czwartek, 23 kwietnia 2020

Co to jest Nova Ziemia


Co to jest Nova Earth autorstwa Gaia | Linda Dillon

23.04.2020 01:26:00 - Linda Dillon , Messages , Spirituality





22 kwietnia 2020 r. Szczęśliwy Dzień Ziemi, Moi Przyjaciele! Linda Dillon: 

Nie mogło być bardziej stosownego przesłania niż to od samej Gai, Archanioła GQi'anny, kwintesencji agenta zmian, aby naprawdę zrozumieć, co dzieje się w czasie zmiany katalizowanej przez COVID-19.

 Gaia przyszła do mnie wczoraj i poprosiła o podzielenie się jej wspaniałą inspirującą wiadomością o tym, jak będzie wyglądać i czuć się Nova Earth. Mówiła o zmianach w ludzkiej kondycji, które są konieczne, aby doprowadzić do odrodzenia - ludzie powracający do swoich boskich cech, podziwu, niewinności, zdumienia, łagodności i wkraczają w ich twórców jako zarządcy i współtwórcy Ziemi.

Gaia przyszła do mnie w całej okazałości świętej ciszy. Święta cisza, której często nie słuchamy wystarczająco dokładnie, aby usłyszeć - długie falujące fale pośrodku majestatycznego oceanu, cisza lasu przed budzeniem ptaków, cisza jesiennego liścia zmieniającego się ze złotego w czerwony w rdzawy , cisza jaskini głęboko w jej łonie. Tak do mnie przyszła, a ja słuchałam.
 Jestem Gaja; 
znany dawno temu jako Archanioł GQi'anna, archanioł miłości, zmiany i metamorfozy. Przyszedłem dziś porozmawiać z waszym sercem i sercem ludzkości, aby podzielić się z wami moim planem i planem Nova Earth. Kluczem do tego zrozumienia jest także klucz do zrozumienia istoty tego, kim jestem - ciągłej zmiany i metamorfozy.


Ja i wszystkie królestwa, które na mnie chodzą i żyją w mojej glebie, wodach, skałach i jądrze, zawsze podlegają procesom zmian i przemian. Po prostu charakter tej zmiany, ta zmiana na Nową Ziemię, jest tak głęboka i zauważalna, że ​​w jakikolwiek sposób jesteś świadomy czegoś niezwykłego. Ale bądźcie jasne, moje dzieci, że zmiany i transformacje zawsze były częścią mojego wyrażania miłości do Boskiej Matki.

Wszystkie rzeczy związane z moją istotą są cykliczne, rozwijają się i wracają do Jednego. Ponieważ znasz te rytmy, nie uważasz tych zmian za znaczące; przejście z zimy na wiosnę na lato na jesień; przejście ze strumienia do rzeki na ocean; przejście z płodu na dziecko na nastolatka na dorosłego na starodawnego. Zauważysz te zmiany, ale nie poświęciłeś wystarczającej uwagi.

Zawsze było częścią mojego planu w planie Matki, że w którymś momencie wzniosłam się i wróciłem do domu. Ponieważ jestem w innych ramach czasowych niż ludzkość, nie myślicie o tym. Nie wzięliście pod uwagę zmian, które wprowadzam przy pomocy Kompanii Niebieskiej, aby kontynuować podróż mojej duszy. To nie ma znaczenia i nie jest to coś, na co szczególnie zależało mi na zwróceniu uwagi, ponieważ jako twoja matka opiekowałam się tobą i zrozumiałam, że skupiłeś się na własnej ewolucji i dramatach. Nawet nie zwracałeś uwagi, kiedy przeniosłem się ze starego trzeciego wymiaru do piątego na siódmy. Byłeś tak zaangażowany w badanie własnych doświadczeń, że nie zauważyłeś, że pozwoliłam, by twoja zbiorowa decyzja przebiegała w sposób niezgodny z pierwotnym planem.


Pozwoliłam wam pozostać na mojej powierzchni i nadal was pielęgnować. Ale Nova Earth rodzi się, drodzy serca, a to wymaga waszego udziału, waszej miłości i zniszczenia nienormalnych ludzkich zachowań, które nie są już zgodne ze mną. Z tego powodu wezwałam cię jako The New You. ( Nowych Was)
New You (Nowy Ty) jesteś człowiekiem / hybrydą, który decyduje się żyć świadomie, a przez to rozumiem pełnię swojej boskości i bycia. Osoba, która nie tylko pragnie, ale jest gotowa uczestniczyć w ustanawianiu nowych wzorców świadomości serca, zachowań, działań i współtworzenia, które są zgodne z moim wniebowstąpieniem.

Nowy Ty to osoba, która świadomie współpracuje i zdaje sobie sprawę z konieczności życia w harmonii ze Wszystkim. Królestwa, wasi gwiezdni bracia i siostry, wewnętrzna i zewnętrzna planeta, towarzystwo nieba są zgodne i dostosowane do tej zmiany. A teraz, w odniesieniu do czasu, nadszedł czas, aby ludzkość postąpiła naprzód we współpracy. Jak to się dzieje? Odsłaniasz je, czyniąc krok naprzód i nie tylko obejmując, ale także w pełni ucieleśniając Nowego Ty. Teraz pozwól mi wyjaśnić mój plan, a wtedy zrozumiesz lepiej, jak to jest konieczne, że wzornictwo New You jest wymagane dla naszego dalszego wspólnego życia jako szczęśliwej rodziny.



Nova Earth, Nova Gaia, nie jest już miejscem zanieczyszczenia, zbezczeszczenia, ubóstwa, wojny, głodu, braku, ograniczenia, śmierci, choroby, upokorzenia, wstydu, nierówności lub bólu w jakiejkolwiek formie. Te cechy starej Ziemi nie istnieją w 5., 6. lub 7. wymiarze i dlatego nie mogą trwać na mojej planecie. Pomyśl o tym jako o sytuacji, w której nie ma tlenu, który wspiera te formy życia. I nie pomylcie się, wszystkie te fałszywe siatki i wierzenia, vasany wewnątrz i na zewnątrz, są formami życia. Przyjęły własną moc i rygor i nie mogą i nie będą kontynuowane na Nowej Ziemi. Nie mówi się w żaden sposób, że dziecko jest groźne. To nie jest zawiadomienie o eksmisji, ale po prostu stwierdzenie faktu, w jaki sposób zamierzam postępować.



Zbyt często myślałeś o tych fałszywych siatkach i warunkach jako cechach, w których Wy, jako ludzie, uczestniczyłeś lub musiałeś je znosić. To jest krótkowzroczne myślenie, to myślenie jaźni ego, jest samolubne i krótkowzroczne. Wszystkie fałszywe siatki opracowane przez ludzkość zostały narzucone nie tylko mojemu świętemu ja, ale także królestwom. Wszyscy cierpieli z powodu fałszywych siatek i przekonań, które ludzki kolektyw zyskał wartość jako prawda i odbicie rzeczywistości. Teraz mówię wam, że porzucamy te sposoby pozostawania w tyle - my wszyscy, i my, wasza Boska Matka, królestwa, gwiezdne istoty, towarzystwo nieba, wszyscy zaprosiliśmy was, abyście dołączyli do nas w tej podróży. I zaakceptowałeś.


Dokąd więc płyniemy? Co to za proces zmian? Jak wygląda Nova Earth, jak pachnie i jak się czuje? To w co tworzymy i zapraszamy Cię, jako Nowego Ty, do wzięcia udziału? Zaczęłam ten dzień od mówienia wam o mojej esencji zmiany, miłości i metamorfozy. Porzuciliśmy kokon starego trzeciego wymiaru i wchodzimy, podobnie jak każdy z was, w wyższe sfery. Ja, Gaia, wracam do pierwotnych zamiarów. Oznacza to, że moja oryginalna konstrukcja duszy może zostać przywrócona i rozkwitnąć jeszcze lepiej. Moje rzeki, oceany, jeziora, krew w moim życiu jest oczyszczona. Moja ziemia, drzewa, kwiaty, pola, rośliny i są przywrócone przez wibracje światła i miłości. Wszystko to odzwierciedla się jako bogate składniki odżywcze, oczyszczona gleba, żywa i obfita siła życiowa i formy.



Królestwa są wolne i radosne - nie tylko to, co wyobrażasz sobie jako królestwa zwierząt, ale żywiołaki, wróżki, krasnoludy, duszki, dewy - wszystkie są widoczne i pracują nad swoją alchemią, aby przywrócić piękno i blask swoich domów. Pasma górskie błyszczą i wznoszą się w kierunku dziewiczego nieba. A przede wszystkim moje powietrze, wasze powietrze, wasza atmosfera jest nie tylko oczyszczona, ale i rozrzedzona. Pomyśl o powietrzu wypełnionym tęczami, aniołami, Uzdrowicielami Tralany i Inżynierami Halion - bo tak jest.

Miasta będą mile widziane i współtworzone jako miejsca spotkań i spotkań dla kolektywu ludzkiego, ale już nigdy nie będą ich wyłącznym celem. Miasta Światła pojawiły się na całej planecie przy wsparciu mnie, wyższych światów, waszych gwiezdnych braci i sióstr oraz towarzystwa niebios. Każde miasto jest centrum kulturalnym do różnych celów, każde wspaniałe i samowystarczalne. Ale pozwólcie, że wyjaśnię, że Miasta Światła zbudowane są we współtworzeniu z Nowym Ty, nowymi istotami, które decydują się na harmonijną pracę, a Linda Dillon kocha wszystkich. Nowe Ty nie jest po prostu przebudzoną osobą świadomą serca, ale żywym, pełnym partnerem w tych dziełach. I dlatego konieczne jest ponowne wzornictwo kolektywu.

Wyciągam rękę do każdego z was, moich umiłowanych synów i córki mego serca. Wzywam was, abyście wystąpili naprzód i zgłosili swój pierwotny projekt, a w tej rekultywacji ustanowili nową siatkę dla ludzkości. Jesteście twórcami wzorców dla ludzkości i na waszą prośbę, aby wystąpić w ramach tego większego planu, czekamy na was. Ale proszę, pospieszcie się - nie bądźcie pochopni, potrzebujący ani lękliwi. Bądź na czas, rozważny, troskliwy; ale także sumienny, celowy i w pełni obecny.
 
Prowadzone przez Lindę Dillon © 2020 Council of Love, Inc. https://counciloflove.com/


Ten przekazywany materiał jest chroniony prawem autorskim. Zachęcamy do udostępnienia go pod warunkiem, że zostanie on wykorzystany w całości, że nie zostaną wprowadzone żadne zmiany, że będzie bezpłatny, a informacja o prawach autorskich, kredyt na kanale, link do strony i to oświadczenie zostaną opublikowane. 
[Pełne warunki prawa autorskiego na https://counciloflove.com/copyright-notice/ Źródło: Golden Age of Gaia
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz