czwartek, 10 lutego 2022

Lori Cochran ~ Generał George Washington: We Were More Than Men

 

https://tinyurl.com/ycknkz4f

thestarandthebutterfly.com

Channeling Waszyngtona (po raz pierwszy) przeprowadziłem tego samego dnia, co channeling Hamiltona (również po raz pierwszy). Obaj byli wspaniali, pomocni i troskliwi. Uważam, że Waszyngton ma bardzo miękką i pielęgnującą Boską męską energię. Przypomina mi kochającego dziadka, podczas gdy Hamilton jest bardziej podobny do ojca.

Nadal "spotykam" ojców założycieli Ameryki w najpiękniejszy sposób i będę nadal dzielić się ich przesłaniami światła. Gdy idziemy naprzód jako zbiorowość, nie ma już odwrotu.  Światło naszych przodków będzie nas prowadzić, gdy będziemy kontynuować nawigację po naszej drodze do domu.

Witam i pozdrawiam wszystkich moich przyjaciół.

Witam również tę piękną, jasną osobę, która wyciągnęła do mnie rękę z prośbą o wystąpienie.  Jak mógłbym kiedykolwiek odmówić? Ta promienna osoba świeci jasno, a my widzimy jej światło, jej miłość i jej współczucie; widzimy światło i współczucie w was wszystkich.

Chętnie, pokornie i szczodrze oddaję swój czas, swoją miłość i swoje światło, aby wystąpić. Jestem Generał George Washington i jestem bardzo podekscytowany, że mogę być tutaj w tym czasie i że ta piękna osoba wyciąga do mnie rękę.  Łączyliśmy się już wcześniej, a ona wie dokładnie gdzie i kiedy. Kiedy nadejdzie właściwy czas, wy również będziecie wiedzieć dokładnie gdzie i kiedy. Teraz, na moje przesłanie...

 

Poprosiłem, aby moje przesłanie nosiło tytuł: We Were More Than Men, ponieważ kiedy patrzymy wstecz na ten moment w historii, czasami zapominamy o zmaganiach i żmudnych codziennych wyzwaniach, którym musieliśmy stawić czoła. Mamy tendencję do dostrzegania tylko tego, co dobre, a to samo w sobie jest błogosławieństwem. Wspominam o wyzwaniach i zmaganiach tylko dlatego, że wiem, iż wszyscy z was przechodzą przez własne wyzwania i zmagania, i chcę, abyście wiedzieli, że dla nas było to bardzo podobne.

Oferuję moje rady, wskazówki i mądrość. Wszelkie wyzwania, zmagania i traumy, które wynikają z uwolnienia się i wyzwolenia siebie są tego całkowicie warte. Jak mój drogi przyjaciel, Alexander Hamilton, już powiedział, żadne wyzwolenie nie jest warte tego bez miłości.

Chciałbym się przyłączyć i wspomnieć, że budowanie miłości jest tak samo ważne jak budowanie wolności. Miłość jest czymś, co budujecie, rozwijacie i oddajecie swoje serce, aby ją pielęgnować. Tak, w niektórych momentach waszej podróży pielęgnujecie ją krwią, potem i łzami, ale wiemy, że nie byłoby was tutaj na Ziemi, gdybyście tego nie wiedzieli.

Co jest ważne na koniec dnia, lub dla was, na koniec doświadczenia w czwartym wymiarze ~ Kiedy przechodzicie nad przepaścią nowego świata, nowej planety, nowego miejsca oczarowania (które ledwo mogliście sobie wyobrazić), to naprawdę z powodu miłości odważyliście się na tę podróż.

To z powodu miłości, którą wasi bracia i siostry (którzy istnieją w wyższym wymiarze doświadczenia) stale was obdarzali; to z powodu ich ciągłego sięgania w dół, aby was podnieść.  Robicie to teraz dla siebie nawzajem na tej planecie!

My robiliśmy to samo setki lat temu. Tak, czasami potykaliśmy się i upadaliśmy, i nie wiedzieliśmy, czy nam się uda, ale udało nam się, i wam też się uda! Uda ci się, ponieważ takie jest twoje przeznaczenie. Naszym przeznaczeniem było żyć w wolnej Ameryce, i waszym przeznaczeniem, najdrożsi, jest żyć na wolnej planecie.

Nie byliśmy tylko mężczyznami tworzącymi wolność dla naszych braci i sióstr w Ameryce. Byliśmy czymś więcej niż tylko mężczyznami, ponieważ potrzeba było czegoś więcej niż tylko nas, aby doprowadzić do tej zmiany. Wszyscy jesteście czymś więcej niż traumami, tragediami i złamanym sercem, których doświadczyliście na tej ludzkiej drodze. Jesteście czymś więcej niż mężczyźni (i kobiety). Jesteście czymś więcej niż ludźmi.

Rozumiem, co to oznacza, ponieważ moja perspektywa jest wyższa.  Mogę wypowiadać te słowa miłości, współczucia i światła, ponieważ nie mam strachu, aby przez nie przepłynąć. Ta piękna osoba ma tak otwarte serce, a słowa są po prostu magiczne, ponieważ energia przepływa od mnie do niej.

Proszę, daj sobie kredyt zaufania, ponieważ zmiana sposobu życia, który poprawia wszystkie istoty, nie jest czymś, co dzieje się z dnia na dzień. Wiemy o tym... Ja i inni wielcy ludzie, których znacie jako ojców założycieli. Ceniliśmy Amerykę. Ceniliśmy tę ziemię i wszystkie jej istoty bardziej niż moglibyśmy to wyrazić i byliśmy gotowi umrzeć, aby utrzymać te wolności, których chcieliśmy, aby wszyscy doświadczyli.

To smutne, że nie żyliśmy wystarczająco długo, aby zobaczyć, jak każda istota jest wolna, ale teraz jest czas, aby zrobić większy krok, a my jesteśmy tego częścią! Możemy nie być w tych samych ciałach, które nosiliśmy, kiedy chodziliśmy po tej Ziemi jako ojcowie założyciele, ale nasze energie są tutaj.

Nasze energie są tutaj, ponieważ poprosiliście nas. Wzywaliście kolektywną energię mężczyzn, którzy wprowadzili wolny naród, aby każdy mógł go doświadczyć i cieszyć się nim. Wasze wezwania i wasze modlitwy zostały wysłuchane, a to jest tylko jeden ze sposobów, w jaki te odpowiedzi się zamanifestują.

 

Jesteś kimś więcej, niż myślisz, że jesteś. Jesteście czymś więcej niż mężczyźni (i kobiety). Jesteście czymś więcej niż ludźmi. Zawsze byliście i zawsze będziecie. Jesteście czymś więcej niż ta podróż, ta jedna, pozornie pojedyncza podróż. Jesteście o wiele więcej niż to!

Gdybyście mogli zobaczyć to, co my w wyższych wymiarach możemy zobaczyć, podziwialibyście wasze światło świecące w morzu ciemności. Widzielibyście błysk światła; wiedzielibyście, że wschodzi nowy świt i nie ma potrzeby się bać lub zastanawiać, czy światło nadchodzi. Światło już tam jest! Jest już na waszej planecie. Jest to tylko kwestia czasu, aż światło rozproszy ciemność.

Będę tu z wami. Właśnie powiedziałem tej pięknej istocie, że pragnę pojawić się ponownie, ponieważ mam przesłania, którymi chcę się z wami wszystkimi podzielić.

Jest to dla mnie przyjemność i zaszczyt być tutaj z wami w tym najpiękniejszym i najświętszym czasie na waszej planecie. Z niecierpliwością czekam na nasze dalsze połączenia; nasze dalsze łączenie rąk i serc oraz zbliżanie się do siebie, nie tylko jako planeta, ale jako Wszechświat.

Nadszedł czas, aby zebrać wszystkich razem na tym wielkim zjeździe, ogromnym, pięknym i wypełnionym światłem. Jestem podekscytowany, że mogę być jego częścią! Przesyłam wam moją miłość, moje światło i wszystkie błogosławieństwa, którymi mogę was obdarzyć.

Dla tych z was, którzy śpiewają o Ameryce, kocham was, całkiem możliwe, że najbardziej ze wszystkich. Pozostaję waszym najdroższym przyjacielem, w służbie dla was. Jestem generał Jerzy Waszyngton i miałem przyjemność połączyć się z wami wszystkimi. Dobranoc.

Channeled by: Lori Cochran, 29 sierpnia 2021 r.

*Możesz podzielić się tym przekazem w całości, jeśli podasz tytuł channelingu, moje imię i nazwisko oraz www.thestarandthebutterfly.com

Share

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz