czwartek, 25 listopada 2021

Puste Szaleństwo Ludzkości osiągnęło Punkt Nasycenia prowadzący do Totalnej Transformacji podczas Przesunięcia

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Ostatni raport energetyczny PAT - 17 listopada 2021 r.

www.stankovuniversallaw.com

Dziś wychodzę z osobistym dekretem: Jesteśmy dziećmi stwórcy i jak każde dziecko ma dziedzictwo, naszym dziedzictwem jest Życie, wszelkie istnienie.

16 listopada 2021 r.

Cześć Georgij, jak się masz?

Tłumaczę na google, bo nie mogę dziś napisać wszystkiego po angielsku. Jestem André z Brazylii. Zawsze komunikuję się z tobą od 2011 roku. Dziękuję bardzo za wszystko.

Mam nadzieję, że jesteście, tak jak ja, na szczycie boskich i transformujących energii. Nie mogę już dłużej żyć w ograniczonej wibracji, ten ludzki świat już mi nie odpowiada. I tak, dzisiaj napisałam dekret i chciałam go wysłać do Ciebie, abyś dowiedziała się, czy rezonujesz na tej częstotliwości i oczywiście, abyś otrzymała odpowiedź, co w Tobie wibruje.

Wprowadzam w życie wszystkie moje wysiłki, aby utrzymać się przy życiu w tej rzeczywistości 3D, kładąc na stół wszystko, co mogę położyć, co utrzymuje mnie przy życiu, z zapalonym płomieniem. I nie cofnę się. Nie mogę już sobie wyobrazić świata bez wielkich zmian i to jest jedyna rzecz, która mnie pociesza, jedyna rzecz, która trzyma mnie przy życiu.

Dziękuję Ci Georgi.

André Napoleão Napoles, Brazylia

MÓJ OSOBISTY DEKRET

Ostatnio jestem w nurcie "wszystko albo nic".
Nie widzę, żeby życie toczyło się dalej bez tworzenia na nowo wszystkich koncepcji.
Nie widzę, żeby rzeczy trwały dalej tak jak są.
Nie mogę przestać wizualizować potężnej transformacji wszystkiego.
I nic nie dodaje mi energii bardziej niż chęć zmiany i przekształcenia wszystkiego.

Nie czuję podekscytowania niczym, co jest w tej chwili.
Dla mnie wszystko jest martwe.
Dla mnie wszystko prosi się o nową interpretację.
Nie mam energii, aby utrzymywać cokolwiek w takim stanie, w jakim było wczoraj.
To, co widzę, to nowa ścieżka, dająca się całkowicie uformować zgodnie z tym, co jestem w stanie stworzyć i ukształtować.

Widzę Życie jako pustą książkę, w której stroną jest czasoprzestrzeń, a piórem fotony, które tworzą cząsteczki wszystkiego, co istnieje.
Widzę siebie jako malarza obrazu, ale obrazem jest każda sekunda czasu. Jest nim każdy milimetr sześcienny przestrzeni.

Czuję, że poruszam się w nieskończonym oceanie możliwości i dlatego mogę wybrać tylko to, z czym naprawdę jestem w rezonansie.
Nie akceptuję ograniczeń. Ograniczenia pozbawiają mnie tchu.
Widzę tylko to, że niemożliwe jest możliwe.
Widzę tylko perspektywę, która czyni mnie nieograniczonym, a wszystko, co chce mnie ograniczyć, jest barierą, którą muszę przekroczyć.

Widzę, że jestem synem Stwórcy i jak każdy ojciec zostawia dziedzictwo, Życie jest moim dziedzictwem. Całe istnienie jest moim dziedzictwem. Widzę, że wszyscy są moimi braćmi i spadkobiercami i jestem szczęśliwy, ponieważ całe bogactwo i obfitość jest naszym prawem, naszym dziedzictwem i nie spuścimy głowy. Nie będziemy się cofać. Ludzki świat umysłowy i jego ograniczone i frustrujące sposoby już nic dla mnie nie znaczą.

Widzę, jak człowiek próbuje przez te sfrustrowane organizacje zaciemnić Prawdę o naszym stanie i wołam do wszystkich stanowczo boskich: albo mnie przyjmą, albo odejdę. Ponieważ zaakceptowałem ich i widzę, że to gówno nigdzie nie prowadzi i mam dość patrzenia na to, jak człowiek wykorzystuje swoją moc jako stwórca, daną przez naszego stwórcę.

Niech to będzie mój ostatni dekret.

Niech spadki będą naszą boską łaską. Niech ograniczenia i blokady zostaną pokonane przez pewność naszego prawdziwego stanu. Nie akceptuję połowiczności. Albo jest to wszystko. Albo nic.

W PORTUGUESE:

Ultimamente estou no fluxo do tudo ou nada.
Não consigo ver a vida continuando sem que eu re-crie todos os conceitos.
Nie chcę widzieć, że nasze relacje trwają nadal tak, jak są.
Nie chcę nie widzieć, że wszystko się zmieniło.
I nic mnie tak nie ożywia jak chęć zmiany i przekształcenia wszystkiego.
Eu não sinto tesão em mais nada como está.
Para mim, tudo está morto.
Dla mnie, wszystko domaga się nowej interpretacji.
Nie mam więcej energii, żeby wszystko funkcjonowało tak jak teraz.
To, co widzę, to nowa droga, w pełni ukształtowana zgodnie z tym, co potrafię stworzyć i uformować.

Patrzę na Życie jak na książkę z otrębami, w której strona to przestrzeń, czas i kaneta to fótony, które tworzą matryce wszystkiego, co istnieje.
Ja czuję się jak malarz na kwadrze. Ale kwadro to każda sekunda do tempa. To każdy milimetr w głąb przestrzeni.

Mam wrażenie, że poruszam się po nieskończonym oceanie możliwości i mogę wybrać tylko to, z czym naprawdę jestem w rezonansie.
Nie akceptuję ograniczonych. Ograniczony pozostawia mnie bez tchu.
Widzę tylko, że niemożliwe jest możliwe.
Widzę tylko perspektywę, która czyni mnie Nieograniczonym i wszystko, co chce mnie ograniczyć jest barierą, którą muszę przekroczyć.
 Wiem, że jestem synem Nauczyciela, i tak jak wszyscy ludzie mają swoje dziedzictwo, życie jest moim dziedzictwem. Każde istnienie jest moją radością. Chciałbym, żeby wszyscy byli moimi przyjaciółmi i bohaterami, i chciałbym być szczęśliwy, ponieważ bogactwo i obfitość są naszym przeznaczeniem, naszym dziedzictwem, i nie chcę, żebyśmy odchodzili od stołu. Não iremos regredir. Świat psychiczny człowieka i jego ograniczone i sfrustrowane drogi nie mają dla mnie większego znaczenia. Widząc człowieka, który próbuje wyegzekwować Prawdę od naszego stanu, za pomocą sfrustrowanych organizacji, jestem pewien, że to wszystko jest całkowicie boskie: albo oni mnie wyręczą, albo ja ich przyjmę. Ponieważ już teraz wiem, że to, co się dzieje, nie jest niczym nadzwyczajnym i chciałbym zobaczyć, jak ten człowiek prowadzi swoją działalność, tak jak prowadzi swoją działalność. Que esse seja meu último decreto. Niechaj heranças będą naszą boską łaską. Niech granice i przeszkody znikną z powodu pewności naszego prawdziwego stanu. Ja nie znam żadnego terminu. Ou jest wszystkim. Ou é nada.

______________________________

16 listopada 2021 r.

Drogi Georgi,

Wydaje się, że wiele osób przechodzi teraz przez ciężkie epizody LBP przed zmianą. Moi oboje rodzice byli/ są chorzy, a siedziba duszy mojej matki jest aktywowana przez zwykłe zapalenie oskrzeli. Można mieć tylko nadzieję, że jest to ostatni impuls przed Shift może wreszcie przyjść, jak sytuacja jest tak tragiczna i nie do zniesienia.

Oczywiście, idiotyczne, dobre na nic marionetki w (czeskim) rządzie wykorzystały to do nałożenia jeszcze większych ograniczeń i teraz rozważają obowiązkowe szczepienia. Reszta zindoktrynowanych owiec zgadza się z tym jednogłośnie. Oczywiście, w żadnym wypadku do tego nie dojdzie, ale to tylko pokazuje, jak bardzo są zdesperowani i wypiją swój gorzki kielich, po którym zapłacą. I zapłacą.

Miałem krótką pogawędkę z niektórymi ludźmi, których znam i nie mieści mi się w głowie, jak ci ludzie mają zostać oświeceni w najbliższej przyszłości, skoro są tak oblepieni i zamknięci w swoim własnym tchórzostwie i głupocie, która nie ma granic na tej planecie. To jest teraz tak rażąco oczywiste i nawet pomimo tego, że jestem milczącym obserwatorem, po prostu brakuje mi słów.

Głupota na tej planecie wzrosła wykładniczo, prawie do nieskończoności.

Z jaśniejszej strony, doświadczyłem kilku momentów w poprzednich dniach, gdzie wrażenie Wzniesienia, które jest na naszym progu, było niewątpliwe. Wszystkie wskaźniki są tam i z pewnością następne dni będą bardzo burzliwe i intensywne.

Mam nadzieję, że macie się dobrze, dużo miłości dla was.

Pozdrawiam serdecznie,

Pepé, Czechy

_____________________________

Droga Pepé,

tuż przed otrzymaniem Twojego e-maila, odbyłem rozmowę dokładnie na temat szczytu ludzkiego szaleństwa i tego, że osiągnęliśmy ostateczny punkt nasycenia dla nadchodzącej zmiany. Wciąż mocno wierzę w oświadczenie Pallas Athene, że będziemy wznosić się w tym miesiącu i wszystkie obecne wydarzenia energetyczne wskazują na ten punkt nexus.

Pallas Athene i Białe Bractwo Wszystkich Wniebowstąpionych Mistrzów gratulują mi moich ostatnich 70-tych urodzin na Starej Ziemi i ogłaszają moje wniebowstąpienie i przesunięcie w listopadzie

Dlatego musimy nadal być cierpliwi i mocno wiedzieć, co nadejdzie w tym i następnym miesiącu.

Z miłością i światłem

George

__________________________

16 listopada 2021 r.

Energiebericht 11 / 2021 - Alexander Grämer

Hallo Georgi,
Chciałem napisać do Ciebie kilka maili ponownie kilka razy, ale za każdym razem, gdy prawie to zrobiłem, był raport PAT i inny Alexander z Bawarii wyprzedził mnie i zgłosił podobne / mocno zbieżne z moimi spostrzeżeniami (przypadek? Nie sądzę.). Ostatnie tygodnie czy miesiące były jak kanał rodny, teraz od tygodnia czy dwóch czuję się trochę lepiej.

Po tym, jak wszystko zawsze musi być doprowadzone do ekstremum, a my w międzyczasie nadal robimy handstand nad końcem masztu, cały spektakl musi się wreszcie rozstrzygnąć. Pisałeś wcześniej, że nieprzygotowane ego i filistrzy z kaczym pyskiem wariują (majaczą?) pod falami informacji i rewelacji na temat ich wewnętrznych dysonansów poznawczych. Myślę, że nadszedł już czas. Czy to poprzez obecnie dostępne media, czy poprzez pojawienie się wniebowstąpionych mistrzów i innych istot świetlnych o wyższych wibracjach. Nadszedł czas, a ja mam już dość.

Osobiście siedzę teraz w zaścianku w Szwabii i obrzydliwe jest to, jak czci się tu ludowych maruderów i jak podsyca się idiotyzm szczepień. Mam nadzieję na szybki i bezkrwawy koniec. W tej chwili nie widzę dla nich innego logicznego rozwiązania niż zakończenie akcji. Myślę, że widzisz to w ten sam sposób.

Ze światłem i miłością

Alexander, Niemcy

 

---

_________________________

Drogi Aleksandrze,

Miło mi znów pana usłyszeć. W pełni podzielam pańską ocenę sytuacji. Osiągnęliśmy punkt nasycenia. Nie jestem w tym osamotniony, wszyscy ludzie, z którymi mam kontakt, widzą to dokładnie tak samo. Nadal mocno wierzę w oświadczenie Pallas Ateny, że zmiana i moje wniebowstąpienie będzie miało miejsce w listopadzie. Wszystko na to wskazuje. W związku z tym mamy maksymalnie 2 tygodnie, aby te przełomowe wydarzenia mogły zostać zrealizowane. Ponieważ do tej pory wszystko było gotowe, możemy również te kilka dni nieodwracalnie zmienić, ale ich zdaniem nie jest to łatwe.

Bawcie się więc dobrze, najlepiej jak potraficie w Szwabii, i pomyślcie o tym wszystkim, co będziecie robić na nowej ziemi w grudniu.

Wszystkiego najlepszego

George

---


Drogi Jerzy,

Nasze dzisiejsze nabożeństwo światła (13 listopada) miało bardzo szczególną jakość. Nadal mamy gości, ale chciałam Ci krótko powiedzieć, że widziałam wizję Twojego wzniesienia się ponownie, tak jak to już kiedyś zrobiłam.

Cała miłość

Gabriele & Michael

________________________


----

Droga Gabriele, Drogi Michale,

Cieszę się niezmiernie, że miałeś kolejną wizję mojego wniebowstąpienia. Czas nagli, jeśli muszę wstąpić w tym miesiącu, jak zapewniła nas Pallas Atena. Nie mamy powodu, aby wątpić w jej oświadczenie, wręcz przeciwnie....

Jestem szczęśliwy, aby usłyszeć, że usługa światła była rozbrzmiewającym sukcesem.... Życzę Wam błogiej niedzieli pełnej oczekiwania na nową ziemię.

Cała miłość

George

 

__________________________

Drogi Georgu,

Dziękuję wam za waszą pewność co do waszego Wzniesienia, którą w pełni podzielam, również z powodu odnowionej wizji waszego Wzniesienia, którą otrzymałem podczas medytacji w Służbie Światła. Obecność Pallas Ateny była bardzo silna podczas 3-godzinnego nabożeństwa światła i wielokrotnie miałam łzy i czułam, jak moje serce pęka z miłości i wdzięczności.

Było to 99. nabożeństwo światła od 2003 roku, uczestniczyło w nim 21 osób. Wszyscy czuliśmy, że to było bardzo wyjątkowe. Przyjaciel, który "przebudził" Michaela do swojego kierownictwa duchowego prawie 34 lata temu, podsumował to mówiąc: "Michael, to była najważniejsza Służba Światła w 99 roku". Mieliśmy też przeczucie, że będzie to ostatnia tego typu impreza i nie zmieniliśmy terminu, jak to zwykle robimy....

Tęsknota za zmianą jest ogromna u wielu ludzi.

Niech Wzniesienie zamanifestuje się TERAZ w tym miesiącu dla wszystkich do zobaczenia.

Bądź błogosławiony na swojej drodze i cała miłość

Gabriele & Michael

----

Drogi George,

Dziękuję wam za waszą pewność co do waszego Wzniesienia, którą w pełni podzielam, również z powodu odnowionej wizji waszego Wzniesienia, którą otrzymałem podczas medytacji w Służbie Światła. Obecność Pallas Ateny była bardzo silna podczas 3-godzinnego nabożeństwa światła i wielokrotnie miałam łzy i czułam, jak moje serce pęka z miłości i wdzięczności.

Było to 99. nabożeństwo światła od 2003 roku, uczestniczyło w nim 21 osób. Wszyscy czuliśmy, że to było bardzo wyjątkowe. Przyjaciel, który "przebudził" Michaela do swojego kierownictwa duchowego prawie 34 lata temu, podsumował to mówiąc: "Michael, to była najważniejsza Służba Światła w 99 roku". Mieliśmy też przeczucie, że będzie to ostatnia tego typu impreza i nie zmieniliśmy terminu, jak to zwykle robimy...

Tęsknota za zmianą jest ogromna u wielu ludzi.

Niech Wzniesienie zamanifestuje się TERAZ w tym miesiącu dla wszystkich do zobaczenia.

Bądź błogosławiony na swojej drodze i cała miłość

Gabriele & Michael

_____________________

Drogi Gabriele, Drogi Michale,

Bardzo dziękuję za ten pełen miłości list. Postrzeganie uczestników waszego nabożeństwa światła jest najlepszym dowodem na to, że jesteśmy u progu zmiany. Życie stało się bardzo surrealistyczne, absolutnie puste, nic nie czujemy i jesteśmy w poczekalni, gotowi do drogi.

Dziś nagle mamy bardzo złą pogodę, wszystko jest tu szare, pada deszcz i zrobiło się zimno. W Turynie spadło dużo śniegu, co zaskoczyło ludzi. Tutaj, w Alpach Maritimskich, na północ od nas, też pada śnieg, a powietrze stało się nagle bardzo zimne, wszystko wydaje się jakieś nierealne.

Jesteśmy w połowie listopada i pozostały nam maksymalnie 2 tygodnie, aby doświadczyć prognozy Pallas Athene. To są naprawdę czasy ostateczne i tak to wygląda z okna. Bez względu na to, co się stanie, będzie to doskonałe i bardzo eleganckie, a zdumienie ludzi będzie nie do opisania.

Cieszcie się tymi ostatnimi dniami pokoju i oczekujcie na nową ziemię.

Cała miłość

George

---

Drodzy Gabriele i Michael,

Bardzo dziękuję za ten pełen miłości list. Postrzeganie uczestników waszego nabożeństwa światła jest najlepszym dowodem na to, że jesteśmy u progu zmiany. Życie stało się bardzo surrealistyczne, absolutnie puste, nic nie czujemy i jesteśmy w poczekalni, gotowi do drogi.

Dziś nagle mamy bardzo złą pogodę, wszystko jest tu szare, pada deszcz i zrobiło się zimno. W Turynie spadło dużo śniegu, co zaskoczyło ludzi. Tutaj, w Alpach Maritimskich, na północ od nas, też pada śnieg, a powietrze stało się nagle bardzo zimne, wszystko wydaje się jakieś nierealne.

Jesteśmy w połowie listopada i pozostały nam maksymalnie 2 tygodnie, aby doświadczyć prognozy Pallas Athene. To jest naprawdę czas końca i tak to wygląda z okna. Bez względu na to, co się stanie, będzie to doskonałe i bardzo eleganckie, a zdumienie ludzi będzie nie do opisania.

Cieszcie się tymi ostatnimi dniami pokoju i oczekujcie na nową ziemię.

Cała miłość

George

Uzupełnienie:

Drogi George,

Czytałem wcześniej raport o nowej energii, miło było przeczytać, że wiele osób odczuwa w tej chwili to samo co ja, a jednocześnie były wśród nich również pozytywne doświadczenia. Od tygodnia czuję tak wiele ciemności, negatywnych energii i ciężkości, że jest to po prostu nie do zniesienia. Głupota mas ludzkich rośnie coraz bardziej, człowiek myśli, że to już nie jest możliwe. Mój HS dał mi impuls, że te skrajnie negatywne energie są katapultą dla zmiany. Musimy być cierpliwi i mieć nadzieję, że zmiana ta ujawni się w listopadzie.

Z wyrazami szacunku

Alex, Niemcy

 Drogi George,

Właśnie przeczytałam nowy raport energetyczny, miło było przeczytać, że wielu ludzi odczuwa w tej chwili to samo co ja, a jednocześnie były wśród nich również pozytywne doświadczenia. Od tygodnia odczuwam tak wiele ciemności, negatywnych energii i ciężkości, że jest to po prostu nie do zniesienia. Głupota mas ludzkich wzrasta coraz bardziej, człowiek myśli, że to już nie jest możliwe. Mój HS dał mi wgląd, że te ekstremalnie negatywne energie są katapultą do zmiany. Musimy być cierpliwi i mieć nadzieję, że zmiana zamanifestuje się w listopadzie.

Z poważaniem
Alex, Niemcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz