poniedziałek, 5 marca 2018

Kryon: Fragment z "Aby zatrzymać starzenie się ciała"

Kryon: Fragment z "Aby zatrzymać starzenie się ciała"


2 marca 2018 r. Mike Quinsey
Drodzy przyjaciele,
Jeszcze raz przesyłam wyciągi z przesłania Kryona, na których każda dusza skorzysta. Zawiera jasne wskazówki, w jaki sposób powinieneś podchodzić do tego nowego cyklu, aby w pełni z niego skorzystać. Jesteś teraz praktycznie wolny od uwagi i ingerencji ciemnych, więc chwyć tę okazję obiema rękami z pełną pewnością sukcesu.
W związku z podnoszącymi na duchu informacjami, które teraz pojawiają się w wiadomościach Kryona, wydaje się oczywiste, że od czasu do czasu będzie więcej odkryć, aby pomóc w osiąganiu naszego postępu, abyśmy byli świadomi, jak wiele więcej można nam dać wraz z naszymi nowymi możliwościami . Niektóre informacje, takie jak poniższe, są tak ważne, że uważam, że ważne jest, aby jak najwięcej dusz miało możliwość przynajmniej przeczytania tego, co uważam za najwyższy punkt tego przesłania.
Jest oczywiste, że od 2012 roku jesteśmy w całkowicie nowym paradygmacie, który daje nam wolność i "pozwolenie" na postęp w niespotykanym tempie bez lęku i z pełnym poparciem Światła. Jestem pewny, że ​​większość dusz będzie cieszyć się możliwością wzięcia swojego przyszłego postępu w swoje ręce, wiedząc nawet, że ich przewodnicy wciąż tam są, jeśli potrzebna jest pomoc. New Age teraz wyraźnie się zdystansowała i to od nas zależy, czy przejmiemy kontrolę nad naszą przyszłością, ponieważ ustalimy, w którym kierunku pójdziemy i wybierzemy to, czego potrzebujemy do doświadczenia na naszej drodze do Wniebowstąpienia.
Aby ułatwić czytanie ekstraktów, zredagowałem kilka małych części, aby mogły płynąć razem, nie tracąc pierwotnej intencji ani znaczenia.
Fragmenty komunikatu Kryona "Aby zatrzymać starzenie się ciała"
"Iskierki", jak im się na to pozwala, to rzeczy, które zachęcają do szukania informacji, a to przychodzi z intuicją. Istnieje nowy paradygmat, który nie wykorzystuje narzędzi starej energii i istnieje nowa częstotliwość, którą można dostroić. 
Powiedz: 
"Pozwalam, by pojawiły się nowe rzeczy".
Zaczynasz mieć rewelacje. 
Powiedz: 
"Mogę kontrolować swoje życie i nie potrzebuję autorytetu, aby powiedzieć" Tak "lub" Nie "do czegokolwiek, lub stworzyć rzeczywistość, która jest całkowicie twoja [moja?]." 

Istnieje zbieżność energii, która wygładza wszystko. 
Powiedz: 
"Jestem wolny. Mogę kontrolować, kim jestem i zatrzymać starzenie się mojego ciała. Będziemy działać inaczej, a ja mam kontrolę. "
Jesteś ponadczasowy i możesz teraz powstrzymać starzenie się. 

Mów do swojej struktury komórkowej. 

Zrozum, jesteś szefem. 

Ty rządzisz. 

Nie ma większej mocy na świecie niż świadomość ludzkości. 

Możesz upuścić swoją karmę, ponieważ masz kontrolę nad tego typu rzeczami. 
Rzuć to całkowicie i 

powiedz: 

"Potrafię kontrolować własną rzeczywistość - i zrzuć moją karmę".
Bóg nie postawił [tutaj] cierpień - nie ma powodu, aby odtwarzać starą energię cierpienia, abyś mógł iść naprzód. 

Bóg jest miłością, Bóg jest w was - cierpienie jest stworzone przez człowieka. 

Pytasz, czy to prawda, że ​​powinniśmy trochę cierpieć, Nie!
 i Innate powie ci, a Wyższe Ja powie ci, że cierpienie zostanie zastąpione przez radość.

 Będą ci mówić, że pochodzi ze starej energii. 

Powiedz 

"Nigdy więcej cierpienia dla mnie" i niech twoja intuicja ci to powie.
Nie ma powodu, aby tworzyć starą energię cierpienia, abyś mógł iść do przodu jako stara dusza. 

Z tego punktu zacznij proklamację

 "Zrzucam moją karmę. Kontroluję. Nie mam już więcej karmy, która mogłaby stworzyć złe rzeczy występujące w starych duszach. "

Czy zaczynasz rozumieć, kto kontroluje? 

Ty i twoja Wyższa Jaźń jesteście, ponieważ obaj kierujecie Iskrami i dajecie im waszą zgodę i świadomość, by zacząć zmieniać waszą rzeczywistość.
Są tacy, którzy powiedzieli, że tylko Bóg może to zrobić, i zgodzę się. 

Mówiąc "jesteś Bogiem", który jest bluźnierczy, a dzisiaj nowa energia będzie wspólną mantrą starych dusz, 

powiedz:

 "Wewnątrz mnie jest kawałek Stwórcy, który jest wieczny i to jest to, za czym podążam - Bóg wewnątrz i to jest czyste i wszystko, co mam. 
Kontroluję z intencją słuchania tego głosu i wiem, że to, co wiem, jest zgodne ze Źródłem Kreatywnym, które jest we mnie i ze mną rozmawia, i dlatego nie będę już zbytnio się starzeć, ponieważ usunąłem karma, a ja kontroluję. "
Iskra Objawienia Rodziny - Duchowa Rodzina jest czysta i na zawsze i może nie być w twojej Rodzinie biologicznej. 

Chcę, żebyś wstał i znalazł to, ponieważ zmieni twoje życie. 

To wszystko wygładzi. 

Uczyni to życzliwą kontrolę nad własnym życiem, ponieważ macie rodzinę, która zna was i was kocha, i podąża za Źródłem Kreatywnym w nich samym. 

I możesz spojrzeć na tego członka rodziny i zobaczyć Boga w sobie i uznać to w tobie.
To jest rodzina i jeśli masz szczęście, że masz ją w biologicznej rodzinie, jesteś tak szczęśliwy. 

I to nie jest wypadek. 

Zostali tutaj sprowadzeni, aby wiedzieli, że ich Matka, ich Ojciec, Siostry i Bracia coś mają, a oni będą zmotywowani, aby znaleźć to w sobie i tam siedzą. 

Stare dusze niekoniecznie wchodzą w stare dusze.
        Zaczynasz przejmować kontrolę nad Światłem i jesteś gotowy, by ruszyć się do przodu i uderzyć Światłem ze Spark, i wiedzieć, że możesz kontrolować wszystko, co dotyczy ciebie. 

Powiedz:

 "Droga Akash, droga Wyższa Jaźń, droga Innate, droga Struktury Cielesnej, posłuchaj. Nie ma we mnie lęku oświecenia, ponieważ teraz jestem w energii, która wspiera mnie zamiast tego, który był przeciwko mnie. Strach należy do starej energii, a nie do tej energii. - Jestem wolny."


więcej tutaj
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz