wtorek, 28 kwietnia 2020

Prime Creator via Erena Velazquez, April 28, 2020



Witam,

Jestem Pierwszym Stwórcą,

To ja jestem tym, który stworzył planety, galaktyki i wszechświaty. Jestem również tym, który stworzył was i wszystkich innych na tym świecie i na całym świecie. Jestem tym kim jestem, jestem Pierwszym Stwórcą, jestem tutaj moje dzieci, aby przekazać moje przesłanie.

Moje dzisiejsze przesłanie jest takie, że nie jestem z was zbytnio zadowolony moje dzieci, ponieważ całe moje życie uczyłem was, żebyście byli spokojni i słuchali waszego serca. Jesteście istotami, które nigdy nie umierają, to jest jak wszechświat, nie ma początku i nie ma końca, zawsze jest i zawsze tworzy się nowe życie, i kocham tworzyć nowe planety, nowe galaktyki, nowe wszechświaty. Jestem zajęty, zawsze jestem bardzo zajęty i współpracowałem z Federacją Galaktyczną nad planem, który przyniesie wolność tej planecie.

Moje drogie dzieci, zapomniałyście podstaw tego, co musicie zrobić. Twoje oczekiwanie, że wykonamy za ciebie całą pracę, muszę ci powiedzieć, że to nie działa w ten sposób. Przybyliście tutaj jako nasiona roślin gwiezdnych i istoty duchowe by pomóc Ziemi ewoluować i wznieść się do piątego wymiaru, i utknęliście tutaj z powodu Mrocznych Sił, które zniewoliły was i zmusiły do pozostania tutaj. Wiemy ile lat utknęliście na tej planecie, jesteśmy tego świadomi, lecz muszę wam powiedzieć, że obwiniacie innych i nie bierzecie na siebie odpowiedzialności za to co się stało na Ziemi. Wy, którzy nigdy niczego nie kwestionowaliście, dlaczego i co, po prostu przestrzegaliście wszystkich tych zasad i z każdym rokiem przestrzegaliście coraz więcej zasad. Byliście tak zaangażowani w swoje życie, że nie kwestionowaliście nawet rządu ani nikogo innego, co wam robili. Robili z tobą, co tylko chcieli. Nigdy nie dawali wam nic w zamian, tylko mały kawałek chleba i szklankę wody, a ta szklanka wody była tylko do połowy pełna, nigdy nawet nie była pełna, po prostu podążaliście za tym i oddawaliście całą waszą wolność za nic w zamian.

Teraz postanowiłem przyjść, bo widzę i wiem, co się tu dzieje i co się dzieje w każdej galaktyce. Jestem połączony z każdą istotą i planetą poprzez świadomość, to co nazywamy Świadomością Uniwersalną, więc nie muszę być w tym miejscu, żeby wiedzieć co się dzieje. Ja, Doradcy, Federacja Galaktyczna i pozostali pracownicy Światła i inni wkładają wiele wysiłku i pracy, aby chronić Ziemię i wprowadzić tę planetę w nową erę.

W międzyczasie, moje drogie dzieci, macie zbyt dużo czasu w rękach, ponieważ nigdy nie wkładacie swojego czasu tam, gdzie trzeba. Właśnie zaczęliście świętować tak jak Ziemia jest całkowicie wolna i przeniosła się na 5D. Nie, moi drodzy, wasza ziemia jest jeszcze w fazie przejściowej i jak sama powiedziała Matka Ziemia, ona jest w 5D i zostawi was w tyle, bo nie może się doczekać, aż podejmiecie decyzję i zaczniecie się przemieszczać, dokąd ona zmierza. Chcę powiedzieć, że musicie się pozbierać i przestać czuć się jak ofiary tej całej sytuacji z wirusem. Sprowadziłeś go na własną głowę trzymając głowę w piasku, tak został on stworzony, aby zniszczyć ludzkość, ale tak się nie stanie, ponieważ przeoczamy tą drugą  stronę, aby upewnić się, że nic nie stanie się z tą planetą i ludźmi na niej. Tak, niektórzy ludzie opuszczają swoje ciała fizyczne, ale nie starali się zachować swoich ciał, nie walczyli o swoje ciała fizyczne, ponieważ nigdy nie wkładali w to żadnego wysiłku. Nie medytują, nie próbują się obudzić i dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się na świecie, dlaczego świat jest taki, jaki jest, a więc jest to naturalne, ponieważ wierzą w dwoistość, że wirus może ich zabić, więc to wirus ich zabija.

Nie planowałem tu przychodzić, mam, jak by to powiedzieć, zbyt wiele się tu dzieje, ale nie mogłem po prostu pozostać na uboczu i nie powiedzieć o tym czegoś, obserwując cię, słuchając i słysząc, co tu robisz. To co teraz świętujecie, to nie ma co świętować, ludzkie życie jest niszczone przez wirusa, to bardzo smutne, ponieważ życie jest bardzo cenne i bardzo szanowane we wszechświecie. Są tysiące ludzi, którzy opuszczają swoje fizyczne ciała. Niektóre źródła mówią, że to karmiczne, że zakończyli swoją umowę, to nieprawda. Nie skończyli kontraktu, zostali praktycznie wypędzeni ze swoich ciał, nie dlatego, że chcieli odejść, ponieważ ich ciało fizyczne nie mogło już sobie z tym poradzić. Nie zrobili nic, aby utrzymać swoje ciało, nie przynosząc go do światła i nie trzymając go w świetle.
Jestem tu, aby powiedzieć wam moje dzieci, że musicie zacząć wykonywać swoją pracę, jeśli naprawdę chcecie przejść na 5D, i zdaję sobie sprawę, że wiele ludzkości wykonuje swoją pracę, ale oni nie mogą przejść na 5D, ponieważ część ludzkości nie chce się obudzić, nie chce tego robić, albo się obudziła, ale po prostu nie chce wykonywać swojej pracy. Przepraszam, nie chcę być tym, który mówi, że jeśli nie wykonasz pracy, to w końcu wrócisz do 3D lub nawet 2D. Będziesz kontynuował to samo życie, jeśli zostaniesz pominięty lub będziesz kontynuował na tej samej lub mniej gęstej planecie. Uwierzcie mi, chcę żebyście się przeprowadzili i świętowali nowe życie z wszystkimi, z Galaktykami, ze mną, Wywyższonymi Mistrzami i wszystkimi innymi, którzy tak ciężko obserwowali i pracowali, żeby doprowadzić Ziemię do Wniebowstąpienia w piątym wymiarze, więc proszę, weźcie się w garść i przestańcie szukać wymówek, żeby nie robić tego, co trzeba i wierzcie mi, kocham was wszystkich bardzo. Wszyscy jesteście moimi dziećmi i wszyscy jesteście też twórcami, po prostu zapomnieliście kim jesteście. Możecie tworzyć i tworzyć planety i galaktyki, ale będąc i żyjąc tutaj jako człowiek i będąc kontrolowanym przez Ciemne Siły, straciliście swoją tożsamość i zapomnieliście jak myśleć i kwestionować swoje otoczenie.

Spójrz teraz na pełny obrazek, śledzisz wszystko, co każe ci robić rząd, rząd każe ci założyć maskę na twarz, ty założysz maskę na twarz, rząd każe ci siedzieć w domu, ty siedzisz w domu. Nie robisz nic, aby ochronić się przed wirusem lub czymkolwiek innym, ale pomyśl o tym, rząd codziennie odbiera ci wszystkie prawa jako wolnej istoty, zdzierając je każdego dnia, a ty nic z tym nie robisz. Nie mówię, że musicie stać się rewolucjonistami i zacząć wychodzić na ulicę i żądać swoich praw z powrotem. Możecie to zrobić na poziomie duchowym, zabierając swój czas, siedząc i łącząc się ze mną i wszechświatem poprzez medytację, będąc jednością z wszechświatem, będąc nieruchomym i będąc w tej chwili. Zamiast biegać dookoła by znaleźć miejsce dla siebie, ponieważ w tej chwili nie możesz nawet usiąść spokojnie i przestrzegać zasad, nadal jeździsz dookoła, próbujesz zrobić coś, czego nie powinieneś. Ty możesz używać ten czas mądrze pomagać każdemu ruszać się proces wzniesienia szybszego, i my na nasz końcu wysyłamy ciebie wszystkie energie i wszelką pomoc możemy przynosić ten końcowy proces, 5D.

Moje drogie dzieci, nie chciałem tu przychodzić, bełkotać o was i mówić wam, czego nie robicie, i wiem, że wiecie głęboko wewnątrz waszej duszy, że nie robicie niczego dla siebie, ponieważ na wasze nieszczęście, nigdy nie byliście szczęśliwi i nigdy nie kwestionowaliście waszego nieszczęścia. Wasze myślenie, ponieważ miało coś wspólnego z waszą pracą lub waszymi okolicznościami, lecz pomyślcie o tym, zostaliście okradzeni ze wszystkiego, odkąd przybyliście do tego ciała, waszego bogactwa, radości, harmonii i waszego pokoju, w zasadzie staliście się jak maszyna bez radości i satysfakcji. Wasi bracia, którzy pomagali mi tworzyć nowe światy i robić niesamowite rzeczy w galaktyce, ponieważ jesteście potężnymi duchowymi istotami z niesamowitymi talentami, ale wszystko zostało wam odebrane, łącznie z waszymi wspomnieniami o tym, kim naprawdę jesteście. Wiemy dlaczego, ale nie przejdę do tej historii jak ta planeta została zniewolona i dlaczego tak się stało, to nie jest ważne w tym momencie. To co jest ważne w tej chwili to to, że my wszyscy razem, ja i reszta duchowych istot po drugiej stronie oraz wy i wszyscy na całym świecie przychodzicie i jednoczycie się i składacie nasze ręce razem i razem po prostu wykonujemy naszą duchową pracę. Wtedy wszystko zmieni się w sekundę, ponieważ w tym momencie, gdy czytacie moje przesłanie, wiele rzeczy dzieje się za kulisami, których nie jesteście świadomi.

Musicie zrozumieć, że w mediach, wszędzie i poprzez kanały, jest wiele informacji i dezinformacji. Nie próbuję umniejszać żadnych kanałów, mówię tylko, że powinniście kierować się własnym osądem, powinniście czuć poprzez swoje serce i swoją duszę, co jest prawdą, a co nie. Kocham was, moje drogie dzieci, i zawsze będę was kochał i pomogę wam osiągnąć Wzniesienie do piątego wymiaru. Dlatego jestem Pierwszym Stwórcą, zostałem wybrany, aby odegrać tę rolę i proszę, przestańcie przesłuchiwać challengerów, ponieważ zauważyłem, że niektóre grupy kwestionują challengerów, jeśli jest to prawdziwa istota, która przez to przeszła. Tak, oni są prawdziwi, to dlatego tu przychodzą, to nie jest twoja wyobraźnia i to nie jest ich wyobraźnia. Duchy przechodzą przez odpowiednie kanały, które były otwarte, dla nas jest to duchowy kanał telepatyczny, który jest dla nas tak ważny jak w tej chwili.
Chcę wam powiedzieć, że w niektórych świetlistych istotach część z nich nadal śpi, mimo, że nadają przesłania, to muszą odłożyć na bok swoje ego i przestać próbować być gwiazdą. Muszą przestać skupiać się tak bardzo na swoim własnym sukcesie i robić to, po co przyszli tutaj, aby pomóc ludzkości w procesie wzniesienia, będąc jasnym kanałem mówiącym tylko prawdę ze swoimi przesłaniami, a nie umieszczając w nich swojej własnej opinii. Zamiast przedstawiać swoją własną opinię lub kwestionować przekaz, po prostu idźcie z przepływem i po prostu połóżcie na papierze informację, którą otrzymaliście, nawet jeśli czasami nie ma to dla was żadnego sensu, po prostu przetwórzcie ją i wyślijcie do źródeł światła, aby mogli przekazać przesłania reszcie świata i nie martwcie się o to. Rozumiem, dlaczego tak się dzieje, ponieważ wtedy czytacie przesłanie, które mówicie poczekajcie, poczekajcie chwilę, zaczynacie kwestionować cały ten przekaz, a potem próbujecie ulepszyć ten przekaz, i wtedy kończy się to tym, że cały przekaz został zmieniony, a nie dlatego tu przychodzimy. Przychodzimy tu, żeby powiedzieć wam prawdę i może nie zawsze jest to prawda, którą chcecie tu usłyszeć, ale to nadal jest prawda i to dobrze, bo wy nadal uczycie się z tej prawdy i idziecie z tą prawdą do przodu.

Wiem z bycia i pracy z wami w przeszłości, jak wspaniali jesteście wszyscy, po prostu zapomnieliście i jesteście w porządku. Wkrótce się obudzicie i wszyscy spotkamy się razem jako duża rodzina i zaczniemy znowu razem tworzyć wspaniałe rzeczy. Nie będziecie już musieli martwić się o pieniądze, rachunki, itd., to będzie piękny i wspaniały świat, więc proszę zaufajcie mi i zaufajcie sobie, bo wszyscy jesteśmy jedno, nie ma separacji, nie ma początku i nie ma końca.
Żyjesz wiecznie, po prostu zmieniasz formę, ale to też się zmieni. Będziesz mógł żyć tak długo, jak będziesz chciał i zmieniać formę, kiedy będziesz chciał się zmienić, a nie być z niej zmuszonym.

Naprawdę cieszę się, że jestem tu dzisiaj, byłem trochę zaniepokojony tym, jak przejdę przez ten kanał, z powodu mojej mocy i mojej wysokiej energii, ale widzę, że jest w porządku, kanał jest w porządku, więc to oznacza, że będę z powrotem i mam nadzieję, że następnym razem przesłanie zostanie wypełnione radosnymi wiadomościami. Cały ten chaos, nieporozumienia, lęki i wszystko inne, co się dzieje, przejdzie. Czekam na niesamowite, piękne i szczęśliwe czasy dla światłych istot na Matce Gai. Przesyłam wam całą moją miłość i wsparcie od Wywyższonych Mistrzów, Federacji Galaktycznej, Doradców i wszystkich innych, którzy uczestniczą w tym niesamowitym pierwszym w historii Procesie Wzniesienia.

Jestem Pierwszym Stwórcą

Dziękuję

https://sananda.website/prime-creator-via-erena-velazquez-april-28-2020/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz