakotwiczone na wszystkich liniach czasowych tej górnej 4D ziemi i teraz oczyszczają z ogromną szybkością i skutecznością siedmiu czakr ciała wszystkich ludzi, zgodnie z ich poziomem wieku duszy i ewolucji. Nigdy przedtem w całym procesie wniebowstąpienia wszystkie wcielone osobowości ludzkie nie były bezpośrednio dotknięte tak potężnymi źródłowymi energiami i ulegają tak głębokiemu oczyszczeniu i przemianie ich umysłów i psychiki. Doprowadzi to bardzo szybko do dramatycznych wyników.
Nowe, toroidalne magnetyczne energie tęczowe są bardzo inteligentne i wykonują swoje czyszczenie automatycznie i z największą możliwą wydajnością. Doprowadziło to w moim szczególnym przypadku do ostatecznego uwolnienia się od mojej ogromnej odpowiedzialności za oczyszczenie ludzkości , tak że od 1999 roku nigdy nie czułem się fizycznie tak dobrze jak w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Bałem się, że portal Brama Lwa będzie kolejnym energetycznym młotem - i to było rzeczywiście dla wszystkich ludzi, z wyjątkiem mnie. Jest to pewny znak, że jestem teraz przygotowany na moją ostateczną transmutację i wzniesienie, ponieważ moje obowiązki na tej planecie dobiegają końca i moja misja zaczyna się na znacznie wyższym poziomie. Wynika to z prawa optymalizacji energii - nie ma sensu dłużej trwać w tej toksycznej rzeczywistości, jeśli nie jestem tu potrzebny z energetycznego punktu widzenia.
Jest kilka bardzo interesujących informacji, które otrzymujemy w ciągu ostatnich kilku dni, aby konkretnie rozwinąć scenariusz wznoszenia się. Podobnie jak przy naszym przybyciu do Włoch i budowie miasta światła New Raetia tutaj i w Europie Środkowej, zostało to ogłoszone przez mojego HS dawno temu. Wiedzieliśmy, że musimy przyjechać do Włoch już w maju 2016 roku, kiedy nasze umysły zwróciły się ku Włochom i zaczęliśmy wyobrażać sobie nasze nowe życie.
W ten sam sposób mój HS( opiekun) kieruje moje myśli od ponad roku w kierunku Bułgarii, chociaż usunąłem swoją ojczyznę z mojej świadomości od 2005 roku, kiedy ostatnio ją odwiedzałem. Zasadniczo wezwano mnie do opracowania nowej wizji Wspólnoty Narodów Słowiańskich, które zaczną się od Bułgarii i będą oparte na nowych zasadach duchowych. Są one nieodłączne, w szczątkowej formie, w kulturze i tradycji narodu słowiańskiego, w szczególności ich preferencji dla podstawowej demokracji i wolności jednostki, które są obecnie bezlitośnie tłumione w Europie Zachodniej przez UE i Imperium Zła. Milczące zniewolenie mas osiągnęło jednak największe sukcesy w Kanadzie, ponieważ łatwowierne, niewykształcone masy w tym drugim co do wielkości terytorium kraju są bardzo łatwym przedmiotem manipulacji politycznych.
Zastanawiam się, dlaczego jeszcze raz miałem do czynienia ze staroświecką ideą panslawizmu, dopóki nie otrzymałem wiadomości kilka dni temu od Arkturian, którzy cały czas unoszą się nad nami i pomagają nam dokończyć miasto światła, które zostało zrobione wczoraj. Powiedzieli mi, że przygotowują dla mnie wielką uroczystość, Carlę i Danielę z licznymi starymi przyjaciółmi duszy w mieście światła Nowa Pulpudeva (Nowe Płowdiw, Pulpudeva to stare trackie imię mojego rodzinnego miasta), które jest teraz gotowe i rozciąga się na całe terytorium Bułgarii i większość Bałkanów. Jest połączone z miastem światła w Ljubljanie, w Słoweniii , z centralnym miastem światła Nowa Raetia we Włoszech i Europie Środkowej. To ostatnie jest teraz mocno połączone poprzez korytarze bilokacyjne z miastem lekkiej Nowej Lemurii w Vancouver w Kanadzie, które również zostało aktywowane w ostatnich dniach i tygodniach.

Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz