niedziela, 26 kwietnia 2020

Galactic Center via Galaxygirl, April 25th, 2020



Centrum Galaktyczne 4/25/2020

Jestem Centrum Galaktycznym waszej Drogi Mlecznej, teraz Złota Róża, galaktyka. Ten wahał się doprowadzić mnie do końca, ponieważ istnieje wiele błędnych przekonań na temat miejsc posiadających świadomość i zapewniam was, że oczywiście jest jeszcze wiele innych tajemnic takich jak ta do rozwikłania. Kolektywy, w ramach kolektywów, jak winogrona na pnączu, istnieją. Jesteście tylko jednym winogronem w nieskończonym sadzie możliwości, piękności jeszcze nie odkrytych. A jednak, w tobie jest tak samo. Te wasze ludzkie ciała znów będą wspaniałe. A jednak zawiłości, piękno i tajemnice waszych ciał są jak nieskończona winnica. (Widzę wewnętrzne funkcjonowanie komórki i sygnatury energetyczne za komponentami, wszystkie skierowane bosko i działające jako jedna całość).
Jestem Centrum Galaktycznym, rdzeniem waszej Drogi Mlecznej, teraz Galaktyka Złotej Róży. Łączenie się ze mną po mocnym zakotwiczeniu w kryształowym sercu Gai, jest bardzo mile widziane. Wielu twórców przybywa tu, by myśleć, tworzyć plany swoich przyszłych przedsięwzięć. Ja jestem punktualny. Wprowadzam poprzez moje energie bezruchu, neutralności, pełnego potencjału do Nowej Gai, do Was, do tych uziemionych, którzy są wykorzystywani w tych bardzo wysokich, bardzo żywych energiach tworzenia. Pobieram, za pozwoleniem, więcej kreatywności. Wielu z was niepokoi się o programy dobrobytu, o nowe kierunki, które chcecie obrać w swoim życiu i być może nadszedł czas, by więcej medytować, połączyć się z nieruchomym punktem wewnątrz. Jestem bardzo dużą nieruchomą świadomością punktową. Uziemiam centrum waszej galaktyki. Oczywiście jestem tylko jednym małym winogronkiem w jeszcze większym sadzie nieskończenie pięknych galaktyk, równoległych i innych. Nigdy nie będzie wam brakowało rzeczy do zbadania. Nigdy nie przestaniecie się zastanawiać nad majestatem i cudem stworzenia. Jesteście twórcami przeżywającymi powstanie z wielkiego upadku. Mówię to szczerze, postarajcie się tym cieszyć. Bo wielu patrzy, uczy się od was. Bowiem będziecie jeszcze dalszymi nauczycielami, rozszerzonymi i eterycznymi dla innych, którzy w przyszłości wezmą udział w podobnych podróżach. Ale nikt nie będzie mógł upaść tak daleko jak Gaja upadła. Zostaliście uwięzieni w matrycy iluzji, w upadłym królestwie, które jest przepojone miłością z samego serca Matki Ojca, z Galaktycznego Rdzenia, mojej Matki Ojca. Świadomość jest wszędzie wokół ciebie. Nieskończoność jest nieskończona, poza ludzkim pojmowaniem, tak, ale nie poza pojmowaniem istoty wyższej ewolucji, którą uświadamiasz sobie, że jesteś i że zawsze byłeś.
Ja jestem Centrum Galaktycznym. Życzę wam, abyście pamiętali o swoim własnym centrum w sobie. Wasze własne centralne słońce promienieje jasno. Połączcie się z Alcyone, połączcie się z siecią centralnego słońca, jeszcze raz kolejny zestaw winogron, większe winogrona (śmiech) w nieskończonym sadzie stworzenia. Wszystko jest żywe. Wszystko kipi od światła i miłości, od pamięci, od bicia serca stworzenia. Pamiętajcie. Nadszedł czas, aby ludzkość po raz kolejny przypomniała sobie swoje nieskończone piękno i wartość jako członkowie Federacji Galaktycznej, jako członkowie licznych rad, zbyt licznych, aby je wymienić i wymienić. Wy, uziemiona ekipa, byliście bardzo, bardzo zajęci. W tej pracowitości można łatwo stać się nieuziemionym, jeśli nie jest się świadomym.
Ja jestem Centrum Galaktycznym. Wysyłam kody neutralności i równowagi. Wewnętrzna równowaga, wewnętrzny spokój, wewnętrzne prowadzenie, wszystkie są w tobie. Jestem wewnętrznym punktem spokoju dla waszej galaktyki. Możecie łączyć się ze mną zawsze, lecz najlepiej tylko po dostatecznym uziemieniu do serca waszej pięknej planety, nie po to żebyście się nie zagubili, bo to jest strach. Nie, lecz żebyście mogli przekazać to błogosławieństwo równowagi i moich własnych energii do Gai. Zachęcam pracowników światła do udoskonalenia tego wewnętrznego uziemienia, do wprowadzenia dalszej równowagi i neutralności oraz uzdrowienia w Gai. Zamierzajcie połączyć się z własnym wewnętrznym bogiem. Zrównoważyć ten obecny przewrót planetarny, którego jesteście świadkami z miłością, z neutralnością, z równowagą, z łaską. Łaska jest kluczowym składnikiem w równowadze i kochających twórczych wysiłków. Łaska jest dostępna dla wszystkich, jest obfitość łaski, nadziei, wszystkich dobrych rzeczy. Tak jak światy są nieskończone, tak i miłość Źródeł jest nieskończona dla was, dla was, drodzy, tylko dla was. Dla wszystkich - wszystkie rzeczy są jednym. Ale dla was, drogie serca, wojowników w formie, wszechświat z miłością spiskuje, aby pomagać i prowadzić, pielęgnować i zapewniać wam, dla jednego małego winogrona na krzewie winnym w morzu nieskończonych winogron. Każde winogrono, każda dusza jest cenna. Światło słoneczne świeci, bogata żyzna dusza pielęgnuje i podtrzymuje, woda gasi, winorośl rośnie silnie. Twoje krzewy są silne. Wasze korzenie są głębokie. Nie możesz zawieść. Trzymajcie się ziemi.

Jestem Centrum Galaktycznym. Jestem miejscem uziemienia dla wielu systemów. Poczuj moją miłość do ciebie. Poczuj oddech i wysłuchaj modlitw, które zostały wypowiedziane i poczuj w poprzek wielokrotności wzlotu Gai i wiedz, że jesteś kluczowym, krytycznym graczem w tym nieskończonym arcydziele uzdrawiania. I bądźcie teraz uzdrowieni, drodzy. Poczujcie moje światło i bądźcie w domu. Kiedy jesteś zrównoważony i spokojny, w jedności ze Wszystkim, jest twój dom. Nie ma potrzeby tęsknić za innymi systemami gwiezdnymi. Widzisz, są one zawarte we mnie, wiele z nich. A jeśli nie, to nawet jeśli jesteście wcieleni z najdalszej spec galaktyki z całej winnicy, to wszyscy jesteśmy połączeni z winoroślą, ze świadomością Źródła. Patrzcie, jesteście w domu. Przesyłam wam uczucia domu, równowagi, czystej miłości. Jesteście kochani ponad miarę, jesteście ludźmi, których
należy cenić, jesteście bezpieczni, jesteście kochani. Jesteśmy teraz jednym.
Jestem Centrum Galaktycznym. Pokój kochany, pokój. Jeśli chcecie się ze mną połączyć, jestem tutaj. Nigdzie się nie wybieram. Kiedy odwiedzasz, czujesz kochające intencje tych, którzy stworzyli przed tobą. To doskonałe miejsce do odpoczynku i doładowania. Skieruj te uzdrawiające energie do Gai i wznieś się w górę jako jedno.
~ galaxygirl

https://sananda.website/galactic-center-via-galaxygirl-april-25th-2020/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz