sobota, 15 sierpnia 2020

Najlepsza wiadomość w historii - Jerry jest żywy! Cuda obfitują jak w sierpniu 2013 przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 12 sierpnia 2020 r.

 https://hooktube.com/RQSfV8wMqo4


 

Video Player
00:00
16:32
 

 

 

Najlepsza wiadomość w historii - Jerry jest żywy! Cuda obfitują jak w sierpniu 2013
przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 12 sierpnia 2020 r.    

Korekta mojego artykułu "What Happened 7 Years Ago As a Template For August 2020" z 9 sierpnia 2020 r.

Georgij Aleksandrow Stankow, 12 sierpnia 2020 r.

www.stankovuniversallaw.com

Z pomocą naszej drogiej członkini PAT, Bonnie T. z Florydy, mogliśmy poznać naszego ukochanego przyjaciela i członkinię PAT, Jerry'ego R Jamesa, po tym jak błędnie założyłam, że opuścił nas i tę ziemię, za co najpierw wyrażam swoją największą radość, zanim przeproszę Jerry'ego za to błędne założenie, po tym jak przez 3 lata nic od niego nie usłyszałam. Z drugiej strony, gdybym nie opublikował tego artykułu z tym błędnym stwierdzeniem, nie wiedzielibyśmy, że on nadal żyje i jest w tak dobrym stanie fizycznym, na jaki pozwala ta ziemia, a to jest jedyna rzecz, która się liczy na końcu.

Jest to wielki powód do świętowania, tym bardziej, że Jerry, wierny sam sobie, ma ważne przesłanie do podzielenia się z PAT, które z wielką przyjemnością natychmiast opublikuję:

Do The PAT

Jerry R James

12 sierpnia 2020 r.

Drogi George i PAT,

Po długiej nieobecności chciałem państwu powiedzieć, że nie przekroczyłem, ale moja misja PAT zmieniła się w 2013 roku, a zwłaszcza w 2017 roku.  Moja misja jest teraz bardziej wewnętrzna. Dużo pracuję z aniołkami i galaktykami, podczas gdy ciało fizyczne jest w stanie snu lub medytacji. Większość nocy zabierany na pokład statków, aby się zregenerować fizycznie, gdzie mogę kontynuować tę wielką pracę.  Nadal doświadczam zbyt wielu objawów, o których nie mogę wspomnieć, ale jestem w stanie wyzdrowieć z nich szybciej niż w przeszłości. Większość dni spędzam na spaniu około 12 godzin. Chociaż budzę się mniej więcej co godzinę, co pozwala mi pozostać w formie fizycznej. Pomyślcie o filmie Avatar.

Zgadzam się z tobą, że 7 lat temu był to szablon na 2020 rok, ale nie tylko sierpień, ale cały rok 2020. Wiem, że mówiłem ci już kilka razy George, że po 2011 roku zapytałem mojego wyższego ja "dlaczego wciąż jestem tu w fizyczności", a odpowiedź brzmiała "to ekonomia głupia". Moja praca (nasza praca) nie zostanie wykonana, dopóki ten zły system, który zniewolił ludzkość, nie zostanie obalony, pozwalając masom uświadomić sobie, kto ich zniewalał. Brad napisał wiele artykułów na ten temat w 2017 roku i nic z tego, co napisał nie było błędem, to wszystko stanie się tylko wtedy, gdy nasza wyższa praca z dobroczynną galaktyką zdecyduje, że optymalne rezultaty zostaną osiągnięte. Czy będzie to w tym roku? Spójrzcie na te znaki. Czy ktokolwiek wznoszący się lub nie wierzy, że gospodarka w obecnym kształcie może się odbudować?

Jeśli ktoś uważa, że rok 2020 był do tej pory intensywny i odkrywczy, to jeszcze niczego nie widzieliśmy. Wiele objawień musi się ujawnić, zanim większość z nich będzie gotowa, by zacząć utrzymywać wibracje 5D. Muszą się odwrócić i zmierzyć z muzyką oraz tym, kto i co kontrolowało tę matrycę. To będzie co najmniej przerażające.

Członkowie PAT od lat utrzymują wibracje 5D i wyższe, ale ich ciało fizyczne jest nadal zakotwiczone w 3D, aby umożliwić im kontynuowanie tej wspaniałej pracy.  Na każdym skrzyżowaniu, na którym energetyka dojrzała do naszego fizycznego wzniesienia w 2009 roku - obecnym, nasze wyższe ja zdecydowały, że możemy zrobić więcej, a potem więcej ludzkości może rozpocząć aktywację swojego ciała świetlnego. Tylko my, wojownicy pierwszej i ostatniej godziny, możemy narodzić się z tego wzniesienia i tylko wtedy, gdy pozostaniemy fizycznie w 3-D, aż do osiągnięcia optymalnej energii. Jest to skomplikowany proces, trudny i długi.

Członkowie PAT stracili więcej, niż kiedykolwiek sądzili, ponieważ świat nadal spał. Kiedy się obudzą, będzie to szokujące i przerażające, a charakter naszej pracy ulegnie zmianie.

Dziękuję ci, George, i wszystkim innym za twoją nieustanną służbę i poświęcenie. To nie było na próżno. Jestem księgowym z wykształcenia i wiem, że obciążenia muszą być równe kredytom, a wszystkie księgi muszą być w końcu zbilansowane. Z tego powodu, wszyscy wkrótce doświadczymy radości, o jakiej nigdy nie marzyliśmy.

Widziałem naszą przyszłość. To zapierające dech w piersiach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz