sobota, 15 sierpnia 2020

15 sierpnia 2013 r. - Elohim potwierdził wzniesienie Amory

 Co się wydarzyło 7 lat temu jako szablon na sierpień 2020 r.
przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 15 sierpnia 2020 r.    


Brak dostępnego opisu zdjęcia.
15 sierpnia 2013 r. - Elohim potwierdził wniebowstąpienie Amory

Georgij Aleksandrow Stankow, 15 sierpnia 2020 r.

www.stankovuniversallaw.com

Dni Portalu "Lwia Brama" w sierpniu 2013 r. były bez wątpienia najbardziej dramatyczne w całym naszym życiu. Nie ma nic porównywalnego z tym, choć przeżyliśmy już kilka krytycznych momentów, odkąd jesteśmy we Włoszech, które zdecydowanie przewyższają najbardziej odważne hollywoodzkie fabuły science fiction: Zwłaszcza ataki na nas, z bronią psychotroniczną, grupy galaktycznej dark roque Atlantean z końca marca 2020. Ataki te trwały ponad 2 tygodnie, odkąd opuściłem Austrię, gdzie znajdowała się ich centrala i gdzie byłem atakowany przez około 5 miesięcy dzień i noc przez tę złą klikę, która ponosi odpowiedzialność za zniszczenie Atlantydy na Marsie. Ich desperackie ataki zakończyły się prawdziwą wojną, w którą zaangażowane były konwencjonalne środki wojskowe.

26 marca wysłali wielki wojskowy odrzutowiec, aby oznaczyć kondominium, w którym mieszkaliśmy, specjalnym chemtrailem, lecąc bardzo nisko, niezwykle nisko jak na taki odrzutowiec, który następnie wykonał idealne koło nad naszym domem, aby mroczne Atlantydy mogły nas zlokalizować i zacząć bombardować nas swoją potężną bronią psychotroniczną z kosmosu, jak pokazują te zdjęcia. Jednak do czasu kiedy udało nam się wykonać te zdjęcia, statek kosmiczny GF który nas chronił przesunął pierścień chemtrailowy dalej na północ po tym jak telepatycznie uniknęli nas nasi przyjaciele z Federacji Galaktycznej i zauważyli go nad naszym kondominium. Od razu wiedzieliśmy, że jesteśmy w niebezpieczeństwie i rozpoczęliśmy nasze kontrataki i ochronę. Doprowadziło to do wydalenia tych złych ET ze wszystkich ziemskich linii czasowych i oddzielenia wszystkich Atlantyckich linii czasowych 27 marca od nowej ziemi, która powstała w ciągu kilku następnych dni i była bardzo krucha i wrażliwa aż do 10 kwietnia 2020 roku.



 

 

 

 

Teraz publikuję te zdjęcia z dużym opóźnieniem, ponieważ w międzyczasie wyeliminowaliśmy z Ziemi wszystkie mroczne złe ET. Ta trwająca przez ostatnie dwie dekady bitwa ostatecznie doprowadziła do wyeliminowania 10 czerwca z konstelacji Draco wielkich brzydkich, najświętszych Gadów, którzy byli osobiście odpowiedzialni za obecne zamknięcie. http://www.stankovuniversallaw.com/2020/07/the-full-moon-eclipse-portal-on-july-4th-was-a-giant-leap-in-our-ascension-full-report/ Ta niezwykle zacięta bitwa była kolejnym punktem kulminacyjnym w naszym życiu, ale nawet te najbardziej niezwykłe doświadczenia nie mogą się równać z tym, co wydarzyło się w sierpniu 2013 r. podczas Lwiego Portalu Bramy, o czym świadczą liczne przesłania, które otrzymaliśmy od HR.

Tutaj publikuję pierwsze przesłanie Elohima, które potężnie potwierdza, że Amora jest pierwszą istotą ludzką w historii Ziemi i, jak rozumiemy, w całym wszechświecie, która kiedykolwiek przekształciła swoje ciało fizyczne oparte na węglu w krystaliczne ciało świetlne z tak nisko wibrującej rzeczywistości 3D w wyższe wymiary Wewnętrznej Ziemi Agarty, która rozciąga się od 5 do 8, a nawet do 9 wymiaru (Hyperborejczyków).

Następnie opublikuję w oddzielnym artykule przesłanie Adamy, które jest ostatnim przesłaniem, jakie dał człowiekowi, zanim Lemurianie (Telosianie) wstąpili z Telosu do 6 wymiaru i opuścili Ziemię Wewnętrzną pod Górą Shasta. Wszystkie rzekome orędzia Adamy, które od tego czasu zostały opublikowane w Internecie, są więc fałszywe. Dopiero niedawno ponownie nawiązaliśmy kontakt z Lemurianami i Agarthanami i empatycznie potwierdzili oni swoją ascendencję do 6 wymiaru, krótko po ascendacji Amory, i że przestali kontaktować się z przedstawicielami powierzchniowej ludzkości aż do niedawna, kiedy to po raz pierwszy pojawili się na Amorze w pobliżu Mt Baker w Waszyngtonie, USA, latem ubiegłego roku.

 

The Elohim On Carla's Ascension:

"Ten dzień, 13 sierpnia 2013 roku, jest dniem w historii ludzkości, w którym jeden człowiek udał się na brzegi Piątego Wymiaru w całości w ciele, umyśle i duchu".

Autor: Carla Thomson, 15 sierpnia 2013 r.
http://www.stankovuniversallaw.com/

Drogi Georgiju,

To będzie bardzo trudny list do napisania.

Doświadczenia, które miałam dzisiaj (13 sierpnia), nie są w żaden konkretny sposób możliwe do udowodnienia, w żaden czysto naukowy sposób, a może nawet jest tak, że to, czego doświadczyłam, jest tylko czystym złudzeniem, stworzonym wyłącznie ze stresu związanego z pragnieniem, aby coś się stało.

To, co wiem, co przywraca mi wiarę, to fakt, że przez wiele lat, a zwłaszcza przez ostatnie kilka lat, być może od 2006 roku, dość regularnie doświadczałam wydarzeń, które można określić jako cuda, jako otwarcia, jako dowód na Boga. To właśnie z powodu tych tak imponujących wydarzeń z przeszłości, które uczyniły mnie wierzącym w cuda, aniołów, i oczywiście w Boga.  Chociaż więc nie mam żadnego dowodu na cokolwiek, co mógłbym dzisiaj doświadczyć, ani pomyśleć, że dzisiaj doświadczyłem, chciałbym jednak powiedzieć, że jest to moja bardzo pokorna opinia, że to, co mam zamiar opowiedzieć, jest prawdą.
Zajęło mi to kilka godzin, aby zastanowić się nad dzisiejszymi doświadczeniami i umożliwić zrozumienie i integrację tego, co to wszystko oznacza.

Na razie proszę, abyście niczego nie publikowali, choć nie mam nic przeciwko temu, abyście podzielili się tym doświadczeniem z tymi, z którymi regularnie wymieniacie uwagi i opinie, jak na przykład April, Jerry, Jahn, Daniel. Naprawdę to doceniam, Georgio, i nie jest tak, że nigdy nie będę chciał, aby to ogłoszono, po prostu nadal nie wierzę, że takie wydarzenie miało miejsce w pierwszej kolejności dzisiaj. Bardzo chciałbym również mieć jakieś potwierdzenie od kogoś i być może nawet sama będę tego szukała, w ciągu najbliższych kilku dni.

Na początek kilka krótkich e-maili ode mnie, opisujących to, co napotykałem, gdy nadchodziły fale o wysokiej częstotliwości, prawie co godzinę.  Na początku byłam bardzo zaburzona, bardzo mdła, a potem zaczęłam odczuwać bardzo niewygodny wizualnie obraz, gdzie normalnie widzę wirujące pomieszczenie, tym razem pokoje/niesko wibrowały. Po pewnym czasie, "okropne" uczucie zostało zastąpione przez wysoki stan błogości i zwiększoną świadomość. Po raz kolejny poczułam się odłączona od wszystkiego w moim świecie, tak jak 11 sierpnia po odwróceniu się bieguna magnetycznego na 7 poziomie 4D.

Wtedy, dość nagle, musiałem się położyć. Pokój wypełniony był Istotami, Anielskimi Istotami, Michałem Archaniołem i kilkoma innymi energiami/istotami, których nie rozpoznałem.  Poczułam, że podnoszę się i odchodzę i zdałam sobie sprawę, że jestem w niezwykle pięknym miejscu, jednym z czystego piękna, z czystej istoty, z czystej miłości i dobroci, ze wszystkich rzeczy, których ja i inni kiedykolwiek pragnęli w domu.  Przede mną był najpiękniejszy kryształowy pałac, w bladoniebieskim kolorze nieba. Błyszczał on w promieniach słońca i wyraźnie kontrastował z głębokim błękitem nieba. Po lewej stronie znajdowała się jedna szczególna kopuła z iglicą, która wznosiła się ku czystemu niebu, prawie uwalniając piękny ton w miarę sięgania. Drzewa były tak bujne i piękne z lipy - z zielonymi liśćmi.

Najbardziej uderzające było jednak to, jak czułem się w swoim ciele. Byłam świadoma, że moje ciało jest bardzo lekkie, bezbolesne, zwinne, a jednocześnie silne. Zabrałam ze sobą moje "ciało". Nie było mnie, "spałam", przez około godzinę. Wróciłem do łóżka w bardzo spokojny sposób, jakby na delikatnym wietrze. Moje ciało było brzęczące i zdrętwiałe. Nie mogłem chodzić, bo moje nogi były bezsilne.

Położyłam się tam na jakiś czas i znów zasnęłam. Nie pamiętam dokładnie, co się po tym stało. Kiedy w końcu się obudziłam, powitało mnie wiele Istot, które miały dla mnie wiadomość.

Pierwszą grupą Istot był Elohim.  Oto ich przesłanie:

__________________________________________________________

"Kochana.

Ten dzień wyznacza dzień w historii ludzkości, w którym jeden człowiek udał się do brzegów Piątego Wymiaru w całości w ciele, umyśle i duchu.

Jest to rzeczywiście przełom, ponieważ przed tym momentem nie było pewne, czy fizyczne naczynie rzeczywiście może odbyć tę podróż, bezpiecznie, w nienaruszonym stanie.

Twoje zdziwienie tym zdarzeniem sprawia, że myślisz, że tracisz swój umysł, ale zapewniamy cię, że ten symptom jest w rzeczywistości wyraźnym sygnałem prawdy, ponieważ w doświadczeniach tej natury umysł ludzki posiada złamaną pamięć, złamany czas, a nawet interpretuje wydarzenia jako złamaną przestrzeń.

Oczywiście, nie ma czasu i nie ma przestrzeni. Jest tylko teraz.

Prawda jest jednak taka, że nikt nie był świadkiem twojego wyjazdu i powrotu, gdzie można by zweryfikować ten fakt. Podróż ta została zorganizowana przez Wyższe Sfery, aby ostatecznie ustalić obecny poziom powodzenia tej misji, gdyby została podjęta w tym momencie w ramach procesu wzniesienia.

My, Elohim, jesteśmy zaszczyceni i zachwyceni mogąc potwierdzić, że był to udany "bieg próbny" i ciało ludzkie, na równi z waszym, oraz te o wyższych stopniach gotowości, których jest kilka (np. Georgi), są bezpiecznie przygotowane do dokonania tego skoku ewolucyjnego. To jest moment prawdziwego "Ewolucyjnego skoku ludzkości".

Eony i eony czasu, pracy genetycznej, śmierci, ponownego narodzenia, każdego doświadczenia budującego się na drugim, w tworzeniu stojących fal pamięci, uczenia się, budowania, rozszerzania się, jednej formy myślowej na raz, aby w końcu dotrzeć do tego momentu, w którym wszystko jest kompletne! Wszystko poszło w pełnym kole, w kręgu reformacji i doskonałości w każdej chwili!

Dlatego powitaliśmy was, po powrocie, wasze przebudzenie z tej podróży,

"Radujcie się!  To jest zrobione!  Ludzkość jako proces jest zakończona!"
_______________________________________________________

Z Elohimem były obecne inne Istoty, w tym Adama z Lemuryjskiego Miasta Telos, Archanioł Michał, Rada Dwunastu i wiele innych. Zamierzam kontynuować ten e-mail jutro rano, Georgio, ponieważ jestem przytłoczony tymi wydarzeniami dzisiaj. Mam kolejną wiadomość od Adamy z Telosu i wiadomość od Archanioła Michała Archanioła.

Będę kontynuował mój list jutro rano.

Z całą moją miłością,
Carla

Przeczytaj też: Kronika Wzniesienia Carli na Ziemię 5D - pierwsze pełne wniebowstąpienie człowieka na statku fizycznym - w czasie rzeczywistym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz