poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Ivo z Vegi: Utrzymać pokój na ziemi




3 sierpnia 2020 r. przez Sitarę


przez Sharon Stewart

https://tinyurl.com/y5sz2qs5

 
Sześć rzeczy, o których nigdy nie wolno rozmawiać z innymi ludźmi, jeśli chce się zachować spokój:
1. Polityka,
2. Pieniądze,
3. Seks,
4. Religia,
5. Ich problemy,
6. Weganizm, płaska ziemia, i kiedy kosmici wylądują.

Nie mam osobistych rozmów z ludźmi na te tematy. Jeśli wysłałeś mi maila i zadałeś pytanie, mogę na nie odpowiedzieć. Jeśli wygląda na to, że zamieni się to w polityczną dyskusję, nie odpowiem ci. Nie rozmawiam teraz o polityce na tematy inne niż moje filmy i w związku z tym celowo wyłączam ten komentarz, ponieważ wiem, co się stanie, jeśli tego nie zrobię. W komentarzach pojawi się pożar. Daj spokój. Jeszcze tego nie minęliśmy?

Nie lubię być atakowany. I stwierdzam, że jak tylko powiem coś, z czym ludzie się nie zgadzają, albo wprost nazywają cię głupim idiotą, albo atakują cię w inny sposób. To jest ego, które próbuje utrzymać fałszywe poczucie własnej wartości. Twoje prawdziwe poczucie własnej wartości leży w duszy, która nie atakuje innych.

Nie mam rozmów, które triangulują: to była podstawa moich relacji w mojej rodzinie i wszystkie one były bardzo niemiłe i rozczarowujące dla mnie. W rozmowach politycznych, zwłaszcza o Trumbie, który szczerze mówiąc jest postacią kontrowersyjną, zazwyczaj demonizuje się go jako sprawcę, podczas gdy ja jestem stawiany na pozycji ratownika komuś, kto czuje się ofiarą. Jeśli będę kontynuował tę rozmowę z kimś, prawdopodobnie wskażę, gdzie jego myślenie jest błędne. Ofiara chce uwolnić się od własnego postrzegania i bardziej prawdopodobne jest, że pokażę jej, gdzie jest w błędzie, niż że umożliwi jej to jej ego. Przypominam również wszystkim, że powodem, dla którego czują się jak ofiara, jest to, że zostali wychowani w Matriksie i to właśnie tam ich chce - aby mogli nadal być pionkiem w rękach bankierów, którzy wykorzystują ich do bogacenia się.

Prowadzę swoją rozmowę najlepiej jak potrafię. Odpowiadam za wszystko, co mówię i robię. Kiedy coś jest bolesne, naprawiam to. Wszystko. Tak właśnie żyję. Każdego dnia. Jeśli nie będę dalej żył w bólu, a kto tego potrzebuje?

Media społecznościowe są tak skonfigurowane, że możesz kłócić się ze wszystkimi na całym świecie, kontynuując w ten sposób poczucie bolesnej rozłąki i bycia samemu na świecie. Jeśli tego chcesz, kontynuuj swoje poglądy polityczne, bo dostaniesz całą tę separację, której pragniesz. Rozumiem, że trutnie muszą to zrobić w ramach kontraktu ze Światłem, lecz muszą zrozumieć daremność walki. Kłótnia z kimś to kłótnia z wampirem - wampirem energetycznym. Próba kontrolowania kogoś, kto próbuje kontrolować ciebie, jest całkowitą daremnością.

Być może rozgryzłeś mnie już teraz, kiedy mówię o sobie. Nie zamieniam słów i nie zgodzę się z tobą tylko po to, by zachować spokój. Nie jestem odpowiedzialny za twoje uczucia, a ty nie jesteś odpowiedzialny za moje. Nie reaguję już na ataki, ale nadal ich nie lubię. Próbuję pracować nad poczuciem jedności z ludźmi na ziemi, a kiedy jestem atakowany, to mi to nie pomaga.

Codziennie rozmawiam z istotami, z którymi czuję się bardzo związany. Moja praca polega na przekazywaniu ich wiadomości. Więc robię to. Tak to widzę. Dyskusja o tym, co umieszczam, nie zależy ode mnie. Jestem dobry w tym, co mi mówią. Jeśli mam jakiś problem, poproszę ich o wyjaśnienie. Rozmawiam z nimi o moich kanałach.

Ja: Ivo, czy nie wydaje ci się obecnie, że polityka, seks jak w nieodpowiedniej płci pedofilii, pieniądze jak w kryzysie finansowym, który nadchodzi, i religia, cóż, że nie jest nawet tak bardzo w czołówce jak pozostałe trzy, przynajmniej z wyjątkiem, jeśli omówisz papieża i Watykan. Czy nie wydaje ci się, że te rzeczy są takie w naszych twarzach przez cały czas?

Ivo: Tak, i musisz dojrzewać jako rasa, pomimo czynników, które ci stawiają.
Ja: Tak.

Ivo: Musisz się uczyć w trudnych okolicznościach. To jest to, co wybrali ci, którzy urodzili się na ziemi: uczyć się w najgorszych warunkach, ponieważ najbardziej duchowy wzrost można osiągnąć w najtrudniejszych czasach.
Ja: To ma sens.

Ja: To ma sens. Ivo: I tak wielu z nich skurczyło się do przodu w duchowym wzroście teraz, będąc wcielonymi w tych czasach. To, co się dzieje, to te 4 główne tematy, o których wspomniałeś, są w rzeczywistości w tej chwili na globalnym stole i wkrótce nastąpią wielkie zmiany, więc twoi ludzie są nastawieni na ich opinie na ich temat, gdy w rzeczywistości powinni być bardziej otwarci. Zmiana wymaga, abyście byli otwarci, a nie bliscy, z obcasami zakopanymi w ziemi.
Ja: To ma sens.

Ivo: Czy nie można uznać, że człowiek postrzegany jako zbawiciel powinien mieć swój własny plan i dlatego w końcu wszystkich zaskoczyć? Czy nie można by uznać, że istnieje sposób na utrzymanie systemu ekonomicznego Fiata, a mimo to na przeniesienie go na dobroczynność wymaganą w trakcie przechodzenia przez bramy galaktyczne? Czy nie można by szukać mniej wymagających alternatyw?
Mogą być. Jednak to, co się dzieje, to fakt, że najsilniejsze, najcięższe zmiany są przewidywane i przygotowywane z powodu tego, że wasi ludzie są tak nastawieni w swoich opiniach.
Ja: Ja też jestem całkiem ustawiony w swoim. Ale moja opinia zgadza się z tym, co mi mówisz.

Ivo: I z tego powodu tworzysz te ekstremalne zmiany.
Ja: Okay.

Ivo: Widzimy waszych ludzi, widzimy, jak myślą, widzimy, co trzeba będzie zrobić, aby przenieść ich do życzliwego systemu i jak wiele zmian będzie potrzebnych. Więc to jest ciężka krzywa uczenia się.
Ja: Interesujące.

Ivo: Są inne rasy istot w galaktyce, moja miłość, które przeniosły się na prawo GESARA i w końcu dołączyły do Konfederacji Planet, które nie wymagały surowych zmian, które będą konieczne dla planety Ziemi.
Ja: Więc to jest wielka praca.

Ivo: Dokładnie, moja ukochana.
Ja: I to z powodu sposobu, w jaki ludzie tak utknęli w swojej macierzowej drodze. I co ty na to?

Ivo: To będzie wymagało sporo pracy. Już to zrobiłem. To przejście, jak zauważyłaś, miało się rozpocząć około 1967 roku, jak to nazywasz, "Lato miłości". Zwróciłeś uwagę, że tytuł książki "Nowy porządek dzienny" to "1984" i wtedy właśnie planowano zakończyć ich program. Udało nam się to powstrzymać przez wiele dziesięcioleci, aby twoi ludzie obudzili się na tyle, że mogliśmy zacząć tworzyć zmiany. Zmiany, które miały zostać wprowadzone w 1967 roku, nie były nawet w połowie tak dotkliwe, jak ból, który będzie teraz odczuwany przez wasz naród. (Czytając moje myśli): Tak, John F. Kennedy był prezydentem, który miał z nami współpracować w pierwszej propozycji z lat 60-tych, ale jak pan wie, został zamordowany przez głęboki stan w 1964. Rosja miała wtedy w porządku z Breżniewem jako przywódcą, ale drugim krajem, o którym mowa, były Stany Zjednoczone. Pierwszym rozkazem byłoby zawarcie pokoju z Rosją, ponieważ był to czas zimnej wojny, ale do niej nie doszło. Zauważycie, że Beatlesi udali się do Stanów Zjednoczonych w 1964 roku, aby odwrócić uwagę od wielu wcielonych tam wówczas zapalniczek i nasion gwiazd - hipisów.
Ja: Ah yeah. To ma sens. Rock 'n' roll.

Ivo: A dla ciebie to wciąż odwraca uwagę, którą masz za sobą od pięćdziesięciu lat. To jest inżynieria społeczna, a moja droga, zdajesz sobie sprawę, że złe wartości były często przekazywane słuchaczom poprzez teksty.
Ja: Zawsze dostaję kopa od Kota Stevensa, który był totalnym pokojowcem, który stał się muzułmaninem i zaczął żyć na Bliskim Wschodzie. W późniejszym okresie życia poleciał do Stanów na koncert czy coś, i został umieszczony na liście "no fly". Tak, facet, który napisał, "Peace Train," jest postrzegany jako muzułmański terrorysta przez kabalistów w czasach Busha.
Tak, ale kto wiedział, że grupy rockowe mogą być bronią polityczną?

Ivo: Polityczne odwrócenie uwagi, moja droga. Coś, co angażuje twój umysł, podczas gdy rzeczy, o które naprawdę powinieneś się martwić, wpadają w poślizg.
Nie wszyscy hippisi byli tacy. Wtedy też było dużo protestów.

Ivo: Jeśli spojrzysz na inne kluczowe punkty po drodze, zobaczysz śmierć Diany w 1997 roku, który był kolejnym kluczowym momentem, w którym miało to miejsce. Miała ona ujawnić ludziom, bo oni jej zaufali, prawdę o tym, co się działo na ziemi i kim była ta kabina. Ona została uciszona. Chimera przypuściła wielki atak w 1996 r. i mieliśmy nadzieję, że uda nam się zabrać ziemian z dolnych linii czasu, zanim to się stało, jednak nie udało nam się. Morderstwo Diany było odwetem za nasze próby udaremnienia tego ataku Chimery. Kazali ją zamordować.
Następnie przechodzimy do roku 2001, kiedy to eksplodowały bliźniacze wieże, co było celem ataku, ponieważ w wieżach leżał komputer z dostępem do funduszy St Germain. Wieża 7 była konieczna do implozji, ponieważ był to zapasowy system do głównej kontroli.
Ja: Aha! Więc po 2001 roku, czy były jakieś kluczowe daty?

Ivo: Musieliśmy odzyskać fundusze St Germain i ponownie odwiedzić nasz plan, ponieważ były luki, które wymagały zatkania. Jesteśmy tam teraz, z odpowiednimi liderami w waszym świecie, chronieni przez nas. Teraz chodzi o to, by otworzyć wasze umysły na prawdę, a nie na kłamstwa, w które nadal wierzycie i które chcecie wcielać w swoim codziennym życiu.
Ja: Dzięki Ivo!

Ivo: Dziękuję, moja miłość. Mamy wielki szacunek dla twojej siły, moja droga. Postępujecie naprzód z naszymi przesłaniami, mimo że jesteście postrzegani przez własną siostrę jako parias i inni, których umysły są zbyt zamknięte, by móc uwierzyć w prawdę, którą przekazujecie.
Ja: Ich problem. Nie kojarzę się z nimi.

Ivo: Co pozostawia cię samą.

Ja: Nie pójdę na kompromis ani ze sobą, ani z moim przesłaniem.

Ivo: I za to kłaniamy się u twoich stóp, moja droga. Jesteśmy ci tak wiele winni.
Ja: Ivo, dławisz mnie...

vo: Wy dajecie światło, ale wasza siła i moc umysłu są dla nas środkiem do rozmowy z tymi, którzy powinni widzieć Światło. Bez ludzi takich jak wy, którzy prowadzą frustrujące życie z ciągłymi przeciwnościami losu, ciągłymi błędami, częstymi atakami i frustracją w poznawaniu prawdy, podczas gdy inni, którzy tego nie robią, mówią wam, że jesteście głupi, jesteśmy zdumieni waszą mocą.

Ja: Co jeszcze mogę zrobić? Nie poddam się.

Ivo: I właśnie dlatego jesteś tam, gdzie jesteś, pracujesz z tym, z kim pracujesz, kto cię szanuje i kocha.

Ja: Dziękuję ci, Ivo. Kocham cię za to, że jesteś tam ze mną przez to całe szaleństwo. Dedykuję ten film Corey'owi Goode'owi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz