poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Aktualizacja Wywiadu Cz. 2 Corey Goode

28 Sierpień 2016

 
 
Corey_Goode_Update_Part_2
22 sierpień 2016, 16:00
Raw-Tear-Eir przywitał mnie jak zazwyczaj. Raw-Tear-Eir, Raw-Mare-Eir i Złocista Istota Trójkątnogłowa stały w odległości około 9 metrów od nas i wydawały się skupiać swoją uwagę na mnie.
Tear-Eir zaczął komunikację ze mną używając podobnych słów jakie można znaleźć w Prawie Jedności.
Gdy byłem na konferencji na Joshua Tree tego lata przeszedłem przez doświadczenie, które spadło na mnie z zaskoczenia. Zaczęło się to wtedy, gdy wielu uczestników z konferencji “Kontakt na Pustyni” zauważyło niebieskie, migające światło wysoko na niebie. Nie było tam typowego dla samolotów czerwonego światła jakie normalnie towarzyszy mu. “Niebieski migacz” nie poruszał się wcale jak samolot, przemieszczał się do przodu do tyłu oraz na boki wedle różnych lini. Zawołałem Davida podekscytowany gdy zobaczyłem to na własne oczy, a gdy on wyszedł obserwowaliśmy to razem przez dłuższą chwilę.
Następnego ranka znajdowałem się w mojej kabinie i leżałem na łóżku gdy nagle usłyszałem chór głosów ludzi w różnym wieku i różnych płci powtarzających: “Jesteśmy posłańcami i zarządcami Jednego Nieskończonego Stwórcy”. Natychmiastowo wyskoczyłem z łóżka i wyszedłem na zewnątrz, aby zobaczyć czy źródło tych głosów jest gdzieś widoczne. Nic nie zobaczyłem skanując teren pustyni oraz niebo nade mną. Głos przestał mówić. Wszedłem z powrotem do kabiny i usiadłem na łożku zastanawiając się nad tym co się właśnie wydarzyło. Zerknąłem na kopię książki Prawo Jedności (Law of One), która znajdowała się na półce nad łóżkiem.
Próbowałem czytać tę książkę od wielu miesięcy  ale nie byłem w stanie utrzymać w głowie żadnych wiadomości, które przeglądałem. Gdy próbowałem coś z niej studiować to mój umysł wędrował gdzieś daleko. Słowa wydawały się unosić nad kartką, powodując u mnie pewne mdłości oraz zawroty głowy gdy starałem się zmusić do czytania jej. Sięgnąłem po nią i zacząłem czytać i po raz pierwszy zapamiętywałem informacje, które czytałem.  Po skończeniu tej lektury byłem zaskoczony moją następną komunikacją z Tear-Eir podczas której używał on tego samego słownictwa co w Prawie Jedności. Byłem teraz w stanie zadawać bardziej bezpośrednie pytania i otrzymywać odpowiedzi, które były łatwiejsze do tłumaczenia na język ludzki.
Mniej więcej tydzień później zostałem ponownie obudzony przez niebieską sferę wnikającą do mojego pokoju. Zostałem następnie zabrany do jednej z gigantycznych sfer-statków w której czekał na mnie Tear-Eir. Podczas tego spotkania zostało potwierdzone, że właśnie uzyskałem mój pierwszy kontakt ze Złocistymi Istotami Trójkątnogłowymi gdy słyszałem frazę: “Jesteśmy posłańcami i zarządcami Jednego Nieskończonego Stwórcy”. Imię jakie Tear-Eir użył dla tej istoty jest niemalże nie do wymówienia językiem ludzkim, był to bardzo krótki dźwięk. Wiedziałem do kogo się odnosił, gdy padło to imię dzięki ogólnemu kontekstowi tej dyskusji.
C.d: https://ujawnienie.wordpress.com/2016/08/28/corey-goode-aktualizacja-wywiadu-cz-2/

 
Strona źródłowa: http://www.spherebeingalliance.com/blog/transcript-cosmic-disclosure-super-earth.html 
TV internetowa programu Kosmiczne Ujawnienie: http://www.gaia.com 
Przetłumaczył: Sławomir Lernaciński
Copyright © 2012, Wszystkie prawa do kopiowania, używania, dystrybucji oraz przetwarzania powyższego tekstu zarezerwowane przez Sławomira Lernacińskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz