niedziela, 16 czerwca 2019

Po prostu bądź tym, kim jesteś, świat się dostosuje. - 16 CZERWCA 2019




Uwielbiam synchroniczność - nigdy nie wiesz, kiedy i przez kogo otrzymasz odpowiedzi i informacje dotyczące sytuacji i rzeczy, które musisz usłyszeć.

                                                   

Ponownie przechodzę przez pewne wewnętrzne zmiany, energie, które otrzymujemy ostatnio, tak transformacyjne - pierwsza wewnętrzna później przychodzi także zewnętrzna - i tutaj energie Pełni Księżyca - czuję, że energie rosną i wkrótce przesilają się, tak potężny / transformacyjny miesiąc . Realizacje i życia momenty przychodzą i odchodzą, a ty usuwasz i przeprogramowujesz część ciebie, co już nie służy, i budujesz na popiele nowego, silniejszego ciebie. Czuję, że w tym czasie wszyscy próbujemy znaleźć siebie - nasze prawdziwe ja i być mu wierni.
Więc wczoraj ktoś w duchowej grupie dzieli się wideo - to jest kanał wideo Bashara - normalnie już nie słucham ani nie czytam informacji o kanale, ponieważ zawsze ta sama bla bla bla ALE czasami możemy uzyskać naprawdę dobre informacje - bez obrazy ja też rozpoczynam podróż z książkami Kryona - i kochałam je - to spowodowało, że ​​moje wibracje stały się wyższe i tym razem zacząłem doświadczać tego świata i kocham kosmiczny humor. Nie oceniaj tutaj bracie i siostro, weź informacje, które uważasz za dobre dla ciebie.
Aby wideo, którego nie oglądałam, po prostu kliknęło na niego, przeskoczyłam do przodu w skali czasu i obejrzałam trochę i tak dalej, a potem dokładnie usłyszałam bardzo ważne informacje, wiedziałam też, że ta wiadomość jest dla mnie i dla wszystkich, którzy mają taki sam problem myślenia jak ja.
Więc naszym problemem jest to, że wciąż tkwimy w opinii innych ludzi / rodziny i nadal bardzo dbamy o to, jak inni ludzie osądzają nas / myślą o nas. Możesz zaprzeczyć, jak chcesz, ale to nadal jest fakt. Żenujące być „innym” jak zwykle. Ponieważ „normalny” wciąż bardzo dużo i my, którzy jesteśmy „inni”, wciąż jesteśmy tacy mniej.
                                             

Boimy się być sobą, ponieważ boimy się reakcji innych ludzi itp.
Ale tutaj jest odpowiedź, która może nam pomóc:


„Idąc naprzód, aby być sobą w sposób, w jaki wolisz, wchodząc w interakcje ze społeczeństwem w dowolny sposób, aby być sobą. Czego się boisz, że może się zdarzyć? 
Czy możesz odpowiedzieć na to pytanie uczciwie?
Odpowiedziała, gdy dostała sędziego, i tutaj pojawia się ważna odpowiedź, którą wielu lightworkers musi usłyszeć, a która pochodzi z channelingu nie z Sił Świetlnych lub RM ani z innych sposobów.


„przez kogo? Ktoś, kto nie ma żadnego interesu w zrozumieniu twojego życia ? 
Nie możesz próbować powiedzieć sobie, musisz zrozumieć, jak to działa. 
Nikt nie może cię bardziej znać niż ty . 
Nie osądzają cię, nawet jeśli próbują. Nie mogą cię osądzić, nie są w stanie cię osądzić, ponieważ nie mają nic wspólnego z doświadczeniem twojego życia. To twoje życie , jesteś wyjątkową rzeczywistością. Teraz, nawet jeśli mogą próbować cię osądzać, zrozumiesz, jeśli to robią, częściej niż nie, jest to projekcja na ciebie samych problemów, których sami się boją . oni są w większym lęku niż ty. Zobacz je w ten sposób. Każdy, kto osądza, którego można ze współczuciem rozpoznać, boryka się z większym lękiem niż ty, albo nie wyrzuciłby tego osądu na ciebie, ponieważ tak bardzo boją się zajrzeć do środka z obawy, że sami są niegodni. „
                                                   
 
Tutaj Bashar pyta, jaki jest faktyczny strach, jeśli społeczeństwo ją osądzi. Ona odpowiedziała, że ​​została sama. Odpowiedź to:


„... Ostatecznie bój się tu być samemu ... Czy rozumiesz, że jesteś sama? .. Czy rozumiesz, że nigdy nie jesteś sama? Istnieje mała sztuczka, którą możesz użyć w swoim języku. Ponieważ wszystko, co musisz zrobić jest dodanie L, a potem samo staje się wszystkim. Jedyny czas, aby poczuć negatywność bycia samemu, to kiedy wyciągniesz L.


Ale czego on tutaj nie rozumiał, że jesteśmy ludźmi tutaj w 3D i potrzebujemy czasami prawdziwych połączeń, prawdziwego fizycznego dotyku - przytulania - dobrych słów. Nie czuję się samotna i robię to. Nawet jeśli wiem, że nie jestem sama, wiele otaczających mnie istot, nie sprawia, że ​​się uśmiecham, ponieważ fizycznie chcę być z innymi. Więc tak i nie.


Tutaj wideo: pierwsze zdania około 34.
https://www.youtube.com/watch?v=Lo5oMBfu96A&t=1573s


Dzięki za przeczytanie.


BĄDŹ SOBĄ!
POŚWIETL SWOIM ŚWIATŁEM W TEN ŚWIAT!
Robię to samo
Pokój :)

Bejegyezte: Data Andy85 : 16 czerwca 2019 r
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz