sobota, 27 listopada 2021

Mistrz Kuthumi: Wzniesienie w Teraz

 


Pozdrowienia, jestem Mistrz Kuthumi. To zaszczyt być w twojej obecności, kłaniam się przed boskością w twojej istocie. Pragnę wyjść, aby podzielić się mądrością, która płynie do mnie od Stwórcy. Mądrość, którą otrzymuję, przywołuje wspomnienia z czasów, gdy istniałem na Ziemi. Aspekty mojego Wzniesienia, do których zostałem zaproszony, aby je przezwyciężyć, doświadczyć, opanować i ucieleśnić. Gdy energia mądrości wypływa od Stwórcy, przypomina mi się, że ważne jest, aby spojrzeć na swoją rzeczywistość na Ziemi w nowy sposób, aby uzyskać dostęp do perspektywy oświecenia.

Aby stworzyć perspektywę oświecenia w waszej obecnej rzeczywistości, Ja, Mistrz Kuthumi, życzę sobie, abyście kontemplowali doświadczenia waszej obecnej rzeczywistości. Jak również obszary, na których się koncentrujecie, cele, do których dążycie, wyzwania, które mogą być obecne.

    O czym myślisz przez większość dnia?
    Co robisz przez większość dnia?
    Jakie obszary Twojej rzeczywistości chciałbyś zmienić, przekształcić lub zmienić?
    Jakie obszary twojej rzeczywistości stanowią dla ciebie największe wyzwanie?

Ja, Mistrz Kuthumi, zapraszam cię do kontemplacji twojej rzeczywistości. Możecie stworzyć listy rzeczy, których doświadczacie codziennie. Jedna rubryka to wyzwania, druga to cele, kolejna to rzeczy, których doświadczasz każdego dnia. Możesz kontynuować w ten sposób tworząc więcej, albo możesz to zostawić. Zaczynasz rozpoznawać, czemu poświęcasz swoją energię każdego dnia lub przez większość dni. Możecie również rozpoznać, czy dawanie energii tym doświadczeniom, ideom, myślom lub perspektywom jest dla was wartościowe i czy służy waszemu wznoszeniu się. Może się okazać, że potrzebujecie nieco zmienić swoją perspektywę na niektóre wyzwania lub poświęcić czas na ich zmianę i przesunięcie poprzez dzielenie się uzdrawiającą energią lub podejście do nich z nowego kierunku.

To jest wasza perspektywa, którą chcę zmienić, ponieważ z tą listą, którą prawdopodobnie już stworzyliście w swoim umyśle lub zaczęliście tworzyć, rozpoznajecie swoją podróż wznoszenia, swoją szkołę wznoszenia lub inicjacje i aktywacje, przez które obecnie przechodzicie. Pozwólcie, że dam wam tego przykład, w jednym z moich żyć byłem bardzo biedny, miałem bardzo mało i w tamtym życiu ludzie nosili buty. Ja nie miałem butów. Moje buty rozpuściły się, ponieważ tak często ich używam, a ziemia była bardzo nierówna i bardzo ostra. Moim codziennym doświadczeniem było chodzenie po ziemi i posiadanie ran na stopach.  Próbowałem wiązać moje stopy, żeby je chronić, ale nawet to nie działało. To była moja codzienna rzeczywistość, wyzwanie i ból, a jednak zdałem sobie sprawę, że to było moje wzniesienie. Zdałam sobie sprawę, że z tego doświadczenia mogłam nauczyć się tak wiele, nie tylko wzmacniało ono moje połączenie z Matką Ziemią. Wzmacniało moje połączenie z moim ciałem, naprawdę czułam swoje ciało i czułam, przez co przechodzą moje stopy. Stałam się bardzo współczująca dla mojego ciała, moich stóp i stałam się bardzo świadoma mojego otoczenia. Stawanie się świadomym swojego otoczenia i ciała, bycie współczującym dla ciała i łączenie się z Matką Ziemią, to wszystko są części wznoszenia, opanowywania swojej istoty, rzeczy, po które przychodzicie na Ziemię, aby ich doświadczyć.

Ty mogłeś powiedzieć, dlaczego ja nie zamanifestowałem, lub skupiłem się na zamanifestowaniu niektórych butów i powiem ci, że tak zrobiłem. Jednak najpierw musiałem być obecny z tym, co miałem w tym momencie i z darami, które były mi dawane. Dary nauki, mistrzostwa, świadomości, połączenia i wzniesienia. Kiedy zaczynasz rozumieć dary w tym, na czym się koncentrujesz i energię, którą czemuś poświęcasz, całkowicie zmieniasz swoją perspektywę. Stajesz się bardzo ugruntowany w doświadczeniu, szczególnie gdy jest to trudne doświadczenie lub nawet gdy próbujemy coś zamanifestować. Możemy prawie wyjść z naszego ciała, ponieważ nie chcemy tego doświadczyć, ponieważ jest to zbyt trudne lub zbyt bolesne do doświadczenia.

To, co jest potrzebne, to być w pełni w swoim ciele, doświadczać tego, co się dla ciebie dzieje? Z czym jesteś obecny?

Możesz mieć problem z kolanem lub częścią ciała, która naprawdę sprawia ci kłopoty, może to osoba w twojej rzeczywistości, która naprawdę sprawia trudności lub może być brak czegoś. Możesz mieć serce nastawione na stworzenie czegoś, a to po prostu się nie manifestuje. Bądź obecny z tym doświadczeniem tak bardzo jak tylko możesz. Co się dzieje dla ciebie i jakie są dary wznoszenia, które są wnoszone do twojej świadomości? Gdy ty jesteś skłonny rozpoznawać je, przychodzą bardzo szybko, to znaczy, że ty możesz uwalniać się od sytuacji lub doświadczenia ponieważ ty pozwalasz sobie kończyć t wzniesienia inicjację, aktywację lub proces. Posuwasz się naprzód w swojej podróży wznoszenia i jest to bardzo, bardzo cenne. Stajesz się mądrą istotą, ponieważ patrzysz na każdą sytuację, myśl, reakcję, połączenie lub komunikację z kimś innym w inny sposób, z mądrością. Uświadomienie sobie, że cokolwiek się dla was dzieje, cokolwiek jest obecne w waszym ciele i waszej rzeczywistości, jest częścią waszego wznoszenia bardziej niż praktyka medytacyjna, którą osiągacie każdego dnia, czy proces oczyszczania, czy jakikolwiek rodzaj procesu, który łączy was ze Stwórcą. Tak, są one cenne i są niezbędne. Jednak istnieje również potrzeba uznania, że wasze fizyczne doświadczenia, myśli, cele i wyzwania są aspektem waszego wznoszenia. Jeśli możecie zacząć je rozwiązywać, poproście o uznanie darów, które przynoszą wam świadomość i tego, co w was rozpalają. Wtedy zaczynasz uznawać, ruszasz naprzód i opanowujesz swoje wznoszenie w bardzo potężny i szybki sposób. Mam nadzieję, że ta mądrość przynosi oświecenie i oświecenie waszej własnej rzeczywistości, więc patrzycie na swoją rzeczywistość na nowo.

Wielu ludzi doświadcza, że ich fizyczne doświadczenia są oddzielone od duchowych. Tak nie jest; fizyczna rzeczywistość jest duchową szkołą.

Dziękuję wam,

Jestem Mistrz Kuthumi

**Kanał: Natalie Glasson


**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz