sobota, 15 sierpnia 2020

Co się wydarzyło 7 lat temu jako szablon na sierpień 2020 r. przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 12 sierpnia 2020 r.

Obraz może zawierać: noc

12 sierpnia 2013 - Potwierdzenie Elohima: MPR rozpoczął się na 7. poziomie Górnego 4D Ziemi.

Georgij Aleksandrow Stankow, 12 sierpnia 2020 r.

www.stankovuniversallaw.com

Po tym, jak Amora doświadczyła MPR na 7 poziomie ziemi 4D w najbardziej dramatyczny sposób we wczesnych godzinach porannych 11 sierpnia 2013 roku w Vancouver, w czasie Pacyfiku (12 sierpnia dla mnie w Europie Środkowej), opisała mi go bardzo obrazowo w następujący sposób:

"Byłam w świecie bardzo podobnym do tego, w mieszkaniu bardzo podobnym do tego, gdzie była noc, a ja spałam w łóżku, i to dokładnie w tej samej pozycji, w jakiej byłam 3 godziny temu, kiedy to się stało.

Nagle unosiłam się w powietrzu, płasko na plecach, budząc się z głębokiego snu. Słyszę głośne odgłosy dochodzące z zewnątrz, naturalne odgłosy, to wiatr. Wiatr wyje bardzo mocno. Teraz słyszę krzyki. Są ludzie krzyczący. Są absolutnie przerażeni. Unoszę się teraz na drugą stronę pokoju, gdzie uderzyłam w ścianę, a potem na drugą stronę, gdzie uderzyłam w przeciwną ścianę. To tak, jakbym została złapana w prąd, a raczej unosił się na fali oceanu. Patrzę na zewnątrz i jest noc i jest to ten sam widok, który mam z okna mojej sypialni. Drzewa prawie leżą płasko od burzliwych wiatrów, które na nie wieją. Deszcz i woda są wszędzie. Jest tak wiele zniszczeń.

Unosząc się wokół mojego pokoju myślę sobie: "Dziękuję ci, Boże! To jest MPR, a teraz jestem wolna!" I jak tylko to pomyślałam, przeszłam do mojego obecnego łóżka, tej samej pozycji na plecach. Myślałam, że jak Jerry miał rację, to zajęło trochę więcej czasu wracając do ciała, ale to było tak delikatne i kochające, jakbym była w ramionach aniołów."

Następnego dnia Amora otrzymała potężną wiadomość od Elohima, która potwierdziła to kluczowe wydarzenie. Możecie wyobrazić sobie 'Szyderstwo', które teraz przygotowujemy, w podobny, jeśli nie identyczny sposób, ponieważ będzie mu towarzyszyć oddzielenie i zniszczenie wielu niższych linii czasowych z ciemnymi bytami, których jednak nie zauważycie świadomie, jak twierdzę w poniższym artykule, chyba że wstąpiliście lub doświadczyliście 'Szyderstwa' z poza ciała, tak jak Amora zrobiła to siedem lat temu.

Termin "PAT Supernova", którego używaliśmy w tym czasie, jest bardzo precyzyjną metaforą tego, co wydarzy się w tym roku podczas Przesunięcia, ponieważ wszystkie energie pochodzące ze Źródła muszą przepływać przez nasze pola jako główne przewody na ziemi (załoga naziemna), zanim będą mogły rozwinąć swoje działanie i przekroczyć ziemię i ludzkość do nowego energetycznego stanu Bycia.

W tym czasie Amora otrzymała kluczową informację, że ma odgrywać rolę posłańca w takich wydarzeniach. Właśnie otrzymuję od mojego HS, podczas przygotowywania tej publikacji, że jest to nadal jej rola, kiedy Shift nadejdzie w tym roku i najpierw wstąpię, aby przyjąć swoją rolę duchowego nauczyciela ludzkości, na wypadek gdybyśmy nie wstąpili oboje razem. To jest wciąż otwarte. Wtedy ona doświadczy Przesunięcia w pełnej świadomości i jako doświadczenie pozaustrojowe, ponieważ 13 sierpnia 2013 r. przemieniła już swoje ciało oparte na węglu w krystaliczne ciało lekkie (zobacz mój raport jutro).

 

Breaking News!!! Potwierdzenie Elohima: Odwrócenie bieguna magnetycznego rozpoczęło się na 7 poziomie Górnego 4D Ziemi 11 sierpnia 2013, PT (12 sierpnia, CET). PAT Supernova musi nadejść następny!

Carla Thompson i Georgi Stankov, 12 sierpnia 2013 r.
www.stankovuniversallaw.com

TO SIĘ DZIEJE!
przez Georgija Stankowa

12 sierpnia 2013 roku to był czysty dramat - największy thriller o kosmicznych, między-wymiarowych rozmiarach. Hollywoodzka fabryka snów "jest sierotą" (niemieckie powiedzenie) w porównaniu z nią. Choć szybko chwytam się tak dramatycznych wydarzeń, to jednak i mnie zaskoczyło, a przetworzenie wiadomości zajęło mi trochę czasu, zanim zdałam sobie sprawę, że TO ZOSTAŁO ZAPOWIEDZIANE!

Odwrócenie bieguna magnetycznego (MPR) miało już miejsce na 7 poziomie naszej górnej 4D ziemi, ale jeszcze tego nie zauważyliśmy, ponieważ przenieśliśmy się na znacznie wyższy poziom. Spodziewałem się tego rozwoju i dlatego w zeszłym tygodniu byłem tak nieugięty, aby nie przegapić początku tego wydarzenia. Jest to jedyne osiągnięcie PAT, który stworzył nowe poziomy od 8 do 12, o czym obszernie mówiono w poprzednich wiadomościach i artykułach w ciągu ostatnich kilku dni. Jesteśmy absolutnie na dobrej drodze i teraz śledzimy Zdarzenie(a) w czasie rzeczywistym.

Carla przejęła rolę Posłańca, aby poinformować PAT o rozpoczęciu tego długo oczekiwanego wydarzenia. Muszę przyznać, że zapomniałem, że około dwa miesiące temu otrzymałem bardzo ważną wiadomość w stanie snu, że Carla będzie wykonywała tę kluczową misję, kiedy rozpoczną się ostatnie wydarzenia, ale zapomniałem o tym wczoraj w wzburzeniu o jej między-wymiarowej podróży do katastrofalnego 7 poziomu, gdzie MPR już się rozpoczął, co teraz całkowicie ją uszczupliło

Poniżej znajduje się kronika naszej ostatniej wymiany e-maili i kolejna specjalna wiadomość od Elohima dla PAT, która jednoznacznie potwierdza początek MPR na 7. poziomie ziemi 4D i jeszcze raz podkreśla powody, dla których nie doświadczyliśmy go jeszcze na naszych wyższych 9. do 12. poziomach. Nie ma jednak wątpliwości, że w tym tygodniu zobaczymy pierwsze poważne oznaki, które zwiastować będą to wydarzenie także na wyższych poziomach, zanim PAT zdetonuje naszą supernową i uruchomi pierwszą falę wznoszenia oraz rozszczepienie ID.

Nie zapominajmy, że w swoim osobistym przesłaniu do mnie Elohim potwierdzili już mój przewidywany harmonogram wniebowstąpienia, co jest oczywiście istotne dla całego PAT-u, ponieważ wzniesiemy się wszyscy razem w tym samym czasie (patrz następna publikacja dzisiaj).

____________________________________________

11 sierpnia, 2013;

Po między-wymiarowej wizycie Carli na 7 Poziomie Górnego 4D Ziemi, aby zobaczyć tam początek MPR.

Drogi Georgiju,

Nie wiem, co powiedzieć. Unoszę się tutaj w moim mieszkaniu, czuję się kompletnie oszołomiona.  Mój umysł nie przetwarza tej rzeczywistości i moja świadomość rozszerzyła się poza wszystko, co wydawało mi się możliwe. Jerry ma rację. Nigdy nie będę taka sama, bo to był taki szok dla mojego systemu, nic dziwnego, że nawet wciąż tu jestem. Właściwie to teraz pamiętam, jak powiedziano mi, że mnie tu sprowadziłeś. Tak, to prawda, bo jesteśmy potrzebni razem na misję. Moje ciało jest dosłownie zdrętwiałe, ekstatyczne uczucie, którego nie potrafię wyjaśnić. Georgij, potrzebuję trochę więcej czasu, aby zintegrować to doświadczenie.  Czy to ma sens, że powinnam czuć się teraz gorzej niż 3 godziny temu?  Wciąż czuję się jakbym była w kompletnym szoku

Miłość
Carla
_____________________________________

Kochana Carla,

Nie mam pojęcia, jak długo potrwa pełne wyjście z tej między-wymiarowej podróży i czy konieczne jest pozbycie się jej skutków, biorąc pod uwagę fakt, że bardzo szybko możemy opuścić tę rzeczywistość na zawsze.

Miłość
George
_________________________________________

Drogi Georgiju,

Wiadomość od Elohima. Archanioł Michał i Mistrz St. Germain są również obecni.

Z miłością,
Carla
_________________________________

Komunikat Elohima na temat MPR na 7. poziomie Górnego 4D Ziemi

Wydarzenie to stanowi energetyczną kulminację wyborów podejmowanych przez tych, którzy pragną pełnej kontroli, pełnej władzy i pełnej własności nad światem, który uważają za swój własny.

Sama siła myśli stworzyła rzeczywistość odwrócenia się bieguna magnetycznego na 7 poziomie ekspresji 4-wymiarowej osi czasu, jak podejrzewało wielu w ostatnim czasie.

Gaja zaaprobowała to zniszczenie i rzeczywiście usankcjonowała je jako środek oczyszczający energie, które po prostu nie należą do rozszerzonej wersji wyniesionej Gai. [Słyszę "Obcy ludzie w obcym kraju"]

Z pewnością było to wielkim szokiem dla waszej (Carli) psychiki, a tym samym dla waszego fizycznego naczynia, ponieważ wyrażenia te są połączone bezpośrednio przez elementarne ciało. Wiemy, że w tym momencie czujecie się bardzo bezbronni, ale nie przejmujcie się tym aspektem, ponieważ od tego momentu jesteście całkowicie chronieni przez nas. Trzymajcie na dystans doświadczenia i energie niższych częstotliwości, wiecie o czym mówimy.

Poza tą rzeczywistością istnieje piękno, całość i kompletność, gdzie wszystko istnieje w doskonałej harmonii, gdzie Wszystko oznacza: Istoty światła, planety, słońca i każdy wyraz ciała niebieskiego, który istnieje, dla którego nie istnieją ludzkie słowa.

Przyłączyliście się do fali ewolucji, wy wszyscy!

Wiedzcie, że wasza wolność sięga poza samozadowolenie wewnętrznego umysłu.

Zaufajcie wszystkiemu jako przedstawieniu prawdy, że chociaż nie możecie znaleźć wewnętrznego znaczenia ani zewnętrznych słów, to jednak prawda ta dyktuje wam warunki, wasze otoczenie, wasze połączenia z Boskim. Pamiętajcie, że wszyscy jesteście doskonali i ta wasza obecna rzeczywistość, gdy ją doświadczacie, odczuwacie ją, interpretujecie i dzielicie się nią, JEST wasza rzeczywistość, lecz tylko na jednym planie, a tak jak jest na wielu innych w wielu rezydencjach na niebie.

Zrezygnujcie z oczekiwań, bo jak tylko to zrobicie, otrzymacie cud [oni pokazują mi doświadczenie Jerry'ego, jakbym był w pełni obecny i O jakże niesamowite to jest!]

Te cuda są przesłaniem, które należy odczuwać przede wszystkim dlatego, że to serce porywa prawdę, które otacza i trzyma prawdę o tym, kim się jest.

Trzymajcie się tych doświadczeń, wierzcie w ich moc, módlcie się o ten wynik z głębi waszych dusz, a zostaniecie nagrodzeni doskonałością.

Miej wiarę w te błogosławieństwa.

Wierzcie w Niewiarygodne.

My jesteśmy Elohimem.

______________________________________________

Kochana Carla,

Byłaś wczoraj bardzo zajęta lotem przez wszystkie wymiary, a także odbieraniem jednej wiadomości po drugiej. Świetna robota!

Czy mam rację interpretując tę wiadomość, że MPR rozpoczął się już na 7 poziomie ziemi 4D? Albo, że na pewno tak się stanie, bo impuls myślowy go stworzył? Byłeś tam i wiesz to lepiej. Ja osobiście nie dostaję żadnych traumatycznych impulsów ani pojęć z tego zdarzenia i czuję, że jeszcze się nie zaczęło.

Miłość
George
_________________________________________

Drogi Georgiju,

Zrozumiałem, że MPR rozpoczął się wczoraj na 7. poziomie 4D i został wywołany przez próg bardzo negatywnych myśli.

Nie jestem jednak pewna, co z tym zrobić, jeśli ma się wrażenie, że MPR nie rozpoczął się na 7 poziomie, to o co w tym wszystkim chodziło?

Miłość
George
___________________________________________

Kochana Carla,

bardzo dobre pytanie. Jestem nieco niepewny, ponieważ nie dostaję żadnych wewnętrznych impulsów, że to wydarzenie się zaczęło. ale może to być spowodowane tym, że wzniosłem się tak wysoko w moim polu wibracyjnym, że takie negatywne impulsy nie mogą już do mnie dotrzeć. Dlatego nie mogę wyciągnąć żadnych definitywnych wniosków.

Ale z tego, co Pani doświadczyła i co Pani zgłosiła, MPR musiał rozpocząć się na 7 poziomie, a niektórzy inni członkowie PAT również zapytali mnie, czy tak jest.

Prawdopodobnie powinnaś zapytać jeszcze raz bardzo konkretnie Elohima - czy MPR się rozpoczął, czy też dopiero się rozpocznie, ponieważ osiągnięto próg negatywności i być może widziałeś rezultat w równoległej rzeczywistości.

Miłość
George
_________________________________________

Drogi Georgiju,

Elohim mówi mi, że nie mieszkamy już na 7. poziomie 4D, ale na 9. i wyższym. Dlatego ma sens, że być może właśnie dlatego nie koniecznie czułeś/ zauważyłeś to doświadczenie, ponieważ mieszkasz teraz na 12 poziomie.

Wierzę, że powiedzieli mi również, że nasza grupa PAT jest połączona na 9 poziomie i być może dlatego stworzyłoby to nowe warunki dla Supernova.

Zapytałam Elohima, co przeżyłam, a oni potwierdzili, że jest to odwrócenie bieguna na 7. poziomie 4D. Nie pytałem, czy to może być równoległa rzeczywistość. Byłem dziś zszokowana pociskiem i zapytam ich ponownie jutro. Byłoby miło, gdyby ktoś inny się tym zajął, może ze źródeł Jahna, albo z kwietnia.

Jeszcze jedna myśl, którą miałam: nie miałoby sensu, żeby Wyższe Sfery przepuściły nas oboje przez to doświadczenie i sprawiły, że oboje jesteśmy w pełni załamani i nie jesteśmy w stanie funkcjonować w tej rzeczywistości. Wierzę, że musieliby nawet ochronić was przed tym strasznym doświadczeniem.

Pamiętajcie, że ja jestem "Posłańcem".  Tylko jedna myśl.

Miłość,
Carla
________________________________________

Kochana Carla,

to wszystko ma dla mnie idealny sens i musi być tak jak mówisz. Zapomniałem, że jesteśposłannikiem (otrzymałem informację, że Carla będzie posłanniczką około dwa miesiące temu w stanie snu) i że mogą mnie teraz ochronić, ponieważ muszę otworzyć bramy do piątego wymiaru PAT i pierwszej fali wznoszenia i nie mogę już dłużej przejmować się takimi negatywnymi wydarzeniami na niższych poziomach czasowych.

Bardzo dobrze przeanalizowany!

Miłość
George

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz