poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Shanta Gabriel ~ Pieniądze wracają do mnie pomnożone



3 sierpnia 2020 r. przez Suzanne Maresca
Drukowanie Przyjazne, PDF i Email

2 sierpnia, 2020, shantagabriel.com


https://tinyurl.com/yybmsu3h
The Gabriel Message Card for this Week ~ All the Money I Give is Blessed and Returned to Me Multiplied

To jedna z najbardziej niezwykłych wiadomości, jakie otrzymałem od Archanioła Gabriela. Oczywiście przyszło to w czasie, kiedy byłem zestresowany pieniędzmi i starałem się znaleźć bardziej duchowy sposób radzenia sobie z moimi finansami.

To przesłanie przemawia do serca naszej postawy wobec pieniędzy i otwiera większą świadomość na te aspekty naszych myśli, które muszą być podnoszone, aby żyć obficie, czego chcemy doświadczyć.

Błogosławieństwo otwiera drogę do manifestacji tego, czego naprawdę pragniemy otrzymać w naszym życiu. Kiedy błogosławimy coś, "dodaje to energii" obiektowi naszej uwagi. Błogosławieństwo to podnosi energię i wyzwala skurcz lęku, który ma jakiekolwiek poczucie braku, uczucie, że nie ma wystarczająco dużo energii (w postaci czasu, pieniędzy, zdrowia, wieku), wszystko to, co powstrzymuje dary obfitego życia, którego tak bardzo pragniemy. Całe życie jest po prostu energią przejawiającą się w naszym skupieniu uwagi.

To przesłanie jest bezpośrednio związane z energią pieniędzy. Nie sugeruje ona, że wydajemy bezkrytycznie. Nie oznacza to, że błogosławieństwo uleczy bezmyślne czyny. Jest to otwarcie energii, które jest nieodłącznie związane ze sposobem, w jaki wykorzystujemy pieniądze do zaspokojenia naszych potrzeb.



Za każdym razem, gdy używamy plastikowej karty, wypisujemy czek lub wręczamy komuś gotówkę, mamy możliwość pobłogosławienia własnego życia i systemu ekonomicznego świata z większą częstotliwością. Nasze błogosławieństwo pomoże w stworzeniu zmiany, którą chcemy, aby się ujawniła poprzez zwiększenie częstotliwości energii i otwarcie nowych poziomów wdzięczności i miłości w naszym życiu.

Proces ten tworzy pływową falę dobra w naszym własnym życiu i w świecie, gdy świadomie wybieramy życie w wyższych częstotliwościach energii poprzez nasze błogosławieństwo. Kiedy błogosławimy pieniądze, które dajemy innym, zwiększamy energię w ich życiu, jak i w naszym. Poprzez ten świadomy akt dosłownie błogosławimy wszystkie istoty obfitością.

Kiedy błogosławię wszystkie pieniądze, które wydaję, zwiększa to również moją zdolność do ufania, że wszystkie moje potrzeby są zaspokajane. Staje się to szczególnie potężne, gdy proszę o dodanie Łaski i Łatwości do strumienia. Możemy zamierzać otrzymywać energię w sposób bardziej wypełniony łaską i pozwolić, by życie stało się łatwiejsze. W centrum naszej uwagi znajduje się to, na co zwraca uwagę Wszechświat. Nasze intencje to zasianie pola kwantowego dla naszych najbardziej dobroczynnych przyszłości.

Modlitwa jest dla mnie potężnym sposobem na przeniesienie punktu ciężkości mojej uwagi i otwarcie mojego serca na przepływ Łaski w moim życiu.

Boska Obecność,

Dziękuję wam za nowy poziom otwarcia w moim sercu, który pozwala mi w większym stopniu przyjąć Boski przepływ Obfitości. Jestem tak wdzięczny, że mocą Łaski jest energia, w której żyję, poruszam się i mam swoją istotę.

Proszę o Łaskę i Łatwość w przepływie pieniędzy przez moje życie i wiem, że wszystkie pieniądze, które daję, są błogosławione i zwracane do mnie pomnożone. Błogosławię ten przepływ pieniędzy w moim życiu i w życiu całej ludzkości. Obyśmy wszyscy wzrastali w wierze i widzieli w każdym z naszych żyć demonstracje, że wszystkie nasze potrzeby są zaspokajane.

Obyśmy nadal otrzymywali ten strumień z większą łatwością i wchodzili na nowe poziomy Wolności w każdej dziedzinie mojego życia. Błogosławię świadomość tego Obfitego Przepływu, który budzi się w sercach wszystkich istot na Ziemi. Niech każda osoba będzie dostosowana do Najwyższej Rzeczywistości swojej Duszy i niech żyje w szacunku i harmonii z Boskim przepływem wszystkiego co jest. Niech tak będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz