sobota, 15 sierpnia 2020

Co się wydarzyło 7 lat temu jako szablon na sierpień 2020 r. przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 12 sierpnia 2020 r.

 
12 sierpnia 2013 r. - Przewidywany harmonogram wznoszenia kwalifikacji na sierpień 2020 r.

Georgij Aleksandrow Stankow, 12 sierpnia 2020 r.

www.stankovuniversallaw.com

Kiedy wracamy i czytamy na naszej stronie internetowej, co wydarzyło się w sierpniu 2013 roku, to jest to naprawdę oszałamiające, nawet dla mnie, autora i drugiego głównego bohatera po Amorze, w tych niesamowitych wydarzeniach, które będą powtarzane w podobny sposób w tym roku.

Dopiero niedawno myślałem o prawdopodobnym harmonogramie wzlotów w sierpniu w związku z moim lotem z komunistycznej Europy Wschodniej nad żelazną kurtyną w sierpniu 1975 roku. Całkowicie zapomniałem, że artykuł na ten temat opublikowałem już dokładnie 7 lat temu.

Dzieliłem ten przeczucie z Amorą wtedy i ona otrzymywała na Sierpniu 12, 2013, wiadomość dawać wspólnie Elohim, AA Michael i AM Św. Germain. To daje wam pojęcie o jej znaczeniu, ponieważ nigdy nie otrzymała przesłania z tak wielu źródeł naraz. Zasadniczo nawiązywały one z wyprzedzeniem do przemiany mojego ciała fizycznego opartego na węglu w krystaliczne ciało świetlne tydzień później, 19 sierpnia 2013 roku, po tym jak Amora miała zrobić to samo następnego dnia, nieświadomie w chwili udzielenia tego przesłania (patrz mój raport jutro), i w ten sposób de facto zakończy mój cykl wcieleniowy.

Po tym nasza wspólna misja będzie kontynuowana jako Awatarzy i Bogowie Logosu z Gai i Ludzkości. Wychowaliśmy się na tę okazję w listopadzie 2013 roku podczas naszego drugiego spotkania w Lofer w Austrii, kiedy to stworzyliśmy Gaję-5, Nową Ziemię (New Lemuria). Szeroko opisałem ten pobyt w Lofer w tym zbiorze przesłań:

Narodziny Nowych Logosów-Bogów Gai i Ludzkości

Nasza lekka praca od tego czasu jest szczegółowo udokumentowana na tej stronie. Jednak o wiele więcej się wydarzyło niż opublikowaliśmy i zgłosiliśmy, ponieważ niektóre z naszych działań były bardzo delikatne i musiały być trzymane w tajemnicy przed ciemną kabałą, która uważnie analizuje moją stronę internetową jako główne źródło wiarygodnych informacji na temat procesu wznoszenia, po tym jak ich zdalne recenzje zostały wyłączone wraz z otwarciem bramy gwiezdnej 12.12.12 i nie były już w stanie zobaczyć przyszłych linii czasu.

 

Harmonogram wzniesienia

przez Georgija Stankowa i Carlę Thompson, 12 sierpnia 2013 r.
www.stankovuniversallaw.com

Kochana Carla,

Wezwano mnie do podzielenia się z tobą tym planem, który został wyryty w mojej pamięci. 5 sierpnia 1975 roku wyjechałem z Bułgarii na zawsze. Udałem się w podróż do Związku Radzieckiego, a następnie do Helsinek. Tam opuściłem moją grupę i uciekłem do Szwecji, płynąc promem z Turku. Przybyłem 18 sierpnia do Sztokholmu jako wolny człowiek. Ponieważ nie chciałem pozostać w Szwecji, złożyłem wniosek o wizę wjazdową do Niemiec Zachodnich i 21 września 1975 r. mogłem podróżować pociągiem do Bonn.

Teraz ten rozkład jazdy odegrał ogromną rolę w moim życiu i mój HS powiedział mi, że jakoś ten cykl się powtórzy. Przez kilka dni mam przeczucie, że możemy wstąpić 18 sierpnia, a następnie pozostać w wyższych sferach do 21 września, zanim dostosujemy się i przyjedziemy na Ziemię 5D lub 4D jako mistrzowie wstąpienia. W międzyczasie Agarthanie wezmą na siebie odpowiedzialność za ludzkość.

Ten harmonogram czasowy wydaje się mieć dla mnie duże znaczenie i nie zdziwię się, jeśli będziemy go przestrzegać teraz, podczas naszej ascendencji. Jakie jest twoje podejście?

Miłość .
George
_______________________________________

Drogi Georgiju,

Jestem otoczony przez Elohima, Archanioła Michała i Mistrza St. Germain.  Proszę o wyjaśnienie tego harmonogramu, który mi pan dał.

Wiadomość

"Ten harmonogram reprezentuje "Początek i koniec". Twój cykl jest zakończony.

Wiedz o tym: Otrzymujesz tę informację, aby uzupełnić i uwolnić mentalne przywiązania. Wiedzieć, że masz rację w ich kategoryzacji. Wiedzieć, że wkrótce nadejdzie czas na twoją wolność. Wiedzieć, że wasz czas wkrótce nadejdzie na wasze Nowe Początki.

Zaufać we wszystkich sprawach, ponieważ są one teraz w pełni prowadzone nie tylko przez waszą Duszę, lecz również przez Wyższe Sfery, gdzie wasza Istota jest w pełni połączona, wzbogacona, ożywiona, wspierana, kierowana, karmiona i kochana. Wszystkie te odczyty są teraz również połączone z tą Źródłową Energią, poza wszelką ludzką świadomością, poza wszelką myślą, poza światem Ludzkości, w całym jego pięknie i doskonałości ograniczeń. Każdy z was może trzymać tę energię w swojej Istocie i wiedzieć, że jesteście kompletni, jesteście w całości, jesteście zaszczyceni wspaniałością Boskiego Stworzenia".

Miłość,
Carla
______________________________________

Kochana Carla,

Naprawdę bardzo interesujące. Brzmi jak wyrocznia w Delfach, a ja potrzebuję tłumacza. Ale na szczęście moje przeczucie jelitowe mówi mi, że naprawdę jesteśmy na krawędzi naszego wyzwolenia z kajdan naszych fizycznych naczyń, które musicie teraz czuć jeszcze bardziej przejmująco po swojej między-wymiarowej podróży.

Dziękuję wam za to przesłanie i postarajcie się teraz odpocząć.

Miłość
George
_________________________________________

Moja droga Georgio,

 Nie należy brać dat dosłownie, choć są one symboliczne. 18 sierpnia był twoją "wolnością", a 21 września był twoim "nowym początkiem".

Jeśli zastosuje się do wzniesienia, "18 sierpnia" będzie twoją "wolnością" od "tej ziemi, tej rzeczywistości", a 21 września będzie twoim powrotem "jako wznoszonego mistrza".

Życzą sobie, abyś nie przywiązał się do tych dat, ale jak ja to widzę, jest to nieuchronne wyrównanie, jeśli pozostaniemy na tej obecnej drodze.

Czas na odpoczynek. Jestem zmęczony.

Kochanie,
Carla

Przeczytaj też: Kronika najbardziej dramatycznych ostatnich czterech dni przed naszym wzniesieniem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz