wtorek, 27 marca 2018

Widoki nad Arizoną - 19 marca 2018.


Trzeba mieć odpowiedni sprzęt by podglądać NIEBO..
trzeba wiedzieć gdzie  podglądać
trzeba wiedzieć co  podglądać..
i zapisać to - potem przeanalizować i pokazać  światu....
OJEJ JAKI TAM TŁOK, !!!!
TEN FILM, to nie jest mistyfikacja...
najprawdziwszy obraz tego co się tam dzieje...
Tam kipi życie ....  ale jakie wielkości i prędkości ....to raczej, nie 3D .
Piękno tego pokazu zdumiewa... z jaką swobodą się wszystko porusza,....
trzy razy oglądałem  i ponownie oglądnę....bo za każdym razem widzę więcej i dostrzegam to czego nigdy nie widziałem....
Daj na pełny ekran...i wyobraź sobie ,że tam przebywasz .. latasz po za prędkości światła a i Słońce nie roztopiło ci skrzydeł, bo nie są z wosku ..
czy czujesz że to wszystko jest ci dziwnie znajome....
może ze snów  , może z kina- gwiezdnych przygód...
Jestem podróżnikiem ,wiele już widziałem ...
ale tak pięknej Planety - Ziemia  nigdzie nie widziałem...
Zostawiam was ...podziwiajcie ....

 autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz