poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Shanta Gabriel dla Archanioła Gabriela ~ Niepokój i strach to nadmiar energii


17 sierpnia 2020 r. przez Suzanne Maresca


16 sierpnia, 2020, shantagabriel.com

https://tinyurl.com/y3gxq2kd

 
Gabriel Message Card for this Week ~ Uziemić nadmiar energii, taki jak strach, niepokój lub złość na ziemi, a następnie wprowadzić otwarte serce do obecnej chwili.

Do końca 1988 roku nie zdawałam sobie nawet sprawy z koncepcji uziemienia. Gdyby ktoś zwrócił na to moją uwagę, zapytałbym: "Dlaczego?" Moje życie koncentrowało się w wyższych sferach Boskości, a Ziemia nie cieszyła się dużym zainteresowaniem. Aż do momentu, gdy coś mi przeszkadzało i wtedy moje emocje by się zaangażowały i byłbym bardzo zdenerwowany sposobem, w jaki moje życie na Ziemi pojawiało się w tym momencie.

Kiedy mój mentor zasugerował potrzebę uziemienia moich myśli i stanów emocjonalnych, stało się jasne, że naprawdę nigdy nie czułem się bezpieczny, aby być w swoim ciele. To było pewnego rodzaju objawienie. Nigdy nie czułam się "jak u siebie w domu" na planecie. Podobnie jak w opowieści o Pomylonej Zygocie w Kobietach, które biegną z wilkami, byłam pewna, że doszło do pewnej pomyłki i wylądowałam tu przypadkowo. Przynajmniej nie wierzyłam, że moja Dusza zaplanowała, że ta Ziemia, z całą jej ciemnością i wyzwaniami, jest tą, w którą zgłosiłam się na ochotnika, aby się wcielić.



 

Mimo to, zwróciłam uwagę na radę, którą otrzymałam i zaczęłam robić atesty bezpieczeństwa. Bezpiecznie jest być na tej planecie. Bezpiecznie jest być tym, kim naprawdę jestem. Bezpiecznie jest żyć w mojej prawdzie. Pomogło to ogromnie, ale dopiero gdy zacząłem włączać proces uziemienia do mojej codziennej duchowej praktyki, życie zaczęło się zmieniać bardziej dramatycznie.

Odkryłam, że proces uziemiania nadmiaru energii, którego doświadczałam, przyniósł mi natychmiastową ulgę w wywołującym niepokój uczuciu, że mam palec w gniazdku elektrycznym. Zauważyłam również, że czuję się jak energia odżywcza biegnie w górę nóg z Ziemi, a podstawa kręgosłupa jest bardziej wolna i otwarta. Najbardziej zdumiewające było to, że im bardziej ucieleśniałam swoje życie duchowe w moim ciele fizycznym, tym bardziej stawałam się szczęśliwa.

Pojawiły się też dwie korzyści uboczne, których się nie spodziewałem. Jedną z nich jest to, że moje ciało posiada naturalną mądrość, która może naprawdę wspomóc mój proces na świecie i ostrzec mnie, kiedy muszę zwrócić na siebie uwagę. Dla większości ludzi wydaje się to oczywiste, ale dla wielu wrażliwych energetycznie dusz było to zbyt bolesne, żeby w pełni zamieszkiwać nasze ciała fizyczne. To pozostawiło moją osobowość i małą istotę fizyczną w tyle, by zająć się zadaniem życia, do którego była żałośnie nieprzygotowana.

Drugą rzeczą, która pomogła mi pokochać ten proces, była nauka, że kiedy jestem uziemiona w swoim ciele, moje serce natychmiast czuje się bardziej otwarte i jestem bardziej spokojna w środku.

Są tacy, którzy mówią, że nie powinniśmy uziemić naszej negatywnej energii w ziemi, że ona ma już wystarczająco dużo problemów. Moje doświadczenie jest jednak takie, że Matka Ziemi nie ocenia naszej energii jako negatywnej lub pozytywnej. Jest to po prostu "energia" i jako taka ma wielką wartość. Kiedy przekazujemy energię na Ziemię, błogosławimy ją. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli jest to naszą intencją.



 

W 1990 r. Archanioł Gabriel dał mi ćwiczenie wyrównujące do wprowadzenia Boskiego Światła przez każdą czakrę na ziemię. Przez wiele lat używałam tego Złotego Filaru Światła, z mojego połączenia ze Źródłem energii nad głową spływającym pod stopami, w potężnej całościowej wizualizacji, która demonstruje nasze atrybuty jako mieszanej istoty łączącej Niebo z Ziemią.

Kiedy już mamy zamiar uziemić nadmiar energii, której doświadczamy, coś tak prostego jak spowolnienie oddechu i położenie rąk na sercu sprowadzi nas z powrotem do świadomości naszego ciała, gdzie możemy być bardziej zaradni w radzeniu sobie z życiem.

Uziemienie pozwala nam zintegrować nowe częstotliwości i nauczyć się skutecznych sposobów pozostawania w kontakcie ze źródłem energii w każdej dziedzinie naszego życia. Intensywność częstotliwości Światła, której wszyscy doświadczamy, jak również to, co się dzieje na Ziemi, ma wpływ na nasze systemy nerwowe. Musimy być w stanie oderwać się od wysokiego poziomu wstrząsów emocjonalnych, które są wokół nas i być bardziej obecni w naszych ciałach, aby czuć się bardziej spokojnie.
(You may download Safety Affirmations and the Alignment Exercise from my site’s Resources for Well-Being page here.)
(Możesz pobrać Potwierdzenia bezpieczeństwa i Ćwiczenia wyrównujące z mojej strony Resources for Well-Being (Zasoby dla dobrego samopoczucia) tutaj).

Jesteśmy tutaj, aby uduchowić nasze życie, aby nie było oddzielenia naszego serca od umysłu. Pozwala nam to na głębsze włączenie duchowości do naszej pracy i naszych relacji. Kiedy uziemiasz nadmiar energii, który powoduje, że czujesz niepokój lub nadmiar emocji, możesz bardzo szybko wrócić do swojego serca. Dzięki waszej zaradności będziecie mogli ustanowić w sobie głębsze miejsce Pokoju i Harmonii, które jest niesamowicie praktyczne.



 

Większość ludzi, którzy czytają te informacje, zdecydowała się być w tym życiu, by wnieść głębszą więź ze sferą boskości i połączyć te aspekty Jaźni z pełnią ich człowieczeństwa.
Większość osób czytających te informacje zdecydowała się być w tym życiu, aby wnieść głębszy związek ze sferą boskości i połączyć te aspekty Jaźni z pełnią ich człowieczeństwa.

Z każdym wyborem, którego dokonujemy, by wnieść Ducha w materię i być obecnym z mądrością Ziemi, wpływamy na otaczający nas świat w piękny sposób. Każda osoba uziemiająca swoją głęboko duchową intencję życia wpływa na setki tysięcy ludzi.

W końcu zdałam sobie sprawę, że jest to wprowadzenie sposobów na życie w Duchu, będąc w ciele fizycznym, które, jak wierzę, moja Dusza zaplanowała dla mnie, aby robić tutaj na Ziemi. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że nasze serca mają kluczowy związek z tym, że są w stanie stworzyć świat, w którym chcemy żyć, mieć Piękno i Dobre samopoczucie aktywne w nas i wokół nas, a także być głęboko spełnionymi i szczęśliwymi.

Kiedy w pełni uziemiamy nasze duchowe połączenie w naszych ciałach fizycznych, stajemy się potężną siłą dla Miłości na planecie. Z tego miejsca cuda zdarzają się w sposób naturalny.

Boska Obecność

Dziękuję za pobłogosławienie mnie fizycznym ciałem, aby spełnić cel mojej duszy. Z każdym oddechem, który biorę, mogę wnieść więcej mojej boskości do mojej ludzkiej formy, aby zakotwiczyć Niebo na Ziemi dla wszystkich istot.

Z każdym krokiem, który podejmuję, niech wnoszę więcej pożywienia do mojego ciała fizycznego, abym mógł być mieszanym człowiekiem i promieniować Dobre samopoczucie przeze mnie na świat. Niech wszyscy znajdą rezonans ze swoimi najbardziej Boskimi Siebie i uziemią ten aspekt na Ziemi dla przebudzenia się całej ludzkości. I tak właśnie jest.

Shanta Gabriel 

 

Kochana,

Uziemienie nadmiaru energii oznacza uświadomienie sobie, że za każdym razem, gdy czujecie niepokój, złość, strach lub nadmierne podniecenie, doświadczacie w swoim ciele nadmiaru energii, który może być świadomie przekierowany. Energia ta jest bardzo silna i może być wykorzystana w konstruktywny sposób.

Metafora może być użyteczna. Pod względem elektrycznym, konieczne jest posiadanie czegoś, co nazywa się "ziemią". Na przykład, w domu znajduje się przewód uziemiający, który łączy się z ziemią, dzięki czemu energia elektryczna przepływa w odpowiednich obwodach.

Podobnie jest z twoim ciałem. Przez cały czas otrzymujecie energię z Boskiego Źródła. W waszym ciele znajdują się doskonałe kanały, przez które może przepływać energia.

Jeśli nie jesteście uziemieni, to znaczy, jeśli jesteście tak pochłonięci swoją działalnością umysłową, że nie jesteście świadomi swojego połączenia z ziemią, to energia ta może przepływać do kanałów, które mogą czuć się niekomfortowo. Następnie może krążyć w waszym systemie nerwowym, nadmiernie stymulując wasz umysł i powodując niepokój oraz inne zaburzenia równowagi psychicznej.

Kiedy zauważycie, że czujecie się zdenerwowani i niespokojni, bardzo pomocne jest, abyście pamiętali, że macie stopy i głowę.
 

Praktyka:



Twoje stopy są w kontakcie z ziemią, miejscem obfitego zaopatrzenia i odżywczej energii. Kiedy jesteście świadomi obecności ziemi, czujecie się wspierani i pielęgnowani. Możecie wizualizować energię opuszczającą wasze stopy lub z podstawy kręgosłupa jak ruchome promienie światła na ziemię. Pozwoli to na rozproszenie nadmiaru energii elektrycznej w waszym umyśle.

Ważne jest również, aby uspokoić swoje ciało emocjonalne. Tak jak ciało mentalne jest elektryczne, tak ciało emocjonalne jest magnetyczne. Oznacza to, że wasze emocje mają moc przyciągania do was tego, czego doświadczacie poprzez Prawo przyciągania. Wiele razy to, co przyciągasz, jest przeciwieństwem tego, co myślisz, że chcesz mieć w swoim życiu. Ważne jest, aby uziemić również te nadmiar emocji. Na wiązce elektrycznej, która uziemia ziemię, możecie nawinąć cewkę dla magnetycznej energii waszych emocji. Z waszym zamiarem, możecie wysłać te nadmiar emocji na ziemię.

Jeśli macie w pobliżu drzewa, góry lub zbiorniki wodne, może być użyteczne zobaczyć je jako miejsca uziemienia nadmiaru energii. Możecie wizualizować promienie świetlne promieniujące z waszych stóp, potężne sznurki świetlne od podstawy kręgosłupa lub słupy światła od nieba do ziemi, cokolwiek wam odpowiada. Jest to bardzo proste, ale potężne narzędzie, którego możesz użyć.

W miarę jak będziesz coraz bardziej świadomy tego procesu uziemienia, zaczniesz być bardziej obecny w tym momencie. Bycie obecnym oznacza przyniesienie otwartego serca gdziekolwiek jesteście i jakakolwiek sytuacja jest dla was wyzwaniem w tym czasie. Kiedy wasze serce jest otwarte, jesteście w stanie podejmować decyzje z miejsca miłości, a nie strachu. Gdy więcej ludzi to robi, podnoszona jest świadomość całej planety. Gdy więcej umysłów świadomie łączy się z Jedynym Umysłem, wszyscy są błogosławieni i mogą żyć bardziej swobodnie w miłości i pokoju.
Możesz być częścią tej wypełnionej pokojem ewolucji z wyborami, których dokonujesz każdego dnia. Wybierzcie życie w miłości, a nie w strachu. Zauważcie, że macie lęk lub złość w swoim ciele i czujecie się "przeciążeni". Poświęć czas na wysłanie tej nadmiaru energii na ziemię z modlitwą, prosząc o doświadczenie tylko miłości. Wiedzcie, że wszyscy na ziemi są błogosławieni, gdy jedna osoba decyduje się otworzyć swoje serce w miłości do drugiej. Wiedzcie, że ziemia jest błogosławiona, kiedy dajecie jej energię, więc z kolei wszyscy będą błogosławieni, kiedy ta wielka planeta oddaje swoje utrzymanie i życie.

W ten prosty sposób możesz przynieść światu pokój, kiedy...

Uziemić nadmiar energii, taki jak strach, niepokój lub złość, a następnie wprowadzić otwarte serce do obecnej sytuacji.



Shanta Gabriel dla
Archanioł Gabriel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz