piątek, 24 kwietnia 2020

Gaia via Linda Dillon, April 22, 2020



Czym jest Nova Ziemia przez Gaję | Linda Dillon

22 kwietnia 2020 r.



Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Ziemi, moi przyjaciele!

Linda Dillon: Nie mogło być bardziej trafnego przesłania niż to od samej Gai, Archanioła GQi'anny, kwintesencji zmian, aby naprawdę zrozumieć, co się dzieje w tym czasie zmian katalizowanych przez COVID-19.

Gaja przyszła do mnie wczoraj i poprosiła, abym podzielił się jej wspaniałym, inspirującym przesłaniem na temat tego, jak będzie wyglądała i czuła się Nova Ziemia. Mówiła o zmianach w ludzkiej kondycji, które są niezbędne do tego odrodzenia - ludzie odzyskujący swoje boskie cechy, podziw, niewinność, zdumienie, łagodność i wchodzący w siebie jako zarządcy i współtwórcy Ziemi.

Gaia przyszła do mnie w całej okazałości swojej świętej ciszy. Świętej ciszy, której często nie słyszymy wystarczająco uważnie - długich fal toczących się w środku majestatycznego oceanu, ciszy lasu zanim ptaki się obudzą, ciszy jesiennego liścia przechodzącego ze złota w czerwień w ruinę, ciszy jaskini głęboko w jej łonie. Ona przyszła do mnie w ten sposób i słuchałem.

Jestem Gaia; znana dawno temu jako Archanioł GQi'anna, archanioł miłości, zmiany i metamorfozy. Przychodzę dziś przemawiać do waszego serca i serca ludzkości, aby podzielić się z wami moim planem i planem dla Nowej Ziemi. Kluczem do tego zrozumienia jest również klucz do zrozumienia istoty tego, kim jestem - ciągłych zmian i metamorfoz.

Ja i wszystkie królestwa, które chodzą po mnie i żyją w mojej ziemi, wodach, skałach i rdzeniu, zawsze jesteśmy w procesie zmian i przemian. Po prostu natura tej zmiany, tego przejścia na Nową Ziemię, jest tak głęboka i zauważalna, że w jakikolwiek sposób jesteście świadomi czegoś niezwykłego. Ale bądźcie jasni moje dzieci, że zmiana i przemiana zawsze były częścią mojego wyrażenia miłości do Matki Bożej.

Wszystkie rzeczy związane z moją istotą są cykliczne, postępujące i wracające do Jednego. Ponieważ znacie te rytmy, nie uważacie tych zmian za znaczące; przesunięcie z zimy na wiosnę na lato na jesień; przesunięcie z potoku na rzekę na ocean; przesunięcie z płodu na dziecko na nastolatka na dorosłego na starożytnego. Zauważasz te zmiany, ale nie poświęciłeś im odpowiedniej uwagi.

Zawsze było częścią mojego planu w planie Matki, że w pewnym momencie wstąpię i wrócę do domu. Ponieważ jestem w innych ramach czasowych niż ludzkość, nie myślicie o tym. Nie wzięliście pod uwagę zmian, których dokonuję z pomocą Kompanii Niebios, aby kontynuować moją podróż duszy. Nie ma to znaczenia i nie jest to coś, na co szczególnie chciałem zwrócić waszą uwagę, ponieważ jako wasza matka opiekowałem się wami i rozumiałem, że jesteście skoncentrowani na własnej ewolucji i dramatach.

Nawet nie zwróciliście należytej uwagi na to, że przeszedłem ze starego 3. wymiaru do 5. do 7. Byliście tak zaangażowani w badanie swoich własnych doświadczeń, że nie zauważyliście, iż pozwoliłem waszej zbiorowej decyzji postępować w sposób, który nie był zgodny z pierwotnym planem.

Pozwoliłem ci pozostać na mojej powierzchni i nadal cię pielęgnować. Lecz Ziemia Nova rodzi się z drogich serc i wymaga to waszego udziału, waszej miłości i zniszczenia odrażających ludzkich zachowań, które nie są już zgodne ze mną. Z tego powodu wezwałem was jako Nowych was.

Nowe Ty jesteś człowiekiem/hybrydą, który decyduje się żyć świadomie, a przez to mam na myśli pełnię swojej boskości i bycia. Jest to osoba, która nie tylko pragnie, lecz jest gotowa uczestniczyć w ustanawianiu nowych wzorców świadomości serca, zachowań, działań i współtworzenia, które są w harmonii z moim wniebowstąpieniem.

Nowy Ty jest osobą, która świadomie współpracuje i zdaje sobie sprawę z konieczności życia w harmonii ze Wszystkim. Królestwo, wasi bracia i siostry gwiazdy, planety wewnętrzne i zewnętrzne, towarzystwo niebios, wszyscy zgadzają się i są w zgodzie z tą zmianą. A teraz nadszedł czas, w waszym odniesieniu do czasu, aby ludzkość zrobiła krok naprzód we współpracy.

Jak to się dzieje? Rozwija się ono poprzez wasze kroki naprzód i nie tylko obejmuje, lecz w pełni wciela się w Nowego Ciebie. Teraz pozwólcie mi wyjaśnić mój plan, a wtedy zrozumiecie wyraźniej, jak to jest, że wzór Nowego Ty jest potrzebny do naszego dalszego wspólnego zamieszkiwania jako szczęśliwa rodzina.

Nova Ziemia, Nova Gaja, nie jest już miejscem zanieczyszczenia, bezczeszczenia, ubóstwa, wojny, głodu, braku, ograniczenia, śmierci, choroby, upokorzenia, wstydu, nierówności czy bólu w jakiejkolwiek formie. Te cechy starej Ziemi nie istnieją w piątym, szóstym czy siódmym wymiarze i dlatego nie mogą być kontynuowane na mojej planecie.
Pomyślcie o tym jak o sytuacji, w której nie ma tlenu, który mógłby utrzymać te formy życia. I nie popełnij błędu, wszystkie te fałszywe siatki i przekonania, wazany wewnątrz i bez, są formami życia. Przyjęły one swoją własną moc i rygor i nie mogą i nie będą kontynuowane na Nowej Ziemi. Nie mówi się o tym w żaden sposób dziecko, które jest groźne. To nie jest zawiadomienie o eksmisji, ale po prostu stwierdzenie faktów o tym, jak zamierzam postępować.

Zbyt często myśleliście o tych fałszywych siatkach i warunkach jako o cechach, w których wy jako ludzie albo uczestniczyliście, albo byliście zmuszeni wytrzymać. To jest myopic myślenie, ja jest myśleć jaźń jaźń i ja jest samolubny i krótkowzroczny. Wszystkie fałszywe siatki rozwinięte przez ludzkość zostały nałożone nie tylko na moje święte "ja", ale także na królestwa. Wszystkie cierpiały z powodu fałszywych siatek i wierzeń, że ludzki kolektyw doszedł do wartości jako prawda i odbicie rzeczywistości. Teraz mówię wam, że zostawiamy za sobą te drogi bycia - my wszyscy, wasza Boska Matka, królestwa, gwiazdy, towarzystwo niebieskie, wszyscy zaprosiliśmy was do przyłączenia się do nas w tej podróży. A wy się zgodziliście.

Więc dokąd płyniemy? Jaki jest ten proces zmian? Jak wygląda, pachnie i czuje się Nova Ziemia? Co tworzymy i zapraszamy was, jako Nowych was, do udziału w tym procesie?

Zacząłem ten dzień od rozmowy z wami o mojej istocie zmiany, miłości i metamorfozie. Zostawiliśmy za sobą kokon starego trzeciego wymiaru i wchodzimy, jak każdy z was, do wyższych sfer. Ja, Gaja, wracam do pierwotnych intencji. Oznacza to pozwolenie na przywrócenie mojego oryginalnego projektu duszy i rozkwitnięcie bardziej błyskotliwie niż kiedykolwiek wcześniej. Moje rzeki, oceany, jeziora, moja życiowa krew jest oczyszczona. Moja ziemia, drzewa, kwiaty, pola, rośliny i są przywrócone z wibracjami światła i miłości. Wszystko to odzwierciedla się jako bogate składniki odżywcze, oczyszczona gleba, żywe i obfite siły i formy życia.

Królestwo jest wolne i radosne - nie tylko to, co wyobrażacie sobie jako królestwo zwierząt, ale żywioły, wróżki, krasnoludki, szproty, dewy - wszystkie są widoczne i działają alchemicznie, aby przywrócić piękno i blask swoim domom. Łańcuchy górskie błyszczą i wzbijają się w kierunku nieskazitelnego nieba. A przede wszystkim moje powietrze, wasze powietrze, wasza atmosfera jest nie tylko oczyszczona, ale i rozrzedzona. Pomyślcie o powietrzu wypełnionym tęczami, aniołami, Uzdrowicielami Tralany i Inżynierami Halionu - bo tak jest.

Miasta będą mile widziane i współtworzone jako miejsca spotkań i zgromadzeń dla kolektywu ludzkiego, ale nigdy więcej ich wyłącznego przeznaczenia. Miasta Światła wyłaniają się na całej planecie dzięki wsparciu mnie, wyższych sfer, waszych gwiazdorskich braci i sióstr oraz towarzystwa niebios. Każde miasto jest centrum kulturalnym do różnych celów, każde wspaniałe i samowystarczalne na swój sposób. Ale pozwólcie mi wyjaśnić, że te Miasta Światła są budowane we współtworzeniu z Nową Wy, istotami nowymi, które decydują się pracować w harmonii i kochać Lindę Dillon ze wszystkimi. Nowy Ty nie jest po prostu świadomą sercem przebudzoną jednostką, ale żywym, pełnym partnerem w tych kreacjach. I właśnie dlatego konieczne jest ponowne rozplanowanie kolektywu.

Sięgam do każdego z was, moich ukochanych synów i córki mojego serca. Wzywam was, abyście wystąpili do przodu i domagali się swojego oryginalnego projektu i w tej regeneracji ustanowili nową siatkę dla ludzkości. Jesteście twórcami wzorców dla ludzkości i zgodnie z waszą prośbą o wyjście w ramach tego wspaniałego planu, czekamy na was. Ale proszę się pospieszyć - nie bądźcie pochopni, potrzebujący i nie lękajcie się. Bądźcie punktualni, przemyślani, rozważni, ale również pilni, celowi i w pełni obecni.

Prowadzona przez Lindę Dillon
©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/
https://sananda.website/gaia-via-linda-dillon-april-22-2020/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz