sobota, 15 sierpnia 2020

Kwietniowy HS: Carla służyła nie tylko jako posłaniec "prototyp" Wznieienia i Przemienienia dla PAT.

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Co się wydarzyło 7 lat temu jako szablon na sierpień 2020 r.
przez Georgija Stankowa Przysłane w dniu 14 sierpnia 2020 r.    

14 sierpnia 2013 r. - Kwietniowy HS: Carla służyła nie tylko jako posłaniec i uzdrawiacz, ale także jako "prototyp" Wzniesienia i Przemienienia dla PAT.

do kwietnia Bender, 14 sierpnia 2013 r.
www.stankovuniversallaw.com

Drogi Georgiju,

Poniżej znajduje się wspaniałe potwierdzenie od HS. Mam nadzieję, że brzmi ono w porządku, bo próbowałem to załatwić podczas pracy, ale sama informacja wyszła głośno i wyraźnie. Starałem się również, aby wiadomość była prosta i skupiona.

Mam nadzieję, że Ty i Carla znajdziecie z nim rezonans i że jeszcze bardziej utwierdzi on Carlę w przekonaniu o słuszności jej doświadczenia. Jak Państwo przeczytają poniżej, byłem osobiście bardzo głęboko poruszony opisem doświadczeń Carli. Dziękuję bardzo za przekazanie mi tego.

Wybacz mi, Georgio, jestem trochę zagubiony w słowach. Trzeba było dużo krwi, potu i łez, aby wreszcie dotrzeć do tej najświętszej chwili, tej, o której wszyscy marzyliśmy i za którą tęskniliśmy z całego serca. To dużo do przyjęcia w tej chwili i jestem przytłoczony uczuciem wdzięczności, spełnienia i AWE.

Kłaniam się głęboko Tobie, Carli i moim braciom i siostrom PAT, i widzę nawet teraz w oku mojego umysłu, nas wszystkich otoczonych miłością i gratulacjami - ZROBILIŚMY TO.

Oczywiście, byłoby to lukrem na torcie, gdybyśmy dostali jeszcze jedno solidne potwierdzenie.

Dużo miłości i światła,
Kwiecień
______________________________________________________________

HS Potwierdzenie Wzniesienia Carli 08-14-13

HS: (śmiejąc się podczas klaskania) - Nie mam zamiaru się śmiać, ale jesteś trochę nie mądry i, może nawet zszokowany i oburzony dziś rano, czyż nie?

Ja: Tak, delikatnie mówiąc, ale równie podekscytowany. Wiesz, wczoraj myślałem i czułem, że stanie się co bardzo, bardzo ważnego. Oczywiście mój umysł szedł najpierw za swoim osobistym wznoszeniem, gdy ono zajmowało moją uwagę że wczoraj był 13 ty, liczba która była bardzo osobista dla mnie - ale także w ogólny, inny "13" symbol pojawiać się wśród tego wielkiego stargate/ wzniesienia portalu. Więc kiedy wezwał mnie do sprawdzenia strony PAT, jak tylko moje oczy otworzyły się dziś rano i zobaczyłem zawiadomienie od Gruzji udanego wzniesienia Carli wczoraj, to mało nie wypadłem z mojego krzesła.

Chwilę później otrzymałem maila od Georgija, który zawierał jego podwójnej duszy Carli cudowne konto (będzie opublikowany jak tylko jest w pełni gotowy, George). Natychmiast uderzył mnie jej opis "pięknego kryształowego pałacu, w bladoniebieskim kolorze" i "kopuły po lewej stronie z iglicą, która wzniosła się do czystego nieba", jak I HAVE SEEN THESE MYSELF podczas wizyty 5D, podczas gdy w stanie snu / wizji (choć nigdy nie ucieleśnił w tym czasie)! Dlatego od razu po jej przeczytaniu wiedziałem, że bez wątpienia doświadczenia Carli były RZECZYWISTE.

Jest też piękna, majestatyczna linia drzew otaczająca to centrum miasta/hub, a w jej wnętrzu znajduje się mnóstwo naturalnej roślinności i życia drzewnego. Patrząc poza centrum miasta, w oddali znajdują się szczyty górskie. Zaraz po wyjściu z centrum miasta znajduje się ścieżka, która prowadzi przez linię drzew w otoczeniu i otwiera się na najbardziej niesamowitą łąkę pokrytą egzotycznymi, dzikimi kwiatami każdego koloru i typu, jakie można sobie wyobrazić. W rzeczywistości, jeśli dobrze pamiętam, kilku członków PAT zgłosiło odwiedzenie tej łąki w dawnych snach, wizjach i testach wzniesienia.

HS: Tak, to co pan opisał, to nowa "stolica", że tak powiem, 5D. To wyjaśnia, dlaczego tak wielu członków PAT miało doświadczenie z odwiedzaniem części tego konkretnego miejsca w 5D. Bo to ma być siedziba nowego rządu/firmy, a także ogromne centrum edukacyjne i zasobów. Będą inne takie ośrodki, ale ten pokazany Wam będzie węzłem łączącym je wszystkie, a także miejscem regularnych spotkań "Rady Ziemian".

W ciągu ostatnich dwóch dni wystarczająca ilość wyciągów pierwszej fali osiągnęła próg pomiędzy 4D 12 a 5D, pozwalając tym samym na zwolnienie (wyzwolenie) Carli i jak na pierwszy test wstępu kompletny i test końcowy wyciągów PAT i pierwszej fali. Dlatego też służyła nie tylko jako posłaniec i otwieracz, ale także jako "prototyp" wzniesienia/przeniesienia dla grupy - doskonale uzupełniając jej podwójną duszę Georgi.

Jak bez wątpienia teraz wiecie, był to bardzo udany bieg wzniesienia, w którym dokonano pełnej transfiguracji i powrotu. Dlatego też, z radością zauważono w HR, że szczytowe progi energetyczne niezbędne do pełnej transfiguracji zostały osiągnięte i mogą być teraz realizowane na najwyższym poziomie sieci drabiny światła/wstąpienia.

Zwróć uwagę na słowa, instrukcje i informacje, które zostały przekazane Carli po jej powrocie... ponieważ mają one być Twoim ostatnim zestawem instrukcji przed detonacją PAT Supernova!

 My, w Wyższych Sferach, ledwo możemy powstrzymać nasze podniecenie! Idziesz do domu, kochana! Cieszcie się z wypełnienia PRO-MISJI/ PRZYCZYNY, którą wam uczyniono i w którą weszliście tak bardzo, bardzo dawno temu. Na dziś bowiem zwiastuje dowód, że Bóg/Kreator ZAWSZE dotrzymuje swoich obietnic.

Wiele miłości i wdzięczności dla ciebie i PAT na zawsze i zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz