wtorek, 18 sierpnia 2020

Głos Miłości | Heavenletters

 

UAG 18 2020

Bóg powiedział:

Mówię do ciebie tylko z głębi mego serca. Nie ma dla mnie innego miejsca, z którego mógłbym mówić. Mam jeden głos. Tak jest. Ja mam Głos Miłości. Nie jestem bogiem grzmotów i piorunów. Jestem Bogiem Miłości.

Wiem, że czasem czujesz, że robię straszne rzeczy, że powoduję powodzie, spustoszenie i śmierć i to wszystko.


Pewnego razu był sobie Norweski Bóg Grzmotu. Co za hullabaloo, a jednak wszystko, co robił, przerabiał swoje meble na strychu. To był cały ten hałas i błyskawice. Prosty Bóg oczyszczał drogę.

Bóg miłości kocha, ale nie zawsze jest na wolności, aby dopasować cię do T. Masz wolną wolę. Ja, który mam najwolniejszą wolę w niebie i na ziemi, nie zawsze jestem na wolności, aby zmienić całą grę. Nie jest dokładnie tak, że idę z przeszłością, a jednak dbam o ochronę samego fundamentu chwiejącej się ziemi, na której stoisz. Są sprawy w ruchu, które lepiej pozostawić w ruchu. Dla ciebie, oczywiście, śmierć ciała jest przerażająca. Nie widzę tego, co ty. Rozumiem, jak ty widzisz. Nie spieprzę tego, ani nie mogę podążać za twoją wizją. Gdybym podążał za twoją wizją, nie wiesz, co by się stało ze światem. Nie wiesz, co by się z tego zrobiło. Zachęcam was do patrzenia z mojego wielkiego punktu widzenia, a wtedy wasze oczy się poszerzą i wszystko będzie się układać, bo widzieć będziecie lepiej.

Jestem Bogiem Miłości.

Przypuszczam, że mógłbyś powiedzieć, że raz na jakiś czas, ustanowiłem prawo. To miłość, którą ustanowiłem. Moja miłość jest dalekowzroczna. Nie usunąłbym z niej ani jednej cegły.

Nawet w tym, co może być postrzegane jako najgorsza tragedia, jest i inny widok lub więcej, z którego można ją zobaczyć. Dziecko traci ciężarówkę z zabawkami, a on wypłakuje swoje serce. Ciężarówka zniknęła. Dziecko wypłakuje swoje serce. Przeżyje stratę swojej ciężarówki. Przeżyje, prawda?


Cokolwiek dzieje się w zmiennym świecie, przyspiesza cię. Cokolwiek się stanie, to krok w górę. Może ci się to nie spodobać. Mimo to, zostałeś wzmocniony. Nikt nie lubi oblać testu. Ale to właśnie wydarzenie może być błogosławieństwem. Słyszeliście wyrażenie: błogosławieństwo w przebraniu. Wszystko, co postrzegasz jako stratę, jest błogosławieństwem. Jeszcze nie widzisz jak.

Cały świat został wam przedstawiony z miłością. Oczywiście, to wszystko jest błogosławieństwem. A kiedy nie widzisz błogosławieństwa, to wiedz, że jest to błogosławieństwo w przebraniu. Jeśli wszystko jest błogosławieństwem, a część błogosławieństwa jest wam nieznana, to musi to być rzeczywiście błogosławieństwo w przebraniu. Nie wiecie jak i dlaczego. Nie wiecie, jak głęboka strata może być błogosławieństwem. Jak złamane serce może być błogosławieństwem? Ale nawet na ludzkiej drodze, możesz zacząć widzieć.

Całe książki zostały napisane o tym, jak mogą być tragiczne wydarzenia z udziałem dobrych ludzi. Wydarzenia nie są karą. Pozwólcie mi powiedzieć, że pomimo wpływu, jaki wydarzenia wywierają na was, bez względu na to, jak bardzo obciążają  one wasze serce, jest coś jeszcze do zobaczenia. Świat mówi o tragedii. Ja nie. Nawet w tym, co widzisz jako tragedię, tragedia nie jest. Nie widzisz mnie płaczącego. Gdyby była strata, tak jak ty ją widzisz, to byłbym Bogiem płaczu, kiedy jestem zdrowym Bogiem Miłości. Lepiej dla mnie, żebyśmy kochali. Proszę cię, żebyś nie cierpiał. Cierpienie jest utrapieniem, które stawiasz na szczycie pewnych wydarzeń. Nie musisz.

Stały link do tego Heavenlettera: http://www.heavenletters.org/the-voice-of-love.html - Dziękuję za włączenie tego do publikacji tego Heavenlettera gdzie indziej.

Źródło: Tęczowa fala światła https://voyagesoflight.blogspot.com/2020/08/the-voice-of-love-heavenletters-3766.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz