niedziela, 23 sierpnia 2020

Czas otworzyć drzwi do naszych serc!

 



23 sierpnia 2020 roku, Kathleen Mary Willis


www.adoortoeverything.ca

Pracuję jako czytelnik w The Oracle w West Vancouver oraz w TAP Spirit, Gasoline Alley, Fort Langley.

Kiedy robię odczyty, używam kart Tarota, a stworzoną przeze mnie talię nazywam Kartami Równowagi.

Często mówię o tym, jak ważne jest siedzenie nieruchomo w sercu - z umysłu - wyobrażając sobie kamyki z umysłu do serca i siedząc tam słuchając serca.

To zupełnie co innego niż bycie w umyśle i medytowanie.

Konsekwentnie, można stać się dosyć biegły w komunikowaniu się z naszym prowadzeniem, poprzez serce.

Inną rzeczą, o której zawsze wspominam, gdy jestem czytelnikiem, jest to jak ważne jest być zrównoważonym, w równej mierze Miłością do Matki Bożej i Boskiego Ojca, która odnosi się z powrotem do naszej własnej matki i ojca.

Odkryłem ze sobą, że mam tendencję do faworyzowania jednej energii bardziej niż drugiej i że brak równowagi, trzymanie się przeszłości boli albo męsko, albo kobieco, powodując wszystkie rodzaje bólu i cierpienia.

Kiedy przetwarzamy to, co wydarzyło się w naszym życiu z przebaczeniem i przychodzimy do miejsca, w którym jesteśmy wdzięczni za to doświadczenie, to co dobre, złe, brzydkie, balansujemy wewnątrz, a życie płynie o wiele lepiej.

Jestem swoim własnym "królikiem doświadczalnym", praktykującym z samym sobą, a następnie dzielącym się tym, co znalazłem.
***

Kiedy siedziałam jeszcze jeden dzień, "zobaczyłam" piękne francuskie drzwi do mojego serca, przypominające mi o medytacji pokoju z Archaniołem Michałem mówiącym przez kanał, Lindą Dillon:

"Czy otworzysz swoje serce jak wspaniałe francuskie drzwi?"

Im bardziej siedzę nieruchomo, tym bardziej widzę, jak ważne jest, by te "wspaniałe drzwi w środku" były wyważone, by mogły się łatwo kołysać. Podobało mi się ich "łatwe kołysanie się" do przetwarzania starych bólów - nawet spryskiwanie zawiasów "WD40!". - równe miary przebaczenia i wdzięczności.

Odkryłem, że kiedy to robię, dochodzę do miejsca wyrównania, współczucia dla siebie/innych, a mój święty cel, dlaczego tu jestem, staje się coraz bardziej jasny.

Serce jest drzwiami do wszystkiego. . . .

 

Jeśli ktoś chciałby osobiście przeczytać,
Wyślij mi maila poprzez naszą stronę kontaktową tutaj.

Część dochodów przeznaczamy na naszą pracę wolontariacką
z kobietami w trakcie rekonwalescencji lub materiałem na maseczki do twarzy.

www.adoortoeverything.ca

https://goldenageofgaia.com/2020/08/23/time-for-the-doors-to-our-hearts-to-swing-open/ 

 

 

The heart is a door to everything. . .


 

If anyone would like a personal reading,
please email me through our contact page here.

Part of the proceeds go to our work volunteering
with women in recovery or fabric for face masks.

www.adoortoeverything.ca

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz