sobota, 15 sierpnia 2020

Adama z Telosu do Carli: Wszyscy Wywyższeni Mistrzowie dopingowali Cię jako Pierwszą Wcieloną Ludzką Istotę do Kryształowego Miasta Telos.

 

Co się wydarzyło 7 lat temu jako szablon na sierpień 2020 r.
przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 15 sierpnia 2020 r.    

Adama z Telosu do Carli: Wszyscy Wywyższeni Mistrzowie dopingowali Cię jako Pierwszą Wcieloną Ludzką Istotę do Kryształowego Miasta Telos.

autorstwa Carli Thompson, 15 sierpnia 2013 r., opublikowana ponownie w dniu 15 sierpnia 2020 r.
www.stankovuniversallaw.com

Drogi Georgiju,

Oto wiadomość, którą otrzymałem od Adamy z Telosu, zaraz po tym, jak Elohim przekazał mi swoją wiadomość, którą wysłałem do was wczoraj.

"Witaj, kochana!  Jestem Adama z Telos!

Wasza ostatnia podróż do Kryształowego Miasta w Piątym Wymiarze jest radośnie widziana i przyjmowana z wielkim zaszczytem i głęboką radością, ponieważ ten moment jest rzeczywiście ukoronowaniem długiej i z pewnością trudnej podróży dla ludzkości.

Jest to cud w wykonaniu!

Z głęboką wdzięcznością pragniemy uhonorować Waszą głęboką wdzięczność za zaangażowanie i bezinteresowną służbę dla procesu wzniesienia, który dotarł do naszych drzwi w tym bardzo pomyślnym czasie.

Wszyscy znani wam Wywyższeni Nauczyciele byli świadkami waszego przybycia w Sali Sali Piątego Wymiaru, zwanej Telosem.

Telosianie byli kiedyś częścią trzeciego wymiaru, dawno temu, a nasza podróż była bardzo podobna do waszej, z latami wojny i cierpieniami osobistymi i zbiorowymi, rzeczami, które sprawiają, że trzecia gęstość jest bardzo szczególnym miejscem do poznania siebie i swojej Duszy.

Czcimy waszą hart ducha i wasze stałe i poważne rozważania na temat wzniesienia samej Gai, jak również na temat Ludzkości.

Rzeczywiście jesteście prawdziwym pokazem aktualnej rzeczywistości, gdzie sukces waszej misji, poszukiwania i określania zestawu celów, dla kolektywu, który obecnie jest wcielony, odniósł sukces aż do końca.

Podczas gdy wasz ostateczny cel został osiągnięty, realizacja udanej przemiany ludzkiego ciała, wasza ostateczna misja, prowadzenie Ludzkości przez złote wrota Piątego Wymiaru, właśnie się rozpoczęła.

Wiedz, że wszyscy jesteśmy za tobą, ja, Adama i Lemuriańska Rada Światła Telos, Rada Dwunastu, wszyscy Elohim, wszyscy Archaniołowie, Agarthanie, Mistrzowie Dwunastu Promieni i Matka Gaja.

Wszyscy jesteśmy na twoich plecach!"

W tym momencie zwracam się, po imieniu, do wszystkich, którzy wydają się być obecni. Modlę się za członków PAT i wszystkich pracowników światła na tej planecie, aby wszyscy zrozumieli i osiągnęli wzniesenie w granicach wymagań każdej Duszy. Dziękuję grupie z czcią za ich nieustanne wsparcie od czasu mojej prośby o pomoc w 2007 roku.

Wyrażam swoją obawę, że nie było też nikogo, kto byłby świadkiem mojego fizycznego odejścia i powrotu. To nie jest żadnym namacalny dowodem, ja mówię. Panuje cisza.  Ich serca wypełniają się miłością, a oni uśmiechają się i kiwają głową. Wtedy Archanioł Michał zwraca się do mnie teraz:

"Istotnie, istnieje dowód i wkrótce będzie to dla ciebie jasne".

Mam wrażenie, że nastąpi zmiana w moim ciele, ale zastanawiam się, co to jest. Czy to biała gwiazda na moim czole?  A może nowe oczy?

Wtedy Archanioł Michał mówi do mnie:

"Odkryjesz dar Bi-lokalizacji, bo o to prosiłaś."

I wtedy pamiętam, że to była moja prośba jakieś 4 tygodnie temu.

W sumie, to było przytłaczające doświadczenie, ale coś, czego nigdy nie zapomnę, to na pewno.

Wiem, co każdy powinien robić od teraz, idąc naprzód: odpoczywać; traktować każdy dzień jak święto; cieszyć się i śmiać się, jak tylko można; pić dużo wody; odciąć się od alkoholu i mięsa.

Jeśli chodzi o resztę, po prostu niech wszystko pójdzie, i wiedz, że każdy z was jest bardzo, bardzo kochany.

Z miłością i światłem,
Carla

________________________________________

Drogi Georgiju,

Właśnie zdałem sobie sprawę, że podczas pisania mojej wiadomości od Adamy z Telosa, właśnie tam pojechałem!  Pojechałem do Telos!

Jestem pierwszym człowiekiem, który przybył do Telos. Musiałem tam rozbić duże spotkanie czy coś, ponieważ wszyscy przyszli do mojej sypialni, aby porozmawiać po tym jak się obudziłem!

Kochanie,
Carla

Ps. Oni nadal są ze mną. Pokój ma jasny, złoty odcień. Jest absolutnie piękny.

_______________________________________

Kochana Carla,

Rozważałem również tę możliwość, ponieważ Agartha jest przyszłym prototypem nowej ziemi. W 1997 roku otrzymałem wiadomości podpisane z "wybraną przyszłą ziemią Agarthy". Wtedy to właśnie po raz pierwszy usłyszałem o Agarthie.

Miłość,

George

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz