wtorek, 27 marca 2018

KU: Dalsze doniesienia od Williama Tompkinsa



NAPISANO 
Sezon 7, Odcinek 7
Data publikacji: 21 luty 2017
DW: David Wilcock
CG: Corey Goode
WT: William Tompkins
DW: Witam w „Kosmicznym Ujawnieniu”. Nazywam się David Wilcock i jestem gospodarzem. Jestem tutaj z naszym najważniejszym informatorem, Corey Goode, który zapewnił nam dostęp do naprawdę niesamowitej skarbnicy wiedzy kosmicznych informacji, które zostaną dzisiaj zweryfikowane przez informatora Williama Tompkinsa.  William w wieku 94 lat będąc weteranem II Wojny Światowej zapewnił nam wspaniałe potwierdzenie tego co Corey nam już wcześniej zrelacjonował.
Corey, witaj w programie.
CG: Witam i dziękuję.
DW: To co tutaj przedstawimy jest niewielkim fragmentem tego czym Tompkins zaczął się z nami dzielić odnośnie ogromu nieznanej wiedzy, która jest niezbędna w miarę zbliżania się do Pełnego Ujawnienia. Proszę tylko spojrzeć …

Z ogromną przyjemnością chciałem powitać na naszym blogu nowego tłumacza Michała Kozłowskiego. Michał zgodził się wspierać mnie, w miarę swoich możliwości czasowych, w mozolnej pracy dostarczania Wam informacji.
Proszę Czytelników o gorące przywitanie naszego nowego Współtwórcy bloga 🙂
Za każdą pomoc jestem bardzo wdzięczny. Wspólnie możemy przerobić znacznie więcej materiału, na czym przede wszystkim skorzystają nasi Czytelnicy.
Sławomir Lernaciński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz