poniedziałek, 27 kwietnia 2020

'Dokumenty Wzniesienia' fascynująca podróż

Book 2

























"Teraz, oczywiście, jeśli skończycie z tymi wszystkimi ciemnymi i ciężkimi rzeczami strachu i bólu oraz zła i ofiarności i tak dalej, to nie musimy już zajmować się tymi sprawami w miarę postępu. Oznacza to, że teraz zmieni się także cały ton Dokumentów Wniebowstąpienia. Teraz możemy zacząć się naprawdę dobrze bawić z tym poszukiwaniem mądrości i zrozumienia. Możemy otworzyć się na odkrycie dla czystej radości i zobaczyć, dokąd nas to prowadzi. Teraz nie próbujemy już uciekać od tego, co nas boli i przeraża... Teraz biegniemy w kierunku tego, co nas intryguje, fascynuje i sprawia, że jesteśmy szczęśliwi."

  Zrozumieliście wasz świat w zupełnie nowy sposób. Strach nigdy więcej nie musi was motywować. Teraz wiecie, że jesteście stworzeniem Miłości. I tak jak zmieniło się wasze spojrzenie na wasz świat, tak zmieniło się także wasze doświadczenie tego świata. Nie tylko czujecie się inaczej w swoim świecie, lecz również dokonujecie nowych wyborów i tworzycie sobie nowe życie. Rozpoczynasz zupełnie nową podróż opartą na Miłości i podążasz za swoim sercem. Czyż nie tak?



Z: Mogę się tylko śmiać, 8. Na pewno tak jest. Wszystko w moim życiu się zmienia. Wszystko. Świat, z którym zmagam się na co dzień, jest zapierający dech w piersiach, a ludzie w nim są wspaniali. Pracuję o wiele ciężej i dłużej niż w mieście, ale teraz uważam, że kocham robić to, co muszę. Czy jak pracując na mojej ziemi usuwając obcą roślinność lub sadzić warzywa, czy ja pracuje na wzniesienia papierach lub mojej strony internetowej. Albo cokolwiek innego przynosi mój dzień, kocham to wszystko. Ale bardziej niż to kocham to, co czuję o sobie i moich wyborach. Kocham uczucie że teraz zaczynam brać aktywną rękę w tworzeniu mojej rzeczywistości raczej niż poprzedzający uczucie być ofiarą rzeczy zdarzało się. I to jest zmiana w mojej duszy, która nastąpiła w wyniku mądrości i wglądu, które Ty i J-D przekazaliście mi w tych poprzednich 11 rozdziałach. Jestem niezmiernie wdzięczny. Kocham, kocham, kocham moje życie teraz!



8: To dlatego, że teraz kochasz samego siebie i skupiasz swoją uwagę na tym, co kochasz. Nie nalegasz już na skupienie swojej uwagi na tym, czego nie kochasz. I tworzysz swoją rzeczywistość poprzez skupienie swojej uwagi. To jest to, co sobie przynosisz. I jak podjęliście nową decyzję, aby uwolnić to, co nie rezonuje z waszym sercem i podążać w kierunku tego, co robi, to robicie to na nowo. Tak więc całe wasze życie jest tworzone na nowo. I w odpowiednim czasie, więc cała wasza rzeczywistość zostanie stworzona na nowo. Dopiero co zaczęliśmy!"


Dalej: https://winowinowinocd.blogspot.com/p/wzniesienia-dokumenty-ksiega-2.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz