wtorek, 18 sierpnia 2020

Niewielkie zainteresowanie polityką partyjną



18 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Niektórzy czytelnicy wpisują się i proszą nas (OK, ja) o więcej informacji o Trumbie. Inni wpisują się i oskarżają nas o ignorowanie Bidena i Demokratów.

Mogę mówić tylko za siebie. Nie popieram polityki partyjnej. Z tego co widzę, wszystkie partie są pod wpływem głębokiego państwa, a niektóre z nich nawet wydają się być jego właścicielami.

Popieram Donalda Trumpa i donoszę o nim, ponieważ jest ważnym elementem "osuszania bagna". Nie piszę o nim, bo mam Republikańskie skłonności.

Tak naprawdę nie podoba mi się prezydent jako osoba, ale na pewno podoba mi się jego praca dla Sojuszu.

Odmówiłem umieszczenia artykułu na temat korupcji Joe Bidena, ponieważ nie jestem zainteresowany dostaniem się do dziennikarstwa atakującego. Prawda musi się ujawnić. Po prostu nie widzę w tym mojego wkładu.

Więc, proszę, powstrzymaj się od proszenia mnie o wsparcie wybranej przez ciebie partii.  Nie mogę sobie wyobrazić partii politycznej, którą z całego serca bym poparł. Oni wszyscy wydają się być częścią problemu.

Czekam na koniec polityki partyjnej i uważam, że to, co robi prezydent Trump, pod auspicjami Sojuszu, prowadzi nas w tym kierunku.

To całkowicie w porządku ze mną, że się nie zgadzacie, ale jak powiedział Gandhi, niech to nie stanie się między nami jako ludźmi - i lekkimi robotnikami. (1)

Przypisy

(1) "Niech to nie stanie między nami jako mężczyznami." Słowa przypisywane mu, że rozmawiał z ówczesnym brytyjskim gubernatorem generalnym.

 

 

 

Jestem fanem takiego podejścia do polityki, jak Steva,

Reprezentuje ona ukryte interesy bez odpowiedzialności.

Grup w których przywódca manipuluje innymi członkami,

A gdy przyjdzie do odpowiedzialności to składa ich w ofierze.

Dziel i rządź nie jest moją domeną, a tym zajmuje się polityka.

autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz