czwartek, 18 sierpnia 2016

"NIESPRAWIEDLIWOŚĆ BOSKA"




"NIESPRAWIEDLIWOŚĆ BOSKA" rozmowa istoty światła z istotą z mroku -droga wyboru ,osądzanie zamiast postrzegania



Diabełek: 'Ona należny do nas dlaczego się wtrącacie '
Aniołek: Nic nigdy nie należało do nas czy do was my stanowimy tylko wybór ,wszystko należy do tego który to stworzył ,który stworzył wybór, nas i was.



D: Ale ona jest nasza ...
A: Dalej nie rozumiesz, ja i ty stanowimy wybór tego co inni wybiorą, opiekujemy się ich decyzjami nic nie jest moje ani twoje, wszytko jest ojca naszego.

D: Dlaczego mi przeszkadzasz w mojej opiece ?
A: Bo otrzymałem prośbę od istot które dokonały wyboru a ich decyzją było aby pomóc tej istocie i dlatego tu jestem.

D: Przecież to niesprawiedliwe ze ty możesz sobie teraz tak to zmienić.
A: Przecież nigdy to nie było sprawiedliwe bo nigdy mrok nie prowadził do światła i szczęścia, ale istoty miały wolna drogę i same wybierały gdzie idą, poznawały drogę do światła i do mroku i wiele z nich zapominało że wybór gdzie tylko jedna droga prowadzi do miłości która stworzyła wszytko ,nie jest sprawiedliwy, ale nie chciały tej niesprawiedliwości widzieć, zawsze miały wybór być upartym,złośliwym ,zazdrosnym ,zawistnym czy uczciwym szlachetnym dobrym, wy mówiliście ze bycie w waszym wyborze jest właściwe a my ze w naszym, tylko ze nasza droga prowadziła do miłości ojca a wasza wydłużała a czasami zamykała tą drogę do miłości ojca ale nigdy nie przestał nas wszystkich ' kochać' , bo miłość jego stworzyła to wszytko i ten wybór więc teraz ty wybierz czy chcesz pozostać na tej stronie czy może wrócić do miłości  ojca naszego.

D: Dlaczego nie wdziałem tej niesprawiedliwości wcześniej ? przecież to nie ma sensu abym tu siedział kiedy wy zawsze możecie od nas zabrać każdą istotę do ogrodu pana.
A: I tak jest właśnie na wyborze ,często istoty nie widzą ze sami wybierają tą drogę , zaślepia ich chciwość , pazerność , fascynuje lenistwo i wasz świat, który za to lenistwo daje im wg nich nagrody, a wg nas tylko iluzje prawdziwej nagrody jaką jest bycie otoczonym miłością Stwórcy, wiele jest światów gdzie dokonujemy wyborów lub pielęgnujemy wybór i wiele istot nie widzi tego co ujrzałeś ty , mimo ze jesteśmy często obecni w ich świecie i twoim świecie gdzie panuje mrok wszystko to czym się opiekujemy daje wybór innym ale i nam samym ,ja zejdę tutaj gdy stwórca poprosi mnie o to abym swoją miłością otoczył jego dzieci w tym świecie , chociaż moje ciało ,zachowanie się zmieni , ale wiem że zostanie we mnie ta część miłości która zawsze zaprowadzi mnie do ogrodu źródła z którego powstałem. ty wybrałeś taką drogę i ciągle uważałeś ze jest słuszna, tak jak wiele istot uważa że ich droga jest jedyna słuszna chociaż nie prowadzi do miłości w nich samych i miłości źródła wiele z nich odcina się swoim wyborem od tej miłości a wtedy wy dajecie im wybór w materii ,kusicie ich rozumy, karmicie ego, ale gdy to wszystko prowadzi cie do takiej drogi że to miłość jest powietrzem w świecie naszego Ojca to wtedy widzisz niesprawiedliwość i budzisz się a ja jestem po to aby nie tylko tej istocie podać rękę ale i tobie przyjacielu pomóc wejść z powrotem do ogrodu miłości, więc czy mam i ciebie zabrać do tego ogrodu?

D: Czy nic mi nie grozi za to że wybrałem taka drogę?
A: Stwórca nigdy nie karze swoje dzieci on otacza je miłości ,to dzieci same się karzą swoimi wyborami ,więc znów stoisz przed wyborem , więc ja czekam aż go dokonasz i wykonam swoją powinność .nie wybiorę za ciebie,pokazałem ci tylko drogę w której jestem wyborem tak jak i ty. chwile trwało zanim cień dotknął reki anioła , dokonał wyboru bo zrozumiał że tkwienie w takim świecie odcina od miłości czyli boskiego powietrza jakim przepełniony jest wszechświat, ci którzy się budzą widzą że w świecie dobra i zła nie ma sprawiedliwości bo zło zniknie wtedy kiedy uzmysłowi sobie że to światło rozświetla mrok a nie odwrotnie. skoro demony rozumieją teraz bezsens swojego jestestwa to co stoi na przeszkodzie ludziom aby zobaczyli, że droga bez miłości w sobie nie prowadzi do światła ? jak każdy zobaczy ta niesprawiedliwość co demon wtedy nastanie era miłości o której wszyscy marzą a w niej nie będzie podziału i każda istota będzie bratem każdej istoty, jak można mówić o sprawiedliwości patrząc na to, że tylko jedna droga prowadzi do światła i dlaczego tak wielu z nas nie widzi tego że tutaj nigdy nie było równych szans , harmonii jak mówią niektórzy. kiedy naprawdę aby oddychać miłością każdy musi otworzyć swoje boskie płuca i boskie serce i boski rozum to jak można wybierać mrok? 
tym samym pozbawiając się powietrza? i drogi do światła ? może czas otworzyć oczy skoro robią to istoty po wyborze aby zobaczyć ta boską niesprawiedliwość i skorzystać z lekcji jaką dano nam razem wspólnie przeżyć.

http://aronjasnowidzdiagnosta.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz