czwartek, 10 lutego 2022

Aktualne informacje o stanie zdrowia Sheldana Nidle'a

PAO Newletter Banner FV

9 lutego 2022 r. przez Steve Beckow

PAO Newletter Banner FVZłoty Wiek Gai wyraża nasz wielki smutek z powodu wiadomości Colleen.

Sheldan Nidle channelingował Galaktyczną Federację Światła zanim został zraniony przez broń energetyczną.

Jestem pewien, że Colleen byłaby wdzięczna za każdą pomoc finansową, jaką możemy zaoferować (zobacz na dole artykułu).
Droga Społeczności PAO,

Płaczę, ale czuję, że teraz jest czas, aby to napisać, ponieważ jako część naszej galaktycznej rodziny, zasługujecie na to, aby o tym wiedzieć.

Około 7-8 miesięcy temu, stan zdrowia Sheldana, który był dość stabilny, zaczął się zauważalnie pogarszać. Coraz trudniej było mi się nim odpowiednio opiekować.

Zaczęło się to pewnego wczesnego wieczoru, kiedy pracowałem na górze. Usłyszałam dziwny hałas, który brzmiał jak jakieś chrząknięcia i szybko zeszłam po schodach, aby znaleźć Sheldana walczącego o komunikację. Jego mowa była zniekształcona, nie mogłam go zrozumieć. Zdałem sobie sprawę, że nie jest w stanie chodzić, ponieważ nie mógł stanąć na lewej nodze. Pomyślałem, że musiał mieć udar. Będąc już wcześniej w takiej sytuacji, znałem znaki i zadzwoniłem pod numer 911. Ratownicy medyczni byli tam w ciągu 6 minut. Zabrali Sheldana do szpitala.

W szpitalu dostał drgawek. Trzymałem go w ramionach, gdy jego ciało wpadało w konwulsje. To było przerażające dla nas obojga. Byłam już świadkiem napadów, więc potrafię odróżnić udar od napadu. Po kilku dniach w szpitalu stwierdzono, że Sheldan potrzebuje więcej opieki, niż ja mogę mu zapewnić. To była najtrudniejsza decyzja, ale musiałam się zgodzić. Nie byłam w stanie odpowiednio się nim opiekować. Pielęgniarki były zaskoczone, że opiekowałam się nim sama przez ponad 4 lata, bez większej pomocy. Byłam wyczerpana fizycznie, psychicznie, emocjonalnie i duchowo. Ja również zaczynałam podupadać na zdrowiu.

Minęło kilka tygodni, zanim znaleziono dom rekonwalescencyjny dla Sheldana. Nie trzeba dodawać, że płakałam rzewnymi łzami.

Aby dać wam trochę więcej tła tego, co się stało: Schyłek Sheldana rozpoczął się 17 marca 2011 roku. Zakończyliśmy nasz darmowy webinar na temat Gwiezdnych nasion i poszłam do biura Sheldana, aby pogratulować mu dobrze wykonanej pracy. Kiedy weszłam do pokoju, wstał, aby mnie uściskać, tak jak robiliśmy to po każdym webinarze.

Nagle opadł z powrotem na swoje krzesło, a jego ciało podwoiło się na biurku. Wykrzyknął: "Kręci mi się w głowie. Nic nie widzę i chce mi się wymiotować".

Podbiegłem do niego i pomogłem mu przejść na nasze łóżko, gdzie nieszczęśliwie zapadł się pod ziemię. Stwierdziliśmy wtedy, że cierpiał na ciężki przypadek zawrotów głowy. Nie wiedzieliśmy jednak, że został trafiony bezpośrednią bronią energetyczną (pocisk radiacyjny). Nigdy by nam to nie przyszło do głowy. Sheldan był tak oszołomiony, że nie mógł chodzić. Czekałem na niego z założonymi rękami i nogami. Przez pierwsze około 10 dni musiałam go też karmić. Minęły trzy miesiące, zanim Sheldan wrócił do pracy.

Mniej więcej tydzień później otrzymaliśmy kilka e-maili z różnych części świata (Anglii, Australii, Nowego Jorku i Florydy), w których wyjaśniono, że Sheldan został trafiony bezpośrednią bronią energetyczną. Na początku trudno mi było w to uwierzyć, ale wszystkie listy mówiły w zasadzie to samo.

Pewnego dnia przyjaciółka-psycholożka przyszła z wizytą. Kiedy weszła do biura Sheldana, straciła równowagę i powiedziała, że widzi energetyczny wzór promieniowania. W tamtym czasie nie wiedziała o twierdzeniach DEW, ale wszystko do siebie pasowało.

GF potwierdziła to, co nam powiedziano. Nie mogłem powstrzymać się od pytania: dlaczego to się stało? Myślałem, że Sheldan jest chroniony. Wyjaśnili, że jeden komitet został przydzielony do samego webinaru, a drugi do działań po webinarze. Kluczowe było wyczucie czasu. Od czasu ataku ciśnienie krwi Sheldana było niezwykle wysokie. To był początek pogorszenia się jego stanu zdrowia.

Do września 2020 roku, osobowość Sheldana drastycznie się zmieniła. Z badań dowiedziałem się, że jest to częste u pacjentów z uszkodzeniami mózgu i demencją. Zaczęło się od tego, że nie pozwalał odwiedzać się swojemu najlepszemu przyjacielowi. Od lat w każdy piątek kilku naszych przyjaciół przychodziło na lunch. Teraz nie wolno im było wchodzić do naszego domu. Nikt nie miał. Jeśli ktoś wchodził do naszego domu, krzyczał i wrzeszczał. Jestem bardzo towarzyską istotą, a nagle zostałam odizolowana od moich przyjaciół.

Jego upadek postępował. Wkrótce stałam się wrogiem. Nikomu nie ufał. Popadł w paranoję i krzyczał na mnie bezustannie. Budził mnie w środku nocy, domagając się kolacji. Wkrótce przestał brać prysznic i myć zęby. Rozumiecie. Dla mnie wszystko było wyzwaniem. Nie wiedziałam, jak sobie poradzić z takim zachowaniem. To nie było tak jak z Sheldanem. Przestał brać lekarstwo, które było jedyną rzeczą, która kontrolowała jego zbyt wysokie ciśnienie krwi. Nie mogłam spać. Moje zdrowie zaczęło się pogarszać. Płakałem każdego dnia godzinami.

Od tego momentu jego stan zdrowia pogarszał się, aż stało się oczywiste, że musi zostać przeniesiony do ośrodka opieki.

 Ostatnią rzeczą, jaką Sheldan powiedział mi w dniu, w którym został przeniesiony do nowego domu, było: "Kontynuujcie PAO. Mam kolejną książkę do napisania. Zamierzam powrócić. Obiecaj, że będziesz kontynuował PAO."

To jest mój Sheldan. Zawsze oddany Boskiemu Planowi. Mówię mu, żeby się nie martwił. Ja utrzymam PAO. Miles sprawi, że PAO będzie działać. A społeczność PAO ludzi, których praca Sheldana uaktywniła, będzie utrzymywać jego misję przy życiu.

Wszyscy jesteśmy z tobą, Shel, wszyscy jesteśmy oddani Boskiemu Planowi. Zaprawdę, Razem jesteśmy Zwycięzcami!

Dobrą wiadomością jest to, że Sheldan przystosował się lepiej niż kiedykolwiek mogłam sobie wyobrazić. Przybiera na wadze. Jego usposobienie uległo poprawie. Siostra Sheldana, Susan, i ja podziwiamy, jak dobrze on wygląda. Kolor na jego policzkach. Personel powiedział nam, że lubią z nim rozmawiać, ponieważ wie tak dużo o historii i nauce. Susan zapytała: "A co z tym kosmosem?". Odpowiedzieli: "To nas bawi."

Sheldan ciągle mówi o łóżkach medycznych/komnatach niebieskich. Oczywiście, wszyscy pragniemy, aby łóżka medyczne/komory niebieskie były dostępne TERAZ.

Wszyscy jesteśmy w podróży, która prowadzi do cudownej serii nowych rzeczywistości. Jako członkowie PAO, służymy jako przewodnicy do przekazywania świętych energii pochodzących z lat ponownego odkrywania tego, kim naprawdę jesteśmy. Dzieło Sheldana zostało stworzone z zamiarem obudzenia w nas tej wielkiej radości, którą po raz pierwszy okazała mu Federacja Galaktyczna. Jego życzeniem jest, abyśmy kontynuowali przekazywanie tych nauk światu.

Dziękuję wam, drodzy przyjaciele, za całe wsparcie, jakiego udzieliliście Sheldanowi i mnie. Bez waszej ciągłej obecności Starseed dawno byśmy zniknęli.

W miarę jak będziemy przechodzić do świata 5-D, Miles i ja będziemy kontynuować dostarczanie informacji od naszych comiesięcznych gości Webinariów, którzy są na czele naszej nowej nauki. Proszę wiedzcie, że trzymamy was w naszych sercach, tak jak wy nas, i uważamy was wszystkich za naszą rodzinę.

Jeśli czujecie się skłonni do napisania do mnie, z radością przyjmę wasze myśli.

Selamat Ja - Bądźcie w radości,

Colleen

Selamat Ja – Be in Joy,

Colleen

 DonationKeepPAOAloft3


paggrp1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz