wtorek, 18 sierpnia 2020

Archanioł Michał. Jak się rozwijać?

 17 sierpnia 2020 r., Steve Beckow




Biorąc pod uwagę zadania, które mam wykonać, gdy sprawy zaczną się poruszać, poprosiłem Archanioła Michała Archanioła w moim ostatnim czytaniu, aby powiedział mi, jak się rozwijać, jak wykonywać tę pracę.

Oto jego odpowiedź.

Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 5 sierpnia 2020.

Steve: Co muszę zrobić, żeby się rozwinąć, powiększyć, aktywować i rozwinąć moje ukryte zdolności?

AAM: Poczuj siebie - tak, najpierw w medytacji, a potem w prostej świadomości - tak jakbyś dosłownie wypełniał swoje mieszkanie, ścianę do ściany, sufit do podłogi, a następnie wypełnił swój budynek, a potem wypełnił swoją okolicę i przyzwyczaił się do tego chodzenia po okolicy, świadomego pojęcia o tym kim jesteś...

Pomyśl o tym w ten sposób. Rozmawialiśmy o synapsach i elektrycznym wypalaniu w twoim mózgu. [Zobacz] twoje pole. [jak] tak duże [z] elektrycznością, świadomością, obecnością... wypełniającą całe pole.

To jest to, co chcemy, abyście zrobili

Poszerzenie mojego pola świadomości o duży obszar ma zdecydowany, korzystny wpływ na "ja" w centrum - wywołuje uczucie ugruntowania i odwagi, pewności i przynależności.

Praktyka ta jest dla mnie bardzo kojąca i pomocna, biorąc pod uwagę fakt, że wazana (lub kluczowa kwestia), którą opisuję od niedawna, polega na zmniejszaniu się lub wycofywaniu się z życia.

Nie mam pojęcia, czy ten archangielski regimen over-the-counter jest odpowiedni dla wszystkich, ale na pewno tak to wygląda. 

 

https://goldenageofgaia.com/2020/08/17/archangel-michael-how-to-expand/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz