sobota, 31 marca 2018

Co świętujemy na Wielkanoc?



Nasze święta Wielkanocne w rzeczywistości nie były do końca chrześcijańskie, raczej odwrotnie – całkiem nie były chrześcijańskie. Tradycje, które świętujemy na Wielkanoc sięgają swoimi korzeniami w daleką przeszłość naszych przodków i co najważniejsze niczego podobnego nie ma w tradycjach innych narodów świata. Ponadto, oficjalnie kościół usilnie zaprzecza przynależność tych tradycji do chrześcijańskich obyczajów.



Tak już się od dawna utarło, że święta Wielkanocne uważa się za chrześcijańskie i w ten dzień świętuje się zmartwychwstanie Jezusa, tzn. zdjęcie jego z krzyża. Przy tym przyjęło się pieczenie wielkanocnej baby lub pasoczki, malowanie jajek, robienie porządków w domu, odwiedzanie grobów zmarłych przodków na cmentarzach a także zbijanie malowanych jajek.

Nie jasne jest jaki stosunek mają te wszystkie obrzędy i tradycje do wskrzeszenia człowieka-Wybawcy, później powołanego przez Boga? I rzecz najważniejsza: dlaczego każdego roku zamienia się data „wskrzeszenia Jezusa”?



Opublikowany 31 mar 2018
SPOTKANIE W KONARACH DNIA 22 MARCA 2018r.



POWRÓT SŁOWIAN
Refren.
Ja Jestem Słowiańskiego Serca powrotem
Ja Jestem przemianą mego światła złotem
Ja Jestem powrotem prawdy plemienia
Ja Jestem mocą miłości, która to zmieniaCzytaj dalej 
Czyli o tym
JAK PISANKĄ ODWRÓCIĆ UWAGĘ LUDZI
Przesłanie z dnia 29.03.2016r.
Ukochany! Nastała nowa rzeczywistość, zaistnieliśmy w Nowym Świecie. To Era Serca, a każdy z nas może to wewnętrzne Królestwo Serca rozpakować, zaliczając swoim sercem indywidualne nauki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz