niedziela, 30 czerwca 2019

Artykuł dotyczący Rotszyldów: - Benjamin Fulford - 28 czerwca 2019






Artykuł dotyczący Rotszyldów


Szanowny Panie Fulford:
Byłbym wdzięczny, gdybyś mógł skomentować ten artykuł, który ukazał się w British Jewish Chronicle .
Jako Żyd, a zwłaszcza wraz z rozwojem antysemityzmu, odczuwanie tego, co mogłoby jeszcze bardziej podpalić płomienie, jest dla mnie bardzo denerwujące i niepokojące. Co zrobić, jeśli poniższy artykuł jest poprawny i ta rodzina nie jest winna wszystkich oskarżeń?
Dziękuję Ci.
Z poważaniem, 
JS

Drogi JS,
Przede wszystkim w artykule, który mi przysłałeś, brakowało pierwszych kilku słów każdego zdania. Jeśli możesz uzyskać link lub pełną kopię, opublikuję go na mojej stronie głównej z korzyścią dla moich czytelników.
Proszę jednak zrozumieć, że jako dziennikarz staram się zawsze uzyskiwać informacje ze źródeł pierwotnych. Jeśli przedstawiciel rodziny Rothschildów chciałby przeprowadzić ze mną publiczny wywiad, jestem pewien, że wielu ludzi będzie go oglądać i osądzać dla siebie. Zbyt często nazwa Rothschilda jest używana jako skrót dla grupy powiązanych ze sobą rodzin, które wywierają ogromną kontrolę nad prywatnymi bankami centralnymi.
Również lata badań doprowadziły mnie do wniosku, że istnieje podgrupa Żydów, którzy nie są w rzeczywistości Żydami, ale wielbią Szatana, Baala, Molocha itd. Pojawiają się w Księdze Rut i składają ofiary z ludzi. Ukrywają się za Żydami i używają ich jak peleryny matadora, aby odciągnąć od nich ludzi.
Jest też grupa, którą nazywam Sabbateanami, którzy wierzą, że to Żydzi mają sprawić, że biblijne proroctwa się spełnią i sprowadzą Mesjasza. Ta grupa była za stworzeniem Izraela. Członkowie mojej żydowskiej rodziny byli wśród tych, którzy wierzyli, że Bóg wykona dzieło Boże i chce pozostać w ich europejskiej ojczyźnie. Zostali zaatakowani i zmuszeni przez Hitlera (członka rodziny Saxe / Gotha / Rothschild / Habsburgów) do wyjazdu do Izraela.
Jeśli sprawdzisz historię, zobaczysz, że Żydom wolno było uciekać do Izraela w obliczu prześladowań nazistowskich. Kanada niedawno przeprosiła za zamknięcie granic dla Żydów uciekających przed nazistami.
Tak czy owak, królicza dziura przebiega głęboko, ale chętnie ustanowiłbym rekord dla Rotszyldów.
—BF

Szanowny Panie Fulford:
Dziękujemy za szybką odpowiedź.
Mam nadzieję, że załączony link działa, ponieważ nie jestem najbardziej technicznym z ludzi. Jeśli nie, możesz znaleźć artykuł w Jewish Chronicle . Zrobiłem wyszukiwanie i jest datowane na 11 grudnia 2017 r. Pod nazwiskiem Roberta Philpota. Został przedrukowany 21 czerwca.
Mam nadzieję, że uda ci się uzyskać wywiad z członkiem rodziny Rotszyldów, zwłaszcza jeśli wszystko, co jest o nich napisane, jest nieprawdziwe. Mam nadzieję, że tak jest, ale nie wiadomo już, w co wierzyć.
Jeśli opublikujesz ten artykuł, bardzo interesujące będzie przeczytanie odpowiedzi na ten artykuł.
Życzę ci dobrze w pracy i życiu. Dziękuję Ci.
Z poważaniem, 
JS
ciekawe są komentarze..polecam...
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz