czwartek, 25 listopada 2021

Spacer pozytywną ścieżką



Nasze mózgi są mistrzowskimi maszynami. Mózg jest naprawdę komputerowy system operacyjny, który kontroluje nasze myśli i nasze ciała. Mózg może się zregenerować i być ponownie okablowany. Wszyscy zostaliśmy "zaprogramowani" i te programy, które utknęły w naszych mózgach, mogą tworzyć wzorce, które służą nam w naszym najwyższym dobru, lub nie.

Kluczem do kroczenia pozytywną ścieżką w tym życiu jest przejęcie kontroli nad swoim umysłem. Rozpoznaj czkawkę w funkcjonowaniu swojego mózgu i trzymaj się kursu na poprawianie negatywnych wzorców, zachowań i niesprawności swojego mózgu i ciała fizycznego. Zacznij od wyobrażenia sobie siebie i swojego mózgu funkcjonującego z pełną wydajnością.

My, istoty ludzkie, mamy w sobie moc, by tworzyć zmiany dla siebie na wszystkich poziomach. Zaczyna się to wewnątrz naszych umysłów.  Ja jestem szczera mówiąc gdy twoja postawa i wiara wpływają na wszystkie aspekty twojego życia. Ty właściwie masz płótno przed tobą wolnej woli.

Refleksja na to co ty naprawdę chcesz i zaczynasz skupiać się na nim z zamiarem. Prosisz i otrzymujesz. Wszystko czego pragniesz przychodzi w czasie gdy ja jest twoim najwyższym dobrem i najwyższym dobrem wszystkich ludzi zaangażowanych.

Przestań żyć domyślnie. Zacznij żyć z pozytywnymi intencjami. Bierz kontrolę nas życiem zacznij w teraz. Wygospodaruj czas w ciągu dnia, aby być spokojnym i cieszyć się wszystkim, co najpierw masz. Jeżeli jest trudnym dla ciebie uspokajać umysł początkowo, i wizualizować zmianę, wtedy zapisujesz puszek wdzięczności i życzenia. Określ swoje pragnienia dotyczące zmian, które chcesz zamanifestować w swoim życiu. Skup się bezustannie na pozytywnych zmianach, których chcesz doświadczyć i na pięknym życiu, które możesz i będziesz miał. Zmiana, wzrost i pozytywne myślenie zaczyna się od ciebie.

Intencja:

Zamierzam żyć z pozytywnymi intencjami i przejmować kontrolę nad funkcjonowaniem mojego mózgu poprzez spokój, medytację, wdzięczność i pozytywne myśli, o których często myślę i które zapisuję, aby utrzymać wzrost przez całe życie.

Afirmacja:

Jestem kontrolerem mojego życia, mojego mózgu, mojego ciała, mojego szczęścia, moich marzeń, mojej teraźniejszości i mojej przyszłości.

**Kanał: Margarete Hyer
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz